PLANER FOR LEILIGHETEN OG EN LITEN ØNSKELISTE

Reklame | annonselenker Royal Design

Lysestaken finner dere her

Hei igjen! Håper dere nyter søndagen deres. Nå er vi snart fremme i Kristiansand. Jeg vet ikke om dere så storien min, men jeg klarte jo å bomme på tiden bussen skulle gå. Så jeg stresset jo masse for å sjekke ut av hotellet og komme meg til bussterminalen før jeg tilfeldigvis sjekket billetten på veien og så at bussen gikk fire og ikke tre… Er det mulig? Litt kjedelig, men vi satt oss på en uteservering i sentrum og koste oss med kaffe, mens jeg faktisk fikk jobbet litt og resultatet ser dere her. Jeg har laget et lite ønske-innlegg med interiør, så enjoy!

Dere vet at jeg er veldig glad i Royal Design og har allerede en del i leiligheten derfra. Så er det jo slik at man aldri blir helt ferdig med en leilighet. Vi skal i gang med balkongen og kontoret i løpet av de neste ukene og jeg har selvfølgelig laget med en ønskeliste fra Royal Design til nettopp det, pluss et par andre ting jeg har veldig lyst på 😉 Royal Design feirer forresten 20 år med 20-50% på alt i nettbutikken bortsett fra Sectro, Muuto, Lexington, Missoni og Caroline Svedbom så her er det bare å slå seg løs!

SKITTENTØYSKURV HER / DUFTPINNER HER / VASE HER / BENK HER

Jeg elsker skittentøyskruven og ønsker meg den til badet sammen med duftpinner som lukter ro. Er ikke det gøy? De lukter faktisk nydelig. Jeg har også lyst på vasen som er formet som et organ, den kan brukes både som vase og som pynt alene. I tillegg planlegger vi en benk i gangen og jeg fant den dere ser over her. Hvor kul?

VASE HER / KONTORLAMPE HER / SKJENK HER / PUTE HER

Wææ, jeg har faktisk besilt den løvevasen haha. Tenk så kul med strå eller gress oppi. Lampen tenker jeg å ha på kontoret etter hvert, skjenken skal stå i stua og jeg falt virkelig for den pynteputen.

 

KJØKKENMASKIN HER / KARAFLER HER / HÅNDSÅPE HER / VASE HER

Jeg trenger en kjøkkenmaskin! Det gjør alt enklere og denne fra SMEG er dritkul! Jeg vet ikke helt hva jeg skal med de karaflene, men jeg tok de med i innlegget. Jeg synes det er så kult når folk bruker de som interør, men jeg vet liksom ikke helt hvor jeg skulle hatt de… Håndsåpe med nydelig duft fra Meraki og denne vasen som passer perfekt med en liten jeg har i beige.

 

PLANTEKASSE HER / TJUKKAS HER / KRUKKER HER / STOL HER

Her kommer balkongen, dere! Åh, som jeg gleder meg til lønning så jeg kan begynne på mitt neste prosjekt. Jeg synes plantekasser er utrolig kjekt, så jeg vil ha en slik som jeg kan fylle med masse grønne planter. Tjukkasen er genial hvis det er mye besøk eller om man bare vil ligge og sole seg. Krukkene skal selvfølgelig også fylles med grønne planter og stolen er mer en ønske-greie, fordi jeg tror dessverre ikke jeg får plass, men den er så kul!

Hva synes dere? Fant dere noen favoritter?

 

4 kommentarer
    1. Hei, du har helt sikkert svart på dette spørsmålet før, men hva heter den grønne fargen dere har på veggene i stuen? Skal male stue selv og den dere har er helt fantastisk!

    2. Finner ikke link til den store grønne planten noe sted?
      Kunne du lagt den ut, nyyyydelig plante!

      Tusen takk 😘

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg