TRE FANTASTISKE DAGER

Reklame | annonselenker Nelly / Monki

BLAZER ZARA / T-SKJORTE HER / SKO HER / BUKSE MONKI HER / VESKE NELLY (gammel)

God søndag, folkens! Nå sitter jeg i sengen på hotellrommet og har akkurat inntatt en deilig frokost. Jeg elsker når vafler er en del av frokosten, ah så deilig. Særlig når jeg er såpass sliten som det jeg er nå. Det var så vidt jeg kom meg opp av sengen tidligere i dag. For en helg!

Det har virkelig tatt på med fullt kjør i tre dager så nå skal jeg bare slappe av frem til jeg skal sitte fem timer på bussen hjem til Kristiansand, yei. Kjenner jeg meg rett blir nok en del av de timene brukt på å sove, hehe.

Jeg har vært ganske dårlig på å oppdatere med bilder fra helgen, men det er fordi jeg har spart de til dette innlegget! Jeg har nemlig satt sammen et godt gammeldags “min helg i bilder”-innlegg, og det er mye bilder og mye som har skjedd!

JAKKE HER

La oss starte med torsdag. Jeg oppdaterte dere faktisk litt på torsdag, men vi tar en oppsummering. Morten og jeg kom til Oslo, og en time senere kom pappa også til byen. Vi satt oss på Olivia og spiste en dielig middag mens vi nøt sommervarmen og sola til det fulle! Det var så koselig, Morten og pappa går jo så bra sammen og da blir jeg glad hihi.

Vi tok banen opp til Helsfyr og gikk til Intility arena for å se Vålerenga spille mot Strømsgodset. Pappa er skikkelig Vålerenga-fan (jeg heier på RBK hvis noen lurte, dessverre for øyeblikket) og Morten hadde ordnet med signert drakt til han! Jeg tror nesten aldri jeg har sett pappa så fornøyd. Det ble en fantastisk koselig dag, etter å ha sendt pappa hjem til Larvik med toget avsluttet Morten og jeg kvelden med popcorn og film i senga.

     

Wiiii 17. mai! Åh, for en fin dag. Det været da, dere! Solen strålte og selv om det var grusomt varmt i bunad så kunne jeg ikke klage, det var rett og slett fantastisk. Jeg startet dagen med frokost på hotellet før Morten og jeg dro til tre venninner av meg som hostet en ordentlig champagnefrokost med masse digg tapas (alle tok med et par retter her). Det var tale, nasjonalsang, flagg, fine folk og masse god mat.

Vi ble sittende på takterassen til leiligheten en god stund og bare kose oss. Jeg synes det var helt perfekt. De siste årene har det vært så mye kaos på 17. mai, men i år var det bare kos. Noen dro opp til St. Hanshaugen, mens jeg ble med en liten gjeng hjem til Sofie og Morten før jeg dro hjem og skiftet og dro videre til et annet sted, haha. Det skjedde mye, men det var veldig fint og kvelden ble avsluttet på perfekt vis med middag ute før Morten og jeg dro tilbake til hotellet og så enda en film, haha.

Hvor kult er ikke dette hotellet???

Lørdag! Jeg var i ganske god form og er så glad jeg tok det rolig på 17. mai så jeg fikk en ordentlig dag på lørdag også. Morten og jeg gikk ut en tur, kikket litt i butikker og slo oss ned med litt deilig wienerbrød, kaffe og fanta som det pensjonistparet vi er, haha.

Vi gikk tilbake til hotellet og brukte noen timer på jobb. Jeg begynte å redigere alle disse bildene og vi hadde en liten fotoshoot før jeg begynte å ordne meg. Vi skulle nemlig på fest igjen!

Nei, det er ikke tiss i badekaret, hehe. Det er egentlig en gullfarget bathbomb, men den ble mer gul enn gull. Wopsi. Det var forresten sykt deilig med et bad. Hvis vi noen gang skal flytte igjen så skal jeg be på mine knær om et badekar. Det er så deilig!

Vi ordnet oss klare, jeg fant frem de glitrende knehøye gullstøvlettene mine og så dro vi til Emilie for å ta et glass før vi skulle på Eurovision-fest! Det vi også skulle hos Emilie var å bestille mat. Hvem ble ansvarlig for å bestille pizza? Meg. Hvem klarte å bestille pizza til adressen min i Kristiansand i stede for adressen vi var på i Oslo? Meg. Er det mulig??? Det verste er at jeg ikke så det før pizzaen var på vei hjem til oss og vi var så sultne at dere aner ikke. Det var så krise, haha. Vi måtte ringe og forklare situasjonen og fikk to nye pizza levert til slutt, men det ble jo plutselig over 1000 kroner for to pizzaer da. Herlig. Bra jobba, Andrea.

HELE ANTREKKET NLY BY NELLY (fjorårets sko og topp, skjørt utsolgt)

Hvor kult er ikke dette lokalet? Det var så sykt gjennomført i Eurovision-style, bare se på platene som henger på veggen på det nederste bildet. Jeg kom i stemning i det jeg gikk inn døren og så den rosa trappen, haha. Altsåååååå! Her er det noen som klarer å lage Eurovision-fest, ja.

Det var faktisk utrolig morsomt. Det var ganske mange der, jeg var med Morten, Marius, Emilie og Anette og vi koste oss masse. Til og med Emilie som egentlig ikke var så gira satt og jublet underveis, hihi. Da Italia sang var det så hett i rommet at vi måtte ut og lufte oss etterpå. For en sang, for en fremførelse og for en mann!!!! Morten og jeg hadde jo satt 1000 kroner på at han skulle vinne, så om Italia vant hadde vi vunnet 11 000 kroner. Gjett om jeg var bitter da det viste seg at han var 27 poeng unna seieren… Særlig etter pizza-kaoset, haha. Og fordi han var absolutt best da!

Så ja, jeg har hatt en fantastisk helg, men kjenner at det skal bli godt å komme hjem til Kristiansand. Helgen som kommer er helt planløs og det er faktisk utrolig deilig. Nå skal jeg fokusere på å komme i form, være i aktivitet og jobbe. Det skal bli digg! Nyt søndagen videre, fine dere <3

 

4 kommentarer

Siste innlegg