SLIK ER DET Å VÆRE SAMMEN MED EN BLOGGER

God torsdag og velkommen til nok en Singelliv & Dating-spalte. Jeg vet at noen mener det er for mye kliss og at kjæresten er litt for mye på bloggen, men jeg synes ikke det gjør annet enn å forbedre bloggen, jeg. Heldigvis vet jeg at mange av dere er enig med meg også, så vet dere hva? Jeg spurte om han ville gjesteblogge woho!

Det som er gøy nå er at jeg kan få en manns perspektiv på ting, og det er særlig gøy når det kommer til nettopp dette med kjærlighet og dating. Hva tenker de egentlig? Denne gangen ble det en litt morsom vri. Morten har nemlig skrevet om hvordan det er å være sammen med en blogger. Jeg måtte le godt da jeg leste disse punktene og kan vel skrive under på samtlige, hehe.

1. Man blir tvunget til å skrive innlegg på bloggen. Neeeida, det er egentlig bare morsomt, og noe jeg faktisk ikke har noe imot.

2.   Det er bare å lære seg å håndtere et kamera så fort som overhodet mulig.  Først og fremst fordi da sparer man selv tid så man slipper å ta bilder i all evighet. Smekk smekk, et par bra bilder og Andrea og jeg er begge fornøyd.

3. Du må daglig svare på om klær er fine eller ikke. Her gjelder det å svare med innlevelse. Her kan også mye tid spares/eller gå tapt. Svar ærlig, men ikke for kritisk. Bloggere liker ærlige og saklige tilbakemeldinger (det gjør kanskje alle når jeg tenker meg om)

4. Fleksible arbeidsdager. Noen veldig lange, andre veldig korte. Uforutsigbarhet også, plutselig må man skrinlegge planer på grunn av møter som dukker opp. Her er det også bare å slå på tålmodighetsknappen.

5. Og sist, men ikke minst, aldri, ALDRI spis av maten før den er dokumentert på samtlige sosiale medier. Insta, snap, blogg, nrk, CNN, alle må tydeligvis se Club Sandwichen min på restauranten før jeg kan hive meg over den. Tålmodighetsknappen må nok en gang presses hardt inn.

Men steike ta, det er moro også! Varierte dager, og plutselig får man være med på mye rart som man kanskje ellers ikke ville opplevd. Så hvis du skulle ende opp med å date/bli sammen med blogger så kan jeg fortelle at en del av fordommene dine stemmer, men også overraskende mye er positivt også 🙂

 

17 kommentarer
    1. Dette var morsomt og ærlig:) Så gøy tidlig på arbeidsdagen:) Er ikke for mye kjærestekliss for min del! Kjør på😉

    2. Hei fineste!<3 GØY! Blir ikke for mye av dette altså, det tror jeg de fleste mener! Sååå gøy å se dere sammen, og gjesteinnleggene er skikkelig gøy! Do what makes you happy, right? Stor klem!<3

    3. Nå skal det sies at jeg følger ytterst få blogger [denne er eneste i sin kategori + et par mer samfunnsrelaterte blogger], men det blir jo sporadiske visitter hos andre innimellom, så jeg har jo iallefall litt snøring.. Og ut i fra det jeg har fått med meg, fremstår jo Morten som skapt til oppgaven! Her har en jo en fyr som villig vekk både fotograferer & deltar på bilder, osv! Jeg mener.. Det er jo rimelig mange stive smil & kleint uttrykte gutteansikter å finne på bloggene bortover. – Jeg ville jo selv ha måttet dope ned min om det skulle latt seg gjøre å få et bilde av ham (haha)

    4. “3. Du må daglig svare på om klær er fine eller ikke. Her gjelder det å svare med innlevelse.”

      Hahahha dør av denne!!!! Morten er morsom 😀

    5. Hei Andrea. Kan du lage en video hvor du viser hvordan du redigerer bildene dine? Leste at du brukte lightroom:)

    6. Det er Lise nok en gang. Følte sånn for å skrive noen ord til deg. Jeg har fulgt bloggen din lenge. I begynnelsen var det sånn “tja – noe interessant er det jo”. Nok til at jeg sjekka hver dag. Mest av nysgjerrighet – men nå med mer ekte interesse. Du blir flinkere og flinkere til dette. Du oppdaterer jevnlig. Jeg blir glad av å lese bloggen din. Jeg blir glad av å lese om deg og Morten. Dere er bare hjerteknusere. Det virker som dere er oppriktg interessert i steder dere besøker med tanke på historie og sånn. God blanding av shopping og kulter. Helt nydelig å lese om. Dessuten vil jeg hedre deg for at du kan fortelle at du kjøper klær på f.eks Primark. (Det er så mange som bare fremhever Gucci og sånt dyrt) Jeg ønsker dere 2 all mulig hell og lykke, klem fra meg

    7. Morten er som skapt for deg Andrea , han er fotogen og morsom tolmodig . Når han svarer må det være med innlevelse og ærlighet. Middagen må på bordet ,men stopp en halv , opp med kamra settes på menyen og på Morten, han må skrive med inlvelse om maten. Ja den mannen er som skapt for deg Andrea. Blogg i vei

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg