OUTFIT & NYE FAVORITTER

Reklame | Nunoo

Konkurransen hvor du kan vinne en Nunoo veske er fortsatt i gang, vinneren blir trukket 6. november! Les mer om konkurransen her.

Dere har muligens merket at jeg har blitt mer og mer glad i grønt? Etter at vi malte veggen hjemme grønn (og jeg skjønte at grønt er min farge) har jeg fått mer og mer lyst på grønt. Det gjelder interiør, klær, sko og vesker! Det jeg også elsker er å mikse grønt med grønt som i dette oufitet.

Jeg elsker denne vesken! Det er den som virkelig setter antrekket om dere skjønner. Jeg kan også bruke den til omtrent alt jeg får med fordi den er grønn. Visste dere at denne grønnfargen går til det meste? Enda en ting å elske med fargen, hihi. Dette er forresten Ellie Scuba som dere finner på Nunoo sin side her.

Det jeg liker så godt med den modellen er at den rommer alt jeg trenger til en dag på farten. Jeg har plass til kameraet mitt og en ekstra linse, lip balm, lommebok, mobil, gnagesårplaster, ørepropper og annet småtteri. Den er akkurat passe stor når du trenger å ha med deg “alt”.

Nunoo har så sykt mye fint og er klart mitt favorittmerke på veske-fronten. Nå er jeg vel oppe i åtte eller ni vesker, men gleder meg allikevel ekstremt mye til de slipper nye modeller. Det er så mange kule som snart kommer i butikk så jeg tenkte å vise dere noen av mine favoritter.

Følg gjerne Nunoo på Instagram for inspo og de siste nyhetene HER

 

ACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg