VINN MIN FAVORITTVESKE

Reklame | Nunoo

God søndag fineste dere! Jeg håper alle sammen har hatt en kjempefin helg så langt. Det har jeg hatt og er straks klar for å ta med meg kofferten for å ha et skikkelig kjærestedøgn, mer om det senere.

I dag skal jeg nemlig fortelle dere om noe veldig gøy! Som dere antakeligvis har fått med dere er jeg så heldig at jeg får lov til å samarbeide med mitt favoritt-veskemerke Nunoo og da drypper det litt på dere også 😉 Nå kan dere vinne en av veskene under her!

Akkurat nå har jeg en nemlig konkurranse på Instagram hvor du kan vinne en av mine Nunoo favoritter! Jeg har valg ut mine favoritter, både fra den nye kolleksjonen og noen gamle klassikere. Hvis dere vil vinne en av disse må dere gå inn på min Instagramkonto her, følge instruksene og så er dere med i konkurransen!

Vinneren vil bli kontaktet 6. november.

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT 

6 kommentarer

Siste innlegg