MIN ALLER FØRSTE MATKASSE

God morgen, fine dere! Nå sitter jeg i den varmeste, mykeste morgenkåpen jeg har iført tøfler og med et teppe på toppen av det hele. Jeg har nettopp kommet ut av dusjen etter en grusomt kald og seig løpetur med Maren og Morten. SHit, det var tungt og vondt i dag. Bare vondt, haha. Nå er det riktignok deilig, men underveis var det kun smerte og jeg gledet meg til å bli ferdig 😂 Men! Jeg kom meg gjennom og er veldig fornøyd med at jeg i det hele tatt fullførte på en så tung dag.

Nå skal jeg jobbe frem til i ettermiddag. Jeg har en avtale klokken 17 og så er det fri i kveld. Jeg skal eksperimentere litt på kjøkkenet i dag! I går ble nemlig min aller første matkasse levert på døren. Dette er forresten ikke et samarbeid, men det kommer til å både se og høres ut som et haha.

Jeg har vært skikkelig matlei den siste tiden og fikk tips om å teste ut en slik matkasse for litt inspirasjon, så i går fikk jeg vegetarkassen fra Adams matkasse levert på døren. Jeg er skikkelig spent på om jeg kommer til å like dette! Prisen er litt for stiv til at dette er noe jeg kommer til å gjøre ofte, men hvis jeg blir fornøyd med denne kan et godt være jeg bestiller en kasse i ny og ne for å få litt inspirasjon og prøve nye matretter.

Jeg skal lage en pokw bowl som blant annet inneholder tofu, noe jeg typ aldri har spist så det er jeg veldig spent på! Søtpotet- og fikenpai er noe jeg aldri har testet, men det høres sykt godt ut. Jeg tror ikke jeg har lagd pai noen gang, eller kanskje i heimkunnskapen på ungdomsskolen.. Så det kan bli meget interessant. Til slutt er det crispy vårsalat!

Det høres jo godt ut og jeg gleder meg til å teste det, men når prisen for kassen er fra 699,- per kasse for tre middager til to personer så blir det jo litt i meste laget… Denne gangen fikk jeg 50% fordi det er noe sånt at du kan dele ut 50% til en venn og få 50% så heldige meg hadde en venn, haha. Jeg tror faktisk ikke jeg hadde bestilt det ellers. 700, for tre middager? Er ikke det litt dyrt?

Jaja, dette blir uansett spennende! Kanskje jeg skal lage en video hvor jeg tester denne matkassen, lager middagene og sier hva jeg synes? Hadde det vært interessant? 🙂

13 kommentarer

Siste innlegg