SLIK PLEIER JEG HÅRET HJEMME

Reklame | DUO & Joico

Hei, dere! Jeg tenkte å snakke litt om hår i dag. Det er veldig mange som stiller spørsmål om fargen på håret mitt og hvordan jeg holder den kaldt. Jeg kan jo starte med å si at det er flinke KS på DUO frisører her i Kristiansand som gir meg denne fine blondfargen! Jeg har faktisk aldri vært så fornøyd med blondfargen noen gang tidligere. KS er så flink og jeg har fått en perfekt kald blondfarge som verken er grå, lilla eller hvit. Strålende fornøyd der altså!

Så kan jeg fortelle at jeg helbleker etterveksten. Jeg stripet den veldig lenge, men i juni i fjor (hvis jeg husker riktig) så begynte jeg å helbleke den fordi jeg ville ha noe nytt. Så fornøyd, men vi skal gå tilbake til å stripe den neste gang for å gi håret en liten pause.

Nå tenkte jeg å fortelle litt om produktene jeg bruker for å ta vare på håret hjemme. Vanligvis så kjøper jeg med alle produlktene fra DUO. Jeg vil virkelig anbefale dere å spørre frisøren deres hva hun eller han anbefaler til akkurat ditt hår. De jobber jo med det og vet hva de bruker, noe som gjør at de enkelt kan fortelle deg hva du burde bruke videre for å pleie riktig og opprettholde farge. Frisørene på DUO er superflinke og de har så utrolig gode produkter! Joico er så bra og jeg er strålende fornøyd med alt jeg har brukt derfra.

Så, over til det jeg bruker akkurat nå.

Dette er produktene jeg bruker for øyeblikket.

Jeg har helbleket etterveksten en stund og trenger derfor mye fukt. Nå har jeg Hydra splash serien i shampoo, balsam, kur og etterbehandling. Det er en fuktighetsserie for tynt til medium hår som ikke tynger like mye. Den gir masse fuktighet, men håret blir ikke fett og tungt med en gang. Perfekt!

For å holde gulskjæret unna og beholde den fine blondfargen flinke KS på DUO frisører ga meg like før alt stengte bruker jeg lillasjampoen som heter Blonde life. Jeg er skikkelig fornøyd med den. Håret blir verken grått eller lilla, men fjerner alt gulskjær og gir meg den kalde, fine blondfargen jeg vil ha uten at håret blir helt stivt og tørt etterpå. Elsker den!

Jeg har tre forskjellige kremer jeg bytter på å bruke i nyvasket hår, håndkletørt hår. En for volum, en for masse fukt og en for pleie. De er supergode alle sammen, men den store favoritten er nok den røde.

Så har jeg noen stylingprodukter. Humidity block er helt genialt! Den holde ute fuktighet og er fantastisk mot slitsomem babyhår som skal stå opp over alt. Holder håret skikkelig bra på plass! Weekend hair er en tørrsjampo som fungerer helt supert uten å skade håret. Favoritten er Body shake! Den gir så mye struktur og hold i håret. Det er mye lettere å style, holder sykt godt og gjør at håret føles og ser tykkere ut.

Jeg bruker først vanlig shampoo og vasker som normalt før jeg klemmer ut vannet av håret og har i en god dose med lillasjampo. Den lar jeg virke i cirka 3-5 minutter, alt etter hvor lenge det er siden jeg brukte den sist og hvor mye gulskjær jeg har fått. Jeg bruker den kanskje hver tredje gang jeg vasker håret. Så har jeg i hårkur som jeg lar sitte i cirka fem minutter og avslutter med balsam.

Disse tre bytter jeg litt på alt etter hva jeg føler håret trenger. Jeg tar et til to trykk i nyvasket håndkletørt hår og fordeler godt og jevnt i hele håret. Gjerne litt ekstra i tuppene.

Mine tre fantastiske stylingprodukter! Jeg har faktisk to ekstra body shake i skapet for sikkerhetsskyld i tilfelle jeg plutselig går tom, haha. Totalt avhengig!

For dere som bor i Kristiansand kan dere kontakte DUO for produkter! Send en mail til [email protected] eller ring/SMS Britt på 48028522 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg