KORONA-FORVIRRING OG AVLYSTE PLANER

Reklame | annonselenker Nelly

JAKKE HER / BUKSE HER

God morgen, fineste dere! Jeg håper det går bra med dere alle og at dere er i godt mot i disse dager ❤️ Hvordan synes dere egentlig det er nå? Jeg er litt nysgjerrig på det, jeg. Er noen av dere i karantene? Hvordan oppleves det? Er dere redde for å havne i karantene? Er noen av dere ekstra utsatt for å bli alvorlig syke? Synes dere dette er skummelt?

Jeg endrer jo mening om hele greia annenhver time. Jeg kan ta det helt rolig og ikke bekymre meg i det ene øyeblikket, så får jeg panikk og vil låse meg inne det neste haha. Det er jaggu ikke lett å bli klok på disse greiene! Personlig synes jeg beskjedene har vært litt sprikende og jeg skulle gjerne hatt noen som fortalte meg: gjør dette, akkurat dette får du lov til, her kan du være, her kan du ikke være.

Jeg prøver å ta det rolig, følge rådene om hygiene og avstand. Ellers vil jeg jo egentlig leve så normalt som mulig, men burde man egentlig det? Kan man dra på butikken? Altså jeg må egentlig på IKEA i dag, men det burde jeg kanskje ikke? Skal butikker stenges? Hva skjer? Wææ, skjønner dere? Nå er jeg over på panikken igjen, hehe.

Uff, nei vi får gå videre og snakke om noe annet!

Vanligvis pleier jeg å dele helgens planer med dere og denne helgen skulle jeg vært i Tromsø. Jeg hadde laget det opplegget med steder vi skulle besøke og mat vi skulle spise. Vi skulle møte Einar og Marius og ha en hyggelig helg med dem, men det ble dessverre ikke noe av allikevel så nå er helgen ganske åpen og jeg har ikke stort å dele. Jeg føler jeg lever litt sånn fra dag til dag fordi jeg må se hvordan ting utvikler seg.

Planen for dagen i dag er egentlig å redigere YouTube på formiddagen, gjøre noen ærend i forbindelse med et samarbeid jeg skal ha og gjøre meg klar til å ta bilder. Morten og jeg skal møte Maren i løpet av dagen for å ta bilder. Det blåste så mye i går og var så ustabilt vær så vi ble ikke ferdig. Det vi derimot fikk gjort var å spise en utrolig deilig lunsj på Spiren café som jeg bare må dele med dere!

Altså se så utrolig deilig! Alt dette er vegansk og det smakte helt himmelsk. Jeg hadde en smoothie bowl, Maren hadde Acai bowl, Morten spiste avocado toast og så delte vi den helt utrolig gode muffinsen på bildet over her som er en banan- og pæremuffins. Noe av det beste jeg har smakt på lenge! Og Golden milk selvfølgelig. Noe så utrolig godt. Nei, dere må dra innom her om dere er i byen 🙂

Vel, vel. Det var litt om alt og ingenting, Litt koronavirus, litt deilig lunsj og litt prat. Resten av helgen er som sagt ganske åpen. Vi hadde en plan om å dra på hytta i ettermiddag, men vi får se hva det blir til. Det hadde vært utrolig deilig å komme seg opp dit, koble av og ha en avslappende helg borte fra alt kaoset. Vi får nå se.

Dere får nyte helgen så godt som dere kan! Hvis dere kjeder dere skikkelig kan dere alltids bla gjennom arkivet her, plutselig dukker det opp noe spennende. For dere som eventuelt er i karantene kan dere lese dette innlegget. Det funker nok i den situasjonen også 🙂

15 kommentarer
    1. Mmm! Det så godt ut! Fikk lyst på den muffinsen nå, haha! Huff, ja det ble litt skremmende nå med dette viruset! Jeg tror det er best at vi alle gjør det som kun er nødvendig for oss, og tenke på alle! Men samtidig er det vanskelig… Jeg må handle litt i dag, håper det er varer i butikken etter gårsdagens hamstring… :-/ Så vurderer jeg å kjøpe meg tredemølle, så jeg får løpt, og opprettholde formen, og noe mer utstyr for trene styrketrening hjemme. Trening er mitt liv liksom… Og dette kan jo bli langvarig. De prater jo om en skikkelig eksplosjon i Mai nå… Så ja, man blir jo litt egoistisk oppi alt også, det er naturlig det også. Så, ja, vi må bare vise så mye hensyn og respekt vi kan tenker jeg! Ha en fin dag! 😀 Klem! <3

    2. Ja jeg er stresset angående viruset men det er pga jeg er i faresonen og legen har vært streng på at jeg virkelig må prøve unngå bli smittet for det kan være veldig farlig.. Tror kanskje de som er helt friske og unge kan ta det litt med ro men igjen man har som regel folk rundt seg kanskje som enten er eldre eller i faresonen.. Håper alle kan tenke på at det ikke bare er enn selv det går utover men andre som kan bli ekstremt dårlige 🙁 Holde karantener og ta forhåndsregler! Ikke minst slutte hamstre mat for ikke engang jeg som er stressa syns det er greit.. det er alltids noen som kan sette noen varer ved døra di eller i byen disse kolonial osv. Høres ut som en god plan å komme seg på hytta for litt avkobling! Nyt det og kos dere💘 Beklager lang kommentar men er litt engasjert i dette😂 PS: Bloggen din er helt nydelig og elsker se på YT videoene deres så det skal jeg hvertfall se på i mens jeg holder meg mest mulig innendørs🙏🏻

      1. Såå sant! Her jeg bor er det gitt ut informasjon om at noen trenger mat eller hjelp med noe så kan de kontakte styret og få hjelp så man sliåper å gå ut 🙂 Det er helt supert med lang kommentar, jeg er så nysgjerrig på hva andre tenker om dette <3 Sååå koselig å høre!! Tusen takk <3

    3. Sååå koselig 🙂

      Æ e redd viruse…. :-/ har nån i fam som kan bli dø syk om dæm sku fått det.. og det gjør det ikje nåkka bedre… redd :-S

    4. Synes også det er vanskelig å vite hva som er greit og ikke i disse koronadager. Kan man besøke svigers liksom? Hva om flere også besøker de samtidig som oss, haha. Eller børr man kunn holde seg sammen med samboeren både ute og inne?
      Klarer jo ikke låse verden helt ute, vertfall ikke når man ellers er frisk selv, men trenger ikke oppsøke folkegrupper heller 🙈🙈

    5. Bra dere tar til vett og reiser hjem👏🏼 Hadde bare alle gjort det samme🤞🏼Men det finner dem vell ut når dem plutselig trenger helsehjelp og kapasiteten er sprengt.. Hilsen fra en liten bygd som plutselig ble dobbelt så mange..

    6. Hei!
      Jeg kjenner ikke deg, du kjenner ikke meg. Men jeg var å sniktitta innom bloggen din fordi jeg er en sånn som ser masse serier og sånt, blant annet Love Island ^^ Jeg har sett ferdig den sesongen som har vært nå, men så ble jeg ekstremt nysgjerrig på å se hvordan det gikk med deg og Morten siden det er vel to år siden dere var på Love Island?..
      Uansett, så syns jeg det er kjempefint og se at dere er sammen fortsatt 😀 Jeg “heiet” på dere i Love Island. Det var mange tårer som rant på kinnet mitt for å si det sånn… den saktefilmen av dere i bassenget hvor dere er på date alene er utrooolig rørende. Man ser hvor mye du elsker Morten <3 Aww.. så søtt 😀 <3

      1. Hei! Så utrolig koselig <3 Jaa, et og et halv i hvert fall og det går enda så det suser 😀 Det er så hyggelig å lese at du heiet på oss, det betyr veldig mye så tusen takk for det <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg