HUDPLEIEPRODUKTENE JEG ELSKER

Reklame | annonselenker LYKO / inneholder noen sponsede produkter fra Clinique

Et spørsmål jeg stadig får er om jeg kan vise hudpleierutinen min. Jeg viste faktisk steg for steg i dette innlegget for ikke så veldig lenge siden, men jeg tenkte at jeg uansett kan vise dere produktene en gang til!

Når det kommer til hudpleie så liker jeg å teste litt forskjellige produkter og bytter ofte ute. Det er altså få jeg kjøper fast, men jeg kjøper de ofte igjen hvis det gir mening. For eksempel så har jeg hatt en fuktighetskrem fra Clinique jeg har brukt jevnlig, men ofte har jeg prøvd en annen mellom de gangene jeg kjøper ny! Uansett…

Her er det jeg bruker akkurat nå! Clinique er et merke jeg har brukt alltid. Det var noe av det aller første jeg begynte å bruke og har holdt meg til det siden, men som sagt tester jeg ofte andre produkter og bytter ut innimellom. Maskene fra Origins er helt fantastiske og jeg kommer nok til å prøve mange forskjellige derfra.

Fuktighetskrem til ansiktet: her bruker jeg Clinique moisture surge og Clinique iD dramatically different hydrating jelly. Jeg bytter på de to litt etter hva jeg føler for. Jeg liker begge veldig godt og bruker det hver morgen og hver kveld.

Såpe fra Clinique. Brukes etter man har fjernet sminke for at fuktighetskremen skal trekke enda bedre inn i huden. Test gjerne uten såpe og med såpe for å se forskjellen. Kremen glir så mye lettere inn i huden og blir mye mer glowy når man vasker huden med såpe først. Jeg må innrømme at jeg er for lat til å bruke denne hver morgen og kveld, men jeg prøver å bruke den så ofte jeg gidder 😉

Disse maskene er fantastiske! Favoritten er Drink up intensive som er en overnight mask. Huden blir helt sykt glowy dagen etterpå, og sååå myk. De to andre er også veldig gode, Original skin er en 15 minutters maske, mens Clear improvement har du på til den har tørket ordentlig før du vasker den av.

Så bruker jeg øyekremen fra Clinique som dere ser øverst til høyre.

To skrubber til ansiktet som jeg er veldig glad i! Den fra Ole Henriksen er så fascinerende. Huden blir kjempevarm når man tar den på og jeg blir helt rosa i ansiktet etterpå, haha. Den virker uansett fantastisk bra og huden blir så myk og fin etterpå, i tillegg lukter den fantastisk. Skrubben fra Clinique er det ikke så mye med, det er en nydelig skrubb som funker som den skal 🙂

Håper dere likte dette! Tips gjerne om deres favorittpodukter i kommentarfeltet.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg