GÅRSDAGEN I BILDER & MIN HUDPLEIERUTINE

Reklame | Clinique / annonselenker Nelly & LYKO

Morten og jeg skulle inn til Oslo for en del møter og kjørte fra Kristiansand klokken åtte på morgenen. Suiten jeg har på er forresten fra Zara og t-skjorten er fra Primark. 

Morten var sjåfør som vanlig mens jeg koste med med å fullføre boken jeg begynte på da i var på hyttetur for tre uker siden. Den har ligget i fred siden, men nå fikk jeg endelig lest den ferdig! Veldig interessant 🙂

Vi kom frem til Oslo og dro rett til vårt første møte som var med…

SPLAY! De har mange store YouTube profiler i “stallen” som det så fint heter. Det var et veldig interessant og lærerikt møte. Både Morten og jeg er veldige nye i YouTube-verden så det er gøy å møte folk som har holdt på med det en stund og som er skikkelig gode på det. Vi får se hva som skjer fremover her 😉

Jeg hadde en liten halvtime mellom det første og andre møtet. Jeg skulle videre til Aker Brygge, Morten ble med og vi tok en superrask lunsj på Lett. Jeg elsker Lett! Hvis dere bor i eller skal til Oslo så må dere spise der. De har en på Frogner og en på Steen&Strøm også. Jeg tror de har enda flere også!

Favoritten min er wrap med søtpotet og feta, men i går prøvde jeg en ny med falafel. Den var helt sykt god så fremover kommer jeg nok til å bytte mellom disse to.

Jeg dro videre til møte nummer to mens Morten ble sittende igjen. Møtet gikk kjempebra! Jeg fikk så mye positiv energi og et skikkelig stort boost. Det ga meg troen på at jeg faktisk er god til det jeg driver med og at jeg gjør noe riktig. Det føles veldig godt å høre slikt fra folk som vet hva de driver med og som er i bransjen, det må jeg innrømme. Noen ganger trenger man et push og det føler jeg virkelig at jeg fikk i går.

Nå er jeg supergira på å jobbe masse fremover og bare fortsette å utvikle meg. 

Vi løp videre til vår tredje avtale for dagen. Jeg føler faktisk at jeg bare løp rundt i byen, haha. Først på Karl Johan, ned til Aker Brygge og opp til Torggata. Det var så koselig, vi var plutselig like ved leiligheten jeg pleide å dele med Sofie. Tilbake på gamle trakter! Da fikk jeg nesten litt hjemlengsel…

Vi var innom Q Agency og hadde en veldig hyggelig prat! Vi fikk ta en titt på noen nåværende og kommende kolleksjoner fra kule merker som HVISK og LÄST. Så mye fint! Jeg siklet skikkelig på et par boots fra LÄST som kommer til høsten…

Når jeg først var like ved så måtte jeg ta en tur innom Yummy Heaven i Torggata. De har seriøst det beste smågodtet og det beste utvalget i hele landet. Det er jeg sikker på!

Så var det på tide å ta med seg magasiner og smågodt hjem igjen til Kristiansand etter en kjempefin og effektiv arbeidsdag i hovedstaden.

Ei som var glad for å se oss igjen! Pappa har vært med henne i dag og hun elsker pappa så jeg var nesten redd hun kom til å bli skuffet da hun så det var oss som kom inn døren haha. Heldigvis ble hun kjempeglad!

Det tok ikke lang tid før jeg var klar for å legge meg. Jeg blir så trøtt av å kjøre bil jeg. Uansett, jeg tenkte at dette var en fin anledning til å vise dere hudpleierutinen min! Jeg bytter litt mellom produkter, men her kommer de jeg brukte i kveld og hvordan de fungerer.

Sminkefjerner fra Clinique! Det er kremen jeg har i ansiktet på bildet over her også. Jeg tar litt i ansiktet, gnir det inn, tar litt vann på fingrene og gnir/masserer jevnt over hele ansiktet før jeg bruker en våt klut til å vaske det av. Det tar sminken så utrolig godt og det tar ikke like lang tid som det høres ut som.

Deretter bruker jeg denne fra Garnier. Jeg tar litt på en pad og vasker over ansiktet for å få med alle rester.

Denne ansiktsåpen er ny i samlingen og jeg ble introdusert for den da jeg var i Stockholm. Jeg fikk se med egne øyne hvor stor forskjell det er på å vaske huden før man påfører krem og ikke. Kremen trekker mye bedre inn i huden og blir mye fastere og glowy hvis man først bruker denne såpen.

Jeg tar litt på fuktig hud, masserer inn og vasker av med en fuktig klut.

Ansiktskrem! Jeg pleier å bytte mellom disse to for øyeblikket. Jelly og Moisture Surge fra Clinique.

Denne øyekremen bruker jeg hver kveld.

I dag bestemte jeg meg for å bruke en maske. Denne fra Origins er kjempegod. Jeg anbefaler også overnight masken fra samme merke. Helt nydelig!

Planen var å legge meg etter det, men så leste jeg en kommentar om at en leser hadde sett at jeg hadde to forskjellige størrelser på pupillene mine på en snap jeg la ut i går. Jeg kikket i speilet og jeg hadde skikkelig stor forskjell på dem, noe jeg aldri pleier å ha. Jeg Googlet litt, men bestemte meg fort for å høre med en venninne av meg som er sykepleier. Hun spurte om jeg hadde andre plager og ja, det har jeg jo. Jeg har slitt veldig med et trykk i hodet de siste månedene, noen ganger også en ekstrem hodepine på høyre side med trykk på øyet og synsforstyrrelser. Hun ba meg ringe legevakten med en gang, noe jeg gjorde. Jeg fortalte de det samme jeg hadde fortalt henne og de ba meg komme bort for en sjekk.

Jeg gikk rett i panikk selvfølgelig og var redd jeg måtte operere noe. Jeg ga Trulte en ekstra lang klem før Morten og jeg gikk ut døren og kjørte avgårde. Heldigvis gikk det kjempefort på legevakten og jeg kom raskt inn for å snakke med en lege som tok mange forskjellige tester. På det tidspunktet var det nesten ikke forskjell på pupillene lenger, og med tanke på at alle testene gikk veldig fint og at alle verdier er normale regner han med at det er spenningshodepine med innslag av migrene. Heldigvis!!!

Jeg var så redd for at det var noe mer alvorlig så det var godt å få sjekket det. Nå har jeg time hos fastlegen min om to uker for å sjekke opp litt mer og få mer informasjon, så da løste det seg.

Vi var hjemme igjen en liten time etter at vi kjørte hjemmefra og da fikk jeg endelig lagt meg. En smått dramatisk slutt på en veldig fin dag, men heldigvis er alt i skjønneste orden og nå gleder jeg meg til å ta fatt på dagen i dag!

10 kommentarer
    1. Oyyy, FOR en dag! Haha! Bra den både startet og endte godt! 🙂 Hærlig med en effektiv og boostende dag med positivitet! Yei! Clinique er så bra serie! Har brukt den såpen i mange år! Elsker den! Den er jo så drøy også, så prisen er virkelig helt gull! Og alle kremene jeg har prøvd har jeg vært SÅ fornøyd med også! Love it! Du imponerer stadig med SÅ gode innlegg! Tar av meg hatten! Ha en fiiin dag! Klem! <3

      1. Så bra du også liker Clinique 😀 Jeg har også brukt produktene derfra i flere år, de er så gode 😀 Så hyggelig å høre, tusen takk <3 Nå ble jeg glad! Håper du får en strålende dag!

    2. Hvilke kamera bruker dere når dere tar Outfit bilder? Gjerne detaljert og skrive hvilken linse og? 🙂

    3. Hei. Fikk du kommet deg til videre undersøkelse ang trykk i hodet og forstørret pupill? Alt var vel?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg