HELGENS PLANER

Reklame | Faser Active

Genseren og tightsen min er fra Faser Active, klesmerket til fine Magnhild som jeg var på Love Island sammen med. De har masse fint og Magnhild er så flink! Genseren jeg har her er skikkelig myk og god. Tightsen er superstretchy og høy i livet! Begge er helt normale i størrelsen 🙂

FREDAG. Vi skal etter hvert kjøre hjem fra hytta, men før det skal vi nyte den siste tiden her og hvis været er greit så blir det nok en liten tur før vi setter oss i bilen. Vi kjører en ekstrasløyfe hjem og drar en tur innom foreldrene til Morten 🙂

LØRDAG. Dagen starter på trening med den ene av to styrkeøkter jeg har fått i “hjemmelekse” å fullføre av PTen min mens han er på ferie.

Så var det resten av dagen da. Sist jeg sjekket var det meldt strålende sol og 20 grader. Nå er det meldt regn hele lørdag… Så utrolig kjedelig, men på den andre siden så gjør det at jeg blir tvunget til å sette meg  ed å gjøre noe produktivt inne. Det blir nok en del YouTube på Morten og meg. Vi har slappet litt for mye av der den siste tiden, men nå skal vi komme ordentlig i gang igjen og vi har en liste med videoer vi gleder oss til å spille inn og dele med dere!

Lørdag kveld skal vi kose oss med en middag ute! Det er ganske sjeldent vi gjør sånn bare oss to. Det blir skikkelig koselig. Jeg har enda ikke bestemt meg for hvor jeg vil.. Kanskje jeg tester et av stedene dere tipset meg om i Kristiansand-innlegget mitt 😀

SØNDAG. En helt åpen dag! Er det fint vær blir det noe koselig ute, regner det blir det rydding, vasking og inne-ting. Tiden vil vise.

9 kommentarer
    1. Et tips til sånne smilerynker og generelt smårynker rundt øynene, er kollagen. Som blogger har du kanskje fått tilbud om kollagen fra Oslo Skinlab? Sier ikke at det virker selv om jeg har prøvd det og mener pakkene er praktiske (tross kritikken), men kollagen generelt er jo viktig for hudens elastisitet jo eldre man blir. Så i teorien er det bare det det handler om: Å få i seg nok kollagen.

      Samtidig vil jeg også si at jeg finner mye glede i bloggen din. Alltid koselig å se noen som smiler, og ikke bare poser og er dønn-alvorlig.

      God sommer!

      1. Jeg synes smilerynker er fint å ha jeg 😀 Sååå jeg har ingen planer om å gjøre noe for å få de bort hvois det var det du skulle frem til..

        Så hyggelig å høre <3 Tusen takk! Smiler i vei med smilerynkene mine haha 😀

        God sommer til deg også!

      2. Huden tar ikke opp kollagen av det kollagenpulveret, det er bare sløsing av penger, selgere vil ljuge for å få deg til å kjøpe det. Det er meningen at vi mennesker skal eldes og smilerynker er det ikke noe i veien med. 🙂

    2. Hei Andrea!
      ville bare titte innom for å si TAKK!
      takk for alt du deler, og takk for at du alltid viser en ærlig side.
      følger deg hovedsaklig på instagram og snapchat, og swiper selvfølgelig opp på youtube videoer. mat-tester videoene er alltid en favoritt!!
      jeg vil takke deg for at du som sagt virker ærlig og ikke har behovet for å kun vise fram det perfekte.
      at du tar opp upopulære temaer som IBS og frivillig barnløshet(!!!)
      for at du tar opp stygge kommentarer du får og for at du slår ned på de!
      jeg vil takke deg for at du legger ned så mye tid og energi på å fikse ett innhold som så mange andre kan kose seg med.
      jeg elsker at du er så flink på å legge ut forskjellig innhold på dine forskjellige kanaler, sånn at det ikke blir det samme.
      det er så deilig når jeg selv kommer hjem fra min litt mer A4 jobb å koble av med litt trulte videoer som har kommet på snapchat i løpet av dagen, haha.
      så tuuusen takk for jobben du gjør, for stemmen du har, og for at du bruker den!
      takk for at du viser din hverdag som du kanskje ikke alltid tror er interessant, men for andre er det faktisk det.
      ville bare vie noen minutter på å hylle hva du gjør, og si tusen takk!

      PS! smilerynker er drit fint! det viser at du har smilt og kost deg gjennom livet! <3
      ha en fin helg,

      1. Altsåååå, du må være det fineste mennesket 😭😭 Jeg har ikke ord. Dette er fantastisk snilt av deg. At u har tatt deg tiden tiø det her, herregud jeg er skikkelig rørt nå. Tusen, tusen takk. Det betyr skikkelig mye for meg. Jeg kan leve på dette lenge jeg nå, haha 😀 Så tusen tusen takk igjen og tusen takk for at du følger <3

    3. Ha en flott helg fininger! Jeg syns det er helt topp at du er så naturlig, Andrea! Godt forbilde er du! 👏❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg