HELGENS PLANER

Reklame | annonselenker Monki / Nelly

God morgen, fine dere! Endelig fredag og snart helg. Før jeg forteller dere om helgens planer så må jeg bare fortelle om gårsdagen. Det er noe av det merkeligste jeg har vært med på.

Natt til torsdag var rett og slett en grusom natt. For å si det sånn hadde jeg fire turer inn på badet i løpet av natten og ble sittende på to så lenge ta jeg rakk å se en tredjedel av en Netflix-film på mobilen, hehe. Så jepp, det ble ikke mye søvn. Jeg aner ikke hva det kom fra, Morten og jeg spiste akkurat det samme den kveldne og han var helt fin så vel. Det var vel et eller annet, men behagelig var det i alle fall ikke. Så jeg var selvfølgelig stuptrøtt og sliten da jeg våknet i går, men stod opp og fikk i meg frokost før jeg skulle legge meg litt igjen. Gjett når jeg våknet! Klokken to!!! Jeg sov jo i en evighet, haha.

Så dagen i går var bare veldig merkelig og veldig slitsomt, men allikevel klarte jeg etter hvert å komme meg i dusjen, vaske hele leiligheten og lage middag til svigers kom på besøk. Jeg var til og med en tur på IKEA. Det hadde jeg aldri trodd da jeg stod opp på morgenen og trodde jeg var alvorlig syk, haha. Dette er vel kanskje utrolig uinteressant, men jeg synes dagen var så rar at jeg bare måtte dele den med dere. Altså, helt merkelig. Har dere opplevd noe lignende? Å gå fra å være dritdårlig til å vaske hjemmet og suse på IKEA?

Uansett, over til noe mer interessant. La oss snakke om helgens planer, woho!

Fredag. Dagen starter på trening. Jeg har utnevnt Morten til min personlige trener så han er ansvarlig for at jeg kommer meg på trening, haha. Etter det skal jeg ta en lang dusj og kure håret, ta en ansiktsmaske før jeg steller meg og setter meg ned med jobb. Det skjer masse gøy om dagen så jeg har mye å gjøre, akkurat slik jeg liker det! I kveld får jeg besøk fra Oslo for andre helg på rad. Marte og Helene lander sent i kveld så jeg skal dra og hente de på flyplassen før det blir tacokveld og kos her hjemme. Forrige helg var ekstremt vellykket så nå gleder jeg meg bare enda mer til å få mer besøk og vise de hvor jeg bor!

Lørdag. Vi har ikke lagt noen store planer for lørdagen og det synes jeg er ganske digg. Det blir nok en deilig frokost her hjemme før vi drar ut for å utforske byen litt. Jeg får høre litt hva de vil, men jeg tenker at det er koselig å gå og kikke litt og spise en digg lunsj ute et sted. Noen gode forslag til steder å lunsje i Kristiansand? Kjenner jeg oss rett blir det en kveld med god mat og vin, så vi får se hvor vi ender opp. Alt jeg vet er at jeg ikke skal på byen-byen hvis dere skjønner hva jeg mener, haha. Et par glass vin er jeg med på, men det får holde.

Søndag. Fellesfrokost. Jeg elsker fellesfrokost, haha. Vi har ikke lagt noen planer for denne dagen heller, men jentene drar i halv fire-tiden. Jeg tenker jo at det hadde vært hyggelig å gå en tur før de drar hvis det er fint vær. Så blir det kosekveld med Morten, film og lasagne nam nam.

SKJØRT MONKI HER / SKO HER

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

10 kommentarer

Siste innlegg