FØRSTE DAG I BERLIN

Reklame | Annonselenker Nelly / Junkyard

God morgen fra Berlin! Ah, så deilig det er å våkne opp i en ny by. Jeg synes alltid det er veldig gøy fordi jeg vet at jeg har hele dagen på meg til å utforske alle de nye stedene. Det er moro.

Vi kom ganske tidlig til Berlin i går, men tiden fløy fort avgårde og det skjedde ganske så mye. Okei, det er en ting som faktisk er litt krise. Vi var ganske på sparebluss da vi bestilte turen og fant ut at høy standard på hotellet ikke er så viktig. Vi skal jo ikke tilbringe så mye tid på det hotellet uansett. Vel… Litt mer penger kunne vi nok lagt i det. En ting er hvordan det ser ut. Det er helt greit. Vi klarer oss fint her i fire netter, men da vi ankom hotellet oppdaget vi noe utrolig ekkelt.

Da vi kom inn på rommet kjente vi en ganske så sterk lukt av urin. Jepp, urin! Så vi luftet og gikk ut en tur, men da vi kom tilbake luktet det enda. Vet dere hva vi fant ut av? DET VAR URINSØL PÅ BADET VÅRT! På vårt helt “nyvaskede” hotellrom. Æsj, noe så ekkelt har jeg aldri opplevd. Det ga meg jo litt angst for hvordan hygienen er ellers på rommet, og på selve hotellet. Vi fikk det heldigvis vasket bort og nå er det forholdsvis rent, men ja. Hadde jeg kunne valgt på nytt så ville jeg nok slengt i en tusenlapp ekstra på hotell, men, men. Shit happens og vi overlever nok skal dere se.

Foruten om urinsølet (æsj) så var den første dagen ganske så fin! Aller mest på grunn av det fantastiske reisefølget mitt. Jeg har ledd så utrolig mye. Vi har hatt det kjempegøy, egentlig bare ved å være med hverandre. Vi har spiste deilig pizza, utforsket Mall of Berlin som er et kjøpesenter i nærheten, vandret litt rundt, fant oss en sportsbar hvor vi så Norge tape for Danmark, dro videre til en skybar og tok oss en cocktail hver før vi dro hjem for å få oss litt søvn og lade opp til i dag!

Ah, tre fulle dager til blir helt perfekt og jeg gleder meg til å utforske alt fra severdigheter til restauranter og butikker. Dag to, let’s go!  Og for å kickstarte den starter vi med et bildedryss fra gårsdagen. Husk å følg meg på snap (andreasveinsdot) og på Instagram for å følge meg gjennom dagen <3

SKJORTE HER / SKJØRT HER (40%) / SKO NIKE / SOLBRILLER HER  JAKKE HER / SKO NIKE / VESKE HER

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

8 kommentarer
    1. Hvor i Berlin bor dere? 🙂 Jeg var der tidligere i uken og vi var innom blant annet Checkpoint Charlie, Alexanderplatz, minnesmerke for jødene, East side gallery, Brandenburger Tor, shoppinggata Kurfürstendamm, Potsdamer platz osv – masse å gjøre, og gjerne utforsk litt selv også. Siden Berlin har såpass store avstander ble vi faktisk med på disse sightseeing bussene som stopper innom de fleste severdigheter, man spotter også kanskje områder man har lyst til å utforske senere på egenhånd også – man får brukt beina godt allikevel 🙂 kos dere på tur!

    2. Hahahah ækkelt jaaa… 🤮

      Men godt at dåkker kose dåkker, det e det viktigste 🙂

      Æ kan ikje reise nån steda, så æ vet ikje kordan det føles osv.. men sikkert en mega good følelse vil æ tru.

    3. Fin dag ❤

      Så ikje ut som du hadde fått min kommentar, så prøve på nytt 😀 Skjer alltid no rart når man kommentere blogga over snap :-S Har du mærka det samme ?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg