EN MORSOM HELG I VENTE

Reklame | Annonselenker Nelly

SETT HER

God morgen, fininger! Nå er helgen i dag og denne helgen gleder jeg meg skikkelig mye til å ta fatt på. Dagen starter riktignok med at jeg skal pakke til morgendagens reise og tilbringe åtte timer på jobb, men etter det er det bare kos og moro. 

I kveld kickstartes helgen med et veldig etterlengtet julebord. Nesten hele vennegjengen samles, noe som er veldig sjelden kost. Vi har booket bord på Champagneria og skal kose oss med tapas og prosecco gjennom hele kvelden. Jeg har sånn halvveis bestemt meg for hva jeg skal ha på meg. Jeg tror det blir skikkelig kult og gleder meg masse til å vise dere det.

Kvelden avsluttes (forhåpentligvis) ganske tidlig for min del. Jeg har et fly til Kristiansand i tolv-tiden og en voksetime klokken ni lørdag morgen så jeg er faktisk nødt til å være i form. Jeg reiser til sørlandet og skal tilbringe noen dager der sammen med Morten før vi reiser sammen til Larvik for å besøke min familie, og deretter kjører vi videre til Oslo for å dra på TV3-fest aka Love Island reunion senere i uka. Så dette blir hektisk, men veldig, veldig moro!

Har dere noen morsomme planer i helgen? Fortell gjerne (om kommentarfeltet fungerer haha). 

PS. Vinnerene av Lapoint-konkurransen er kåret! Klikk HER for å se om du er en av de heldige <3

 

2 kommentarer
    1. Hva tenker du om bloggere som gjør et poeng ut av at “kroppen min er helt uforandret av å føde to barn”, samtidig som de tar silikon og later som alt er naturlig? Støtter du dette?

      Håper helga blir fin!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg