VI REISER TIL SRI LANKA

Reklame | sponset tur Lapoint

Dette er så sykt kult å få dele med dere! Morten og jeg skal pakke kofferten om noen måneder og denne gangen går reisen til Sri Lanka. Vi reiser med Lapoint og skal lære oss å surfe sammen! 

Ingen av oss har vært på Sri Lanka før så det blir veldig moro å få utforske en helt ny destinasjon og ikke minst å lære seg litt om det å surfe. Jeg har aldri så mye som tatt på et surfebrett i hele mitt liv, så dette kan bli meget interessant. Jeg gleder meg veldig til å prøve, samtidig som jeg må innrømme at jeg er bittelittegranne redd. Morten er jo som kjent god i vannsport, i hvert fall når sklier er involvert, så dette blir nok lekende lett for hans del 😉 Jeg tror uansett hele opplevelsen med et nytt land og det å skulle lære seg noe nytt sammen blir helt fantastisk. 

Helt siden vi begynte å bli kjent med hverandre så har vi snakket om at vi ønsker å oppleve ting sammen. Vi vil skape gode minner, besøke steder vi aldri har vært på og ha opplevelser som kun vi to har oss i mellom. Dette er jo akkurat det, så jeg er supergira og teller ned dagene til vi setter oss på flyet til Sri Lanka og flytter inn på Lapoints Surf Camp.

Vi reiser i slutten av januar og dere skal selvfølgelig få full update på surfetimer og alt annet gøy som skjer på turen! Og vet dere hva? Jeg har en liten overraskelse på lur til dere fordi dere er verdens aller beste lesere <3 

Nå kan du vinne en uke for deg og en venn hos Lapoint camps i Sri Lanka! Lapoint har surfcamps rundt omkring i hele verden og nå som det begynner å bli kaldere i Europa er det høysesong for campene i Sri Lanka, Bali og Costa Rica. 

 Er du gira på å surfe, nyte sola og møte masse nye mennesker i Sri Lanka i vinter? Da kan du gå inn HER for å finne inspirasjon til hvilke tre ord som beskriver magiske Sri Lanka for deg, og finn også ut hvilken level du og din venn ønsker å delta på. Skriv dette i kommentarfeltet og du er med i konkurransen!

Vinnere blir trukket 30. November, og man må være 18 år for å delta.

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

 

294 kommentarer
    1. Sri Lanka med tre ord; vakker natur, nydelige strender, glade mennesker.
      Ønsker å starte på level 1

    2. Sol, farger, kultur og mat er det jeg forbinder med sri lanka😍
      Jeg og kjæresten har hatt utrolig lyst å reise med lapoint utrolig lenge, men muligheten har ikke komt enda, vi vil begynne på level 1.
      Gleder meg til å se masse bilder og høre om turen deres til Sri slanka i januar❤️

    3. For meg betyr Sri Lanka eventyr, drøm og magi 🌟 hadde vært så fantastisk å få oppleve det stedet, og meg og min venn er uten tvil level 1. Hahah!

    4. Surrealistisk, jovialt og magisk!
      Level 1. Har alltid hatt lyst til å lære å sjrfe, hva hadde vel vært bedre enn å lære det i Sri Lanka 😍🏄‍♂️

    5. Eksotisk, nytt og sosialt er de tre ordene jeg forbinder Sri Lanka med og måtte blitt level 1,da heller ikke jeg har tatt i noe surfebrett før 😄 håper dere fått en fantastisk tur når den tid kommer!

    6. Sri Lanka for meg tror jeg er tropisk, eventyrlig og “insta-vennlig” 😉 Jeg tror level 1 passer best for meg og min venninne!

    7. Haha, tror jeg nesten kan si sikkert at om dere skulle få barn en gang i fremtiden er det store muligheter for at h*n får blå øyne.
      Søte er dere

    8. Vil beskrive Sri Lanka som: Tropisk, krystallblått hav og palmer.
      Ønsker Level 1 da verken meg eller min venn kan å surfe 😀

    9. Jeg ville beskrevet Sri Lanka som eventyrlig, tropisk og vakkert! Level 1 passer best for meg og min venninne 🙂

    10. Sol, eksotisk og blått hav. Verken jeg eller venninen min kan og surfe så level 1 ville vært perfekt🌊☀️👙

    11. Spennende kultur, eksotisk mat og nydelige strender ⭐️ Jeg og kjæresten er noobs, så vi ville nok gått for level 1! 🤓👫

    12. Opplevelsesrikt land, tropisk og imøtekommende!!
      Level 1🏄🏼‍♀️🏄🏼‍♀️🏄🏼‍♀️

    13. Idyllisk, eksotisk og magisk✨🐠🍍
      Ville tatt med meg min gode, snille søster. Siden vi aldri har stått på et surfebrett før, måtte vi startet på Level 1

    14. Sri slanka ser ut til å være tropisk, helt nydelig og veldig opplevelsesrikt🌴☀️🌍
      Jeg og kjæresten min ønsker Level 1, da vi er helt nybegynnere!🏄🏻‍♀️💛💙🏄🏼‍♂️

    15. Magisk, opplevelsesrikt og spennende!
      Ville tatt med bestevenninna mi, som har flyttet til andre siden av landet.
      Ønsker level 1

    16. Sol, surf og yoga🤩 lever 1. Hadde blitt overlykkelig om jeg hadde vunnet!! Ville tatt med meg søskenbarnet mitt som er min aller beste venn og ville overrasket henne

    17. Jeg forbinder ordene kulturrik, tropisk og opplevelserikt ved Sri Lanka 😻
      Jeg har alltid drømt om å få kunne reist til et slikt eksotisk land i Asia, da jeg aldri har vært utenfor Europa før. Og det ville vært helt fantastisk om jeg fikk muligheten!
      Har aldri surfet før, så måtte valgt Level 1 med venninnen min som kunne trengt en pust ut fra studiene sine <3

    18. Sol, strand og idyll❤️❤️ Jeg vil gjerne ta med kjæresten min på level 1, ingen av oss har surfet før så det virker veldig spennende og gøy!

    19. Beskrive Sri lanka med 3 ord ser vanskelig ut men; WOW, inspirerende og avslappende <3
      Ønsker å prøve level 1 🙂

    20. Hei Andrea!
      Det som best beskriver Sri-lanka for meg er sol, kultur og nye opplevelser! Kunne tenkt meg level 1 sammen med kjæresten min, da vi begge er aktive på snowboard og alltid har hatt lyst til å lære oss å surfe sammen! Han får meg til å føle meg så trygg i vannet, så å lære seg å surfe sammen med han hadde vært fantastisk ☀️💛

    21. det jeg tenker med sri lanka er at det er urørt, magisk og utrolig spennende!
      og ikke minst står en reise til sri lanka øverst på ønskelisten 🙂
      Ønsker level 2 for både meg og kjæresten!

    22. Smilende sol, gyldne strender og fargerik kultur <3 Dette har for meg vært en drømmedestinasjon lenge, så fingrene er krysset <3

    23. Sri Lanka for meg: opprinnelse, idyll & magisk!!! Moren min er adoptert fra Sri Lanka, men jeg har aldri vært der. Det hadde vært en drøm som blir sann å få dra dit, sammen med kjæresten min. Blir rørt av tanken<3
      Vi kunne virkelig trengt en uke, bare oss to. Åååe, krysser fingrene. 🤞🏽💗

    24. Sri Lanka er surrealistisk, magisk og nydelig. Ville tatt med bestevenninnen min, og vi kunne nok ikke vært på høyere level enn nr 1! 🙂

    25. Nydelig natur, spennende kultur, eventyrlig 😍
      Ville begynt på level 1 da ingen av oss har surfet før 🙂

    26. Sri lanka virker som eksotisk, unikt og eventyrlig. Har hørt enormt mye bra om landet !
      Ønsker level 2 🙂

    27. Tropisk, blått hav og nydelige omgivelser!😍 Vil surfe på level 1 da jeg aldri noensinne har prøvd dette før🤩 Og veldig gjerne sammen med min kjære <3

    28. Sol, magi og eksotisk! Ønsker Level 1, surfet for noen år siden, men må nok starte fra scratch igjen <3

    29. Jeg og min venninne ønsker level 1, når vi aldri har surfet før😊
      For meg virker Sri lanka tropisk, magisk og spennende!

    30. Sri Lanka har en spennende eksotisk natur og ikke minst dyr! Så er jo kulturen i seg selv noe helt annet en Norge, noe som gjør Sri Lanka veldig interessant!😊
      Jeg og kjæresten har veldig lyst til en gøyal tur og det å oppleve Sri Lanka og prøve surfing for første gang virker helt fantastisk! (level 1)

    31. Sri Lanka er himmelsk, tropisk og eventyrisk sted 🌟
      Level 1 på meg og leve 2 på mannen min 💕 Vi har enda ikke dratt på bryllupsreise, som vi skulle for 5 år siden. Med 2 barn, hus og jobber fikk vi aldri tid. Så jeg vil gjerne ha med han 💕

    32. Sri Lanka ser ut til å være spennende, eksotisk og idyllisk❤️ Ønsker å være med på level 1!

    33. Sri Lanka for meg er helt; surrealistisk, magisk, eksotisk og spennende🌴
      Hadde vært helt fantastisk å dra ned dit en uke ja😭 Jeg ønsker isåfall å begynne på lvl. 1🏄🏼‍♀️

    34. Sri Lanka virker eksotisk, idyllisk og fascinerende! ☀️🌊🌴
      Level 1 for meg og min venninne som aldri har surfet før 🏄🏽‍♀️💫

    35. Solnedgang, tropisk, opplevelsesrikt, noe nytt!
      Hadde tatt med meg min bestevenninne🏖
      Level 1🌴☀️

    36. Sri Lanka virker utrolig spennende og i tillegg har jeg en onkel som driver veldedighetsarbeid i en frivlligorganisasjon der som jeg gjerne kunne tenkt meg å besøke. Jeg ønske level 1 og vil oppleve dette sammen med min kjæreste <3

    37. jeg forbinder Sri lanka med eksotisk, kultur og minnerikt.
      Jeg ville ha tatt med samboer som er halvt Sri lanker ( 11 år siden sist han var der)
      Har vært drømmedestinasjon lenge for oss og med måtte nok hatt level 1

    38. Opplevelser, kulturrikt og eksotisk beskriver Sri Lanka for meg! ☀️🌴🏄🏼‍♀️
      Ønsker å delta på level 1 💛

    39. Sri Lanke er for meg: Magisk, spennende og opplevelse
      Level 1
      Aldri rørt et surfebrett sjøl så hehe:)

    40. Har utrolig lyst til Sri Lanka, og har heller aldri prøvd å surfe – så det må bli level 1! 🙂

    41. Romantisk, interessant og eventyrlig er de ordene som kommer til meg når jeg leser om og ser bilder av Sri Lanka 😀
      Jeg ville tatt med kjæresten min Jonas på surfetur fordi det er lenge siden vi har fått vært i utlandet og hatt en skikkelig kjærestetur sammen 🙁
      Vi måtte nok startet på level 1!

    42. Når jeg tenker på Siri lanka tenker jeg på varmt vær, nydelige strender og god stemning!!
      Ønsker aller helst å delta på leven 1. Har en tidligere kneskade så jeg tror turen hadde vært en bra opptrening for kneet mitt, i tillegg til en helt fantastisk opplevelsen!! Har super lyst til å reise ned dit, oppleve ny kultur, møte nye mennesker og begi meg selv ut på byen utfordringer. Har kjempe lyst til å dra med min bestevenninne, da hun har hatt det super tøft det siste halve året..

    43. Har sett så mange nydelige bilder fra Sri Lanka, og ut i fra hva jeg har sett vil jeg beskrive det som praktfullt, glødende og kulturrikt!
      Jeg ville ha tatt med meg min beste venninne på Level 1 <3

    44. Eksotisk, spennende og vakkert!✨ Det er utrolig vanskelig å velge bare tre ord altså🙈 Får såå lyst til å oppleve naturen, kulturen og stemningen som smitter over fra bilder og videoer på ekte!😍☀️🌴
      Måtte nok blitt med på Level 1 om jeg var heldig nok til å vinne💙

    45. Romantikk, glede og varme❤ Jeg har skikkelig lyst til å dra med samboeren min før vi skal inn i avstandsforhold 🙂
      Vi har egentlig aldri vært på ferie bare oss to, fordi det alltid blir brukt til å besøke hverandres familie. Så det hadde vært utrolig fint å vinne noe slikt 🙂

    46. KULTUR!, eksotiske dyr og sandstrand <3
      Jeg har surfet før, men det gikk ikke så bra så jeg tror vi sier level 1! Haha!
      Også level 1 på kjæresten min og! 😉

    47. Eksotisk, idyllisk, vakkert (og inspirerende).
      Level 1 :*
      Jeg skal ned til Sri Lanka i mars med 3 venninner. Hadde jo vært helt perfekt å være på denne surfecampen i en uke i løpet av oppholdet her.

    48. Hei Andrea:) Jeg var i Sri Lanka I sommer ferien. Så gøy at du og Morten skal dit også❤️ Jeg anbefaler å dra til Jaffna eller Galle😀 hvis du skal reise med tog kan det ta opp til flere timer. Traffien er en del annerledes enn i Norge. Kos deg masse i Sri Lanka 🙂 elsker deg💕

    49. Eksotisk, vakkert, idyllisk (og inspirerende).
      Level 1 :**
      Jeg og tre venninner skal på utveksling til India, og skal avslutte oppholdet i Asia med ferie på Sri Lanka. Hadde vært perfekt å tilbringe 1 uke på denne surfecampen 😀

    50. Tre ord som inspirerer Sri Lanka for meg er blått hav, grønn natur og spennende tur.
      Jeg ønsker level 1:

    51. Hei fine Andrea! Hvor er den fine, gule bikinien fra?🤩💛 (Den du hadde på første annonse bilde med lapoint på MyStory?)

    52. Spennende kultur, eksotisk mat og nydelige strender ⭐️ Jeg og kjæresten er nybegynnere, så vi ville nok gått for level 1! 🤓👫

    53. Sol, bølger&spennende! ☀️
      Skulle jeg tatt med min bff måtte vi begge starta med level 1, men fy så gøy det hadde vært å oppleve noe sånt med henne!🤩🤩

    54. Vidunderlig, eksotisk og veldig spennende!
      Skulle gjerne dratt dit med kjæresten min❤️ (Som garantert hadde vært mye bedre enn meg på brettet, som i alt annet..)
      Jeg måtte nok ha hatt et level 1 kurs, da det er labert med kunnskap om surfing per dags dato

    55. Sri Lanka er for meg nytt, spennende og digg!
      Level 1 på surfing🤘🏻
      Hadde vært så utrolig gøy å få være med på dette!

    56. Eksotisk, utfordrende og inspirerende 🙂 Jeg ville tatt med meg kjæresten min, og hadde ønsket meg level 1 🙂

    57. Sri Lanka for meg virker tropisk, zen og spennende!☀️🌴 Ønsker å delta på level 1🏄‍♀️

    58. Spennende, ekstotisk og minneverdig. Level 1, siden jeg aldri har surfet før og haaaar super lyst til å lære noe nytt i fine omgivelser🏄🏼‍♀️

    59. De tre ordene jeg vil beskrive Sri Lanka med er nytt, utfordringer og en opplevelse for livet!
      Level 1, for har aldri surfet før.

    60. Magisk, tropisk og fantastisk 😍 vanskelig å velge 🤔
      Level 1, som deg aldri rørt et surfebrett 😳 men hører det er gøy! Hadde vært så stas å tatt med kjæresten min på dette!

    61. Sri Lanka ser ut til å være unikt, naturrik og eventyrlig ❤️ Bor ved et surfeparadis i Norge, Hoddevika, men har aldri surfet før. Derfor ønsker jeg level 1!

    62. Tropisk, inspirerende og avslappende 🌟
      Hvis jeg vinner så ønsker jeg å delta på level 1 i surfing.

    63. Eventyrlig. Eksotisk. Vakkert.
      Level 1.
      Tar isåfall med meg ei venninne som er like klar for nye opplevelser som meg selv.

    64. Sri Lanka med tre ord: Tropisk, eventyr og glede. Ville startet på level 1.
      Dette hadde vært en drøm som går i oppfyllelse for meg og kjæresten, virkelig.

    65. Sri Lanka er magisk, fargerikt og helt fantastisk.
      Ikke vært der på mange år, så hadde vært fantastisk å fått reist der igjen!

    66. Hjemmelandd mitt, tropisk land og kulturelt😍♥️ Kan gjerne tenkt meg å starte på level 1 men søstera mi🙌🏼 Har aldri surfet før så dette blir spennande ogg minnerikt 🎉

    67. Hjemmelande (foreldrene mine)mitt, tropisk og kulturelt land😍♥️ Har ikke vire i hjemmelande litt så hadde vore kjekt å vore med på å surfeog oppleve hjemmelande til foreldrene mine 🎊🎉 ønsker å starte på level 1 🙌🏼🙌🏼😘

    68. Romantisk
      Eksotisk
      Varme ❤
      level 1 ❤har aldri surfet før og hadde gjerne villet tatt med kjæresten min på ett slikt eventyr det hadde han fortjent❤

    69. Sol, kultur og surfing er noe av det jeg forbinder med Sir Lanka❤️ ( men det er vanskelig å bare skulle nevne 3 ting, musikk, dans, levende, mat opplevelser, tropisk, eventyrlig og vakkert)
      Hadde vært en fin 20-års gave til min sønn. Hadde vært en opplevelse å kunne reise dit sammen med han.
      Måtte blitt level 1 – da ingen av oss har surfet før.
      Dere må ha en fantastisk tur når den tid kommer!

    70. Idyllisk, kultur og opplevelse
      Level 1, har desverre aldri surfa før, men har utrolig lyst til å prøve!

    71. Sri Lanka ser ut som et eksotisk, frodig og spennende land, med herlige mennesker og fin kultur ! Hadde veldig gjerne deltatt på Level 1 😀

    72. Blått hav, tropisk og avslappende!🏄‍♀️☀️🌴
      Hadde vært en drøm å få dratt dit! Jeg og bestevenninna mi har meldt oss på alle konkurransene om surfing på Bali og Sri Lanka som har vært på Sofie, Morten og andre Instagram profiler, men like skuffet hver gang vi ikke har vunnet😔 så håper virkelig det blir oss denne gangen 😁💃
      Ønsker level 1🤗

    73. Spennende, varmt og fantastisk🤩
      Level 1
      Du har en helt amazing blogg❤️ Elsker den😍 og du og morgen er syyyykt søte sammen🤩😍

    74. Eksotiske, inspirerende og varme Sri Lanka! Jeg ønsker å ta med en venninne på Level 1 surfe-kurs:):)

    75. Paradis, eventyrlig og fantastisk <3
      Ønsker level 1 i Sri Lanka og å ta med en heldig venn med meg :-)<3

    76. Sri Lanka er for meg eksotisk, vakkert og spennende! Jeg har aldri surfet før og ønsker derfor level 1 😍😄

    77. ÅÅ, så gøy!
      Hadde blitt såå glad om jeg kunne tatt med kjæresten min på surfecamp i Sri Lanka 😀
      Vi kunne tenkt oss surfekurs level 1 i vakre Sri Lanka med vakker natur, utrolige bølger og en chill vibe <3

    78. Stedet ser helt fantastisk ut! 😍 sol og varme, og kunne dratt til en så fin sted hadde vært magisk! Jeg har aldri surfet før, men har veldig lyst å lære!
      Ønsker meg level 1 🏄🏼‍♀️🏄🏼‍♀️

    79. Sri Lanka ser ut til å være et land fylt av kultur, nydelig natur og utallige opplevelser.
      Ønsker level 1 :)))))

    80. Når jeg tenker på Sri Lanka tenker jeg rik kultur, god mat og vakre strender 😀
      Jeg ønsker level 1!

    81. Ville gjerne overrasket kjæresten min med en slik opplevelse! 💙 Level 1 ville passet oss, da vi begge er nybegynnere, hihi..
      Når jeg tenker på Sri Lanka, så ser jeg for meg en eksotisk og kulturell destinasjon med en avslappende vibe! 🇱🇰🏄🏻‍♀️☺️

    82. Sri Lanka for meg er min nummer én ønskedestinasjon, øya for avkobling fra masteroppgaven
      og stedet hvor jeg endelig kan lære å surfe <3
      Ønsker level 1.

    83. Ååååh sukk 😍🤞dette kurset (og kitekursene til Lapoint) har jeg siklet på i flere år!!
      Tropisk, bølger, harmoni 🌴🌞🌊
      Level 1 🏄‍♀️

    84. Kulturrikt, tropisk og idyllisk 😍
      Har veldig lyst til å ta med meg min engelske kjæreste på level 1🤞🏻🤗

    85. Idylliske omgivelser, spennende kultur og inspirerende på mange fronter. Blant annet når det gjelder mat, surfing osv🙌🏻✨🤩🏄🏼‍♀️
      Ønsker Level 1.

    86. Hei! Jeg ønsker veldig gjerne å vinne tur for meg og enn venninne på Level 1!! Sri Lanka ser helt nydelig ut, men fint hav, god temperatur og forhåpentligvis god surfemuligheter!! Sto litt på en ferie da jeg var mye mindre, og elsket det!

    87. Sri lanka ser ut til å være kulturelt, ha mange hyggelige mennesker og vakre omgivelser 😍
      Level 1, mega gira på å lære og surfe sammen med min roomie!! 😊

    88. Nydelig ❤️
      Varme🌞
      Tropisk🌸
      Ønsker å starte på level 1 om jeg er så heldig og får vinne❤️

    89. Sir Lanka ser ut til å være tropisk, spennende og nydelig! ☀️🌴🏄🏻‍♀️
      Ønsker lever 1!

    90. Sri Lanka for meg er både storslått, eksotisk og kulturrikt.
      Level 1 for både meg og min bestevenninne 😄

    91. Magisk, bucketlist, lykke 🌴🌞😍 krysser fingrene for at eg og bestevenninna mi får oppleve level 1 ilag 👌🏄🏻‍♀️ Har aldri surfa ! :/

    92. Magisk, idyllisk og fantastisk!! <3
      Ønsker meg level 1 fordi verken jeg eller min ønskede reisepartner har surfet før

    93. Mine tre ord ville vært fargerikt som i menneskene, kultur, mat og natur. Unikt og ikke minst en opplevelse for livet! Nybegynner i level 1 for meg og min hubby hadde vært kult!!

    94. Sri lanka med tre ord: Befriende, avslappende og idyllisk.
      Jeg og min venn ønsker å delta på level 2!

    95. Jeg vil gjerne vinne siden jeg har alltid hatt lyst til å dra og lære meg å surfe😍 spennede, avslappende og magisk er de 3 ordene jeg ville beskrevet det om jeg hadde fått muligheten til å vinne denne flotte reisen❤️ Hilsen fast leser😍

    96. Ordene som beskriver meg er trygg, ordinær og opplevelsesfattig (men neppe en dårlig person for det). Derfor vil Sri Lanka og denne opplevelsen være for meg: utfordrende, naturskjønn og opplevelsesrik.😊

    97. Nytt og spennande, ny opplevelse og romatisk☀️
      Hadde vore perfekt for meg og typen slik at vi får ferie frå kvardagen å bare nyte kvarandres selskap💏

    98. Tropisk, rik kultur og turkis hav 😍 jeg har aldri surfet før så ville gått for level 1 og tatt med meg min bestevenninne ✨☀️

    99. Siri Lanka ser for meg ut som idyllisk, vakkert og opplevelsesrik! Jeg ville valgt level 1 og tatt med meg min beste venninne❤️

    100. De tre ordene jeg syns beskriver Sri Lanka best er: magisk, turkis sjø og flotte strender 😍❤️ Jeg har aldri surfet før, så vil gjerne starte på nivå 1 ❤️

    101. Opplevelsesrikt, avslappende og unikt 🌅 Ville tatt med meg min venninne på level 1, da ingen av oss har surfet tidligere.

    102. De tre ordene jeg vil beskrive Siri Lanka med og hvordan jeg ser for meg det er der er: fantastisk, avslappende og vidunderlig. Jeg ville tatt med søskenbarnet mitt på level 1. Hadde vært kjempe morsomt og overrasket henne med en slik tur. Hun og jeg elsker all slags vannsport og hadde vært kult å prøvd noe nytt. Krysser alt som krysses kan, for at vi hadde fått muligheten til å vinne! Har alltid drømt om og reise til Siri Lanka.😊

    103. Mine 3 ord for å beskrive Sri Lanka må være: kulinarisk, eksotisk og spennende – da dette er en “ny verden” for meg 🙂
      Jeg skulle gjerne prøvd meg på level 2, da jeg har vært oppe på et surfebrett noen ganger før. Men siden jeg vil ha med meg min noe mer klønete kjæreste – så bør vi vel holde oss på level 1 😀 *håperhanikkeleserdette*

    104. Siden minnene mine per dags dato fra Sri Lanka er storm, verdens verste flytur og ikke akkurat den beste bursdags-feiringen hadde det vært fantastisk å få oppleve dette landet på ny å sitte igjen med litt bedre minner <3 Level 2 med min beste venninne!

    105. 🇱🇰 Sri Lanka ❤️ Spektakulært❤️Fredfylt❤️Eventyrlig❤️
      Vi ønsker level 1, så kan vi gjerne prøve level 2 på en ny tur❤️🇱🇰

    106. Ønsker å reise med min venninne ❤️
      Tropiske Strender, gøy opplevelse og sene kvelder på stranden🌴

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg