EN LUKSERIØS START PÅ DAGEN

God morgen, dere! Her i Kristiansand regner det som vanlig, hehe. Jeg sier det igjen: dette er ikke det jeg ble lovet! Jeg ble lovet palmekyst og sol, jeg, men neida her regner det vel fem av syv dager i uken 😂 (advarsel: overdrivelse).

Neida, jeg skal overleve litt regn. Det betyr bare at jeg ikke får tatt bilder, jeg må ta bilen ned til byen i stede for å gå (ja, jeg jan ta buss, men da må jeg også gå i regnet og det gidder jeg ikke) og det er ikke like kos å gå tur med Trulte. Jeg burde egentlig ikke klage fordi i dag skal jeg starte dagen på en måte jeg tror ganske mange blir litt misunnelig på. Jeg skal nemlig rett ned til byen for en massasje klokken halv elleve! Misunnelig? Tenkte meg det.

Nå har det seg slik at jeg gjerne skulle vært foruten, haha. Jeg hater massasje. Hater det. Jeg hater at noen tar på meg, jeg klarer ikke slapp av og venter bare på at tiden skal renne ut og at massasjen er over.

Jeg skulle virkelig ønske jeg likte det og jeg har til og med prøvd å like det! Jeg fortsetter med jevne mellomrom på et-to år på ta en massasje bare for å se om jeg plutselig liker det, men så langt har jeg ikke lykkes. Dessverre.

Denne gangen gjør jeg det fordi jeg føler nesten at jeg må. Jeg er så utrolig anspent i skuldre, rygg og nakke og jeg er ganske sikker på at det er litt av grunnen til at jeg stadig går med spenninsghodepine. Det er ikke særlig deilig så jeg skal i hvert fall gjøre det jeg kan for å prøve å løsne opp. En halvtime med rygg- og nakkemassasje skal jeg nok klare å overleve så krysser jeg fingrene for at alt blir lettere når den er over.

Fortalte jeg dere forresten om massasjen jeg hadde på denne tiden i fjor? Vi var i Thailand i påsken og dum som jeg er tenkte jeg at her kan jeg jo teste en massasje. Jeg holdt på å dø! Det er nesten ikke tull en gang, jeg trodde jeg skulle kveles under den massasjen. Hun lå meg all kroppsvekt oppå nakken min mens hodet ble trykt ned i madrassen jeg lå på. Ellers takk! I tillegg var det dritvondt, altså skikkelig vondt. Jeg lå der og holdt tårene tilbake og turte ikke si noe haha. Da jeg kom ut av massasjestedet og Morten og jeg kom oss litt bort så begynte jeg faktisk å gråte. Det var så vondt. Jeg våknet opp dagen etterpå med vond i hele kroppen og masse blåmerker på kroppen så ja.. Det gjør jeg ikke igjen for å si det sånn.

Nå er det under litt andre forhold her og jeg føler meg litt tryggere på at jeg ikke får kink i nakken og vondt i ryggen i flere dager etterpå, haha. Jeg skal til og med gjøre mitt beste for å slappe av og nyte. Vi får nå se hvordan det går.

Tenk å hate massasje da. Jeg føler meg så merkelig. Alle elsker jo spa og massasje, jeg bare “nei takk”. Vel, vel. Vi er nå forskjellige.

Nå skal jeg lage meg verdens beste havregrøt og kose meg med God morgen Norge før jeg gjør meg klar for å lide 😉 Håper dere får en strålende dag, alle sammen!

8 kommentarer
    1. Jeg er også sånn som hater at folk tar på meg, og kan ikke fordra massasje. uansett masse lykke til 😊

    2. Haha, lykke til! 😉 Jeg elsker massasje, men jeg gjør det jo typ…aldri! Huff… Men, en jækla vond opplevelse jeg hadde en gang, var når jeg var hos healer! Det var helt sykt faktisk! Han mente jeg hadde en del blokkeringer i kroppen, som hadde satt seg i løpet av mange år (noe jeg var veldig enig i, så dette var nødvendig) Det var mye vondt i det han gjorde, men samtidig føltes det rett liksom… Han la hele vekten sin oppå meg, oppå ryggen, og jeg måtte bruke all min kraft i å få han av meg! Jeg klarte det heldigvis! Grunnen var at han følte jeg hadde følt meg overfalt/overkjørt/undertrykt tidligere. På slutten av seansen, måtte jeg rope høyt flere ganger: nå er det min tur, nå er det min tur!!! Det satte i gang veldig mye følelser i meg, og jeg var helt kaputt og merkelig resten av dagen. Men også friere! Hoh…. 😉 Ha en fin dag! Klem! <3

    3. Har selv slitt med stive skuldre og nakke… Anbefaler deg å oppsøke en naprapat dersom spenningshodepinen ikke gir seg! Det gir gode resultater 😊😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg