DETTE SKJER I JANUAR

Reklame | Annonselenker Nelly / Sponset tur Lapoint

Jeg vet ikke med dere, men jeg er veldig godt i gang med januar måned allerede. Foreløpig har 2019 behandlet meg bra og jeg er full av energi, inspirasjon og pågangsmot! Noen ganger er det skikkelig digg med et nytt år, særlig når man kan fortsette på det gode fra året før og ikke kjenne på at “nå må ting funke, nytt år, nye muligheter” og alt det der. Januar byr på mye moro og nå deler jeg litt av det jeg skal og det jeg vil gjøre i løpet av årets første måned.

JAKKE BERSHKA (LIGNENDE HER) / VESKE HER / BUKSE ZARA

Sri Lanka. Wiiii, dette gleder jeg meg veldig til! Jeg har aldri vært i Asia faktisk, så da kan jeg sjekke av nok et kontinent. Morten og jeg reiser sammen med Lapoint 27. januar og får 7 hele dager på Sri Lanka hvor vi skal lære oss å surfe, oppleve et helt nytt land og kose oss!

Trene fire ganger i uka. Jepp, dette skal skje. Det er faktisk ikke så mye å forlange overfor meg selv, særlig ikke nå som timeplanen min er ganske så fri. Jeg skal trene med fokus på progresjon, men mest å ha det moro med trening igjen. Det er den ekte treningsgleden jeg savner mest og som jeg skal prøve å finne tilbake til.

Komme inn i gode rutiner. Dette gjelder alt. Jeg er faktisk ganske godt i gang og har stått opp mellom åtte og halv ni den siste uken. Jeg skal fortsette med det, samtidig som jeg skal prøve å legge inn noen faste arbeidstimer i løpet av dagen, planlegge måltider på forhånd, et treningsopplegg og ja. Ting som hører med i hverdagen.

Berlin. Dette er virkelig ikke lenge til. 17. januar reiser jeg til Berlin sammen med mine to gode venninner, Helene og Martine. En liten jentetur, bare fordi vi fortjener det, hihi. Vi skal bare kose oss med mat, sightseeing og kanskje litt shopping. Noen som har noen gode tips til hva vi burde gjøre, se og hvor vi bør spise frokost, luns, bruns, middag og drikke prosecco?

Lage ordentlig middag. Dette skal jeg begynne å gjøre igjen! Det siste halvåret har jeg ikke spist mye ordentlig middag og det har vært alt for mye takeaway og Fjordland, hehe. Nå skal det lages ordentlig mat!

Bruke masse tid med vennene mine. Ååååh, de fineste vennene i hele verden <3 Jeg skal bruke all mulig tid med de i januar. Så langt har det vært kjempedeilig å være litt i Oslo og jeg har hatt både film- og vinkveld, middag- og lunsjdates og bare venninneheng. Så koselig!

Gjøre ferdig rommet mitt. Det mangler litt interiør der og selv om jeg ikke skal bo her så alt for lenge til (forhåpentligvis) så vil jeg gjerne ha det fint. Jeg har faktisk en del ting liggende som bare må komme i orden og jeg skal selvfølgelig vise dere resultatet!

Spare penger. Dette skal jeg prøve å være flink på! Ikke så mye ut og spise, ikke noe særlig shopping (blir muligens litt av alt dette i Berlin da hehe) og egentlig bare spare alt jeg kan spare.

Holde søtsaker til helgen. Ikke en sjokolade her og en sjokolade der. NEI! Nå skal jeg være flink. Dette går også litt innenfor rutine-punktet. Her har det vært helt kaos siden jeg kom tilbake fra Love Island, haha. Alt for mye kos, hele tiden. Nå er det kun lov i helgen og alt med måte.

Feire bursdagen til Julie. Wiii! Det blir så koselig. Julie er en god venninne av meg som skal feire bursdagen sin 12. januar og hun skal feire ordentlig for å si det sånn. Det starter med brunsj klokken 12, vi blir en god gjeng og jeg vet at det står mimosa på den planen haha. Deretter fortsetter feiringen hjemme hos Julie før den avsluttes på ute på byen. Gleder meg!!

 

4 kommentarer

Siste innlegg