DÅSA TIL DAMA

Gjesteinnlegg av Morten 

 Da skal jeg altså fortelle litt om tissen til kjæresten min foran et helt publikum av lesere, så dette blir jo ikke rart i det hele tatt. Men jeg skal gi det et forsøk. Andrea har jo som kjent vaginisme, og vi får stadig spørsmål om det går ut over “voksenkosingen” som jeg liker å kalle det.

Det første jeg tenkte da jeg fikk høre om vaginismen til Andrea var at det fikk vi bare ta som det kom og at det ikke var noen veldig big deal. Så lenge man kommuniserer sammen og er trygge på hverandre så går det veldig fint! Skryt til Andrea for å være flink til dette. 

Det viktigste er å ta seg god tid, og varme skikkelig opp. Man starter jo heller ikke rett på en håndball eller fotballkamp uten oppvarming, for da er det fortere å skade seg/få vondt i tissen. Dette har vi vært flinke til, og så lenge vi er det så er voksenkosingen veldig kos. Hvis det plutselig skulle komme tilbake så må vi bare ikke stresse og heller være tålmodige.

Andrea er også veldig avslappet til det hele, og det virker som hun ikke tenker noe særlig over det egentlig. Og til dere gutter som skulle oppleve en kjæreste med vaginisme så er mitt viktigste tips å være tålmodig og varme godt opp før man setter i gang. Det er forresten et generelt tips uavhengig av om kjæresten har eller ikke har vaginisme.

Håper dere fikk noe ut av denne praten om tissen til kjæresten min og voksenkosen vår, og ha en fortsatt fin dag videre!

Morten

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

27 kommentarer

Siste innlegg