FORNY GARDEROBEN DIN – HELT GRATIS!

Jeg har skrevet om dette tidligere på bloggen også, men det begynner å bli en stund siden. Nå som høsten virkelig har meldt sin ankomst er det sikkert mange, meg selv inkludert som trenger å oppdatere garderoben sin. Det er heller ikke lenge til desember som for mange betyr fest, julebord og familieselskap. I den anledning tenkte jeg å komme med et genialt tips som gjør at du kan oppdatere garderoben din helst gratis, nemlig ha en byttekveld!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

I går var jeg på byttekveld sammen med en venninnegjeng. Vi har gjort dette tidligere med stor suksess og tenkte at det var på tide med nok en runde. Alle saumfarte klesskap og skuffer for å finne ting vi ikke lenger bruer, klær vi skal bruke “en gang når og hvis” eller som vi rett og slett er dritt lei. 

Alle hadde med utrolig mye fint, men det var en ganske stor haug igjen med klær om ingen ville ha. Den samlet vi sammen i poser og leverte i en UFF-kontainer. Så enkelt kan det altså være, dere. Jeg fikk så utrolig mye fint og er superhappy! Bare se hva jeg kunne ta med meg tilbake til klesskapet mitt: 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kjole fra Samsøe Samsøe, perfekt til høsten!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Skjorte fra Zara som jeg ser for meg blir kjempekul til skinnskjørtet mitt!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

T-skjorte fra Weekday i en skikkelig fin høstfarge. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Bluse fra Only som jeg skal bruke til både bukser og skjørt, gleder meg allerede!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Denne dritkule jakken fra BikBok! Jeg er litt småforelska i denne. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Verdens mykeste hettegenser fra BikBok

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Elsker denne glitterkjolen! Den er helt perfekt til festsesongen, eller til hverdags over jeans eller strømpebukse med sneakers til.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Så fikk jeg med meg en glitter-tights. Ja jeg vet, glittertights, men jeg ser for meg at den blir dritkul med en oversized og lang ullgenser! I tillegg fikk jeg med meg en sort veske og et skørt i skinnimitasjon fra Zara! 

Er det ikke kult hvor mye fint jeg fikk med meg? Tenk så mye du har i ditt klesskap som du er lei av, men som andre synes er kjempefint! Jeg oppfordrer alle til å foreslå dette for vennegjengen altså. Vi er helt hekta og kjenner jeg oss rett kommer vi nok til å fortsette med dette til evig tid, haha. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

4 kommentarer
    1. Det er en veldig god ide! Så mye fine klær du fikk!
      …For de som har venner i samme størrelse. Vennene mine ville svømt i alle klærne jeg hadde tatt med, mens jeg ikke hadde fått på meg noe av det de har. Pluss at de alle har veldig ulik kroppsfasong så tviler på at vi hadde fått noe særlig annet enn uff poser ut av en sånn kveld desverre:/

    2. Takk for inspo!! Glittertights med stor ullgenser over hørtes faktisk veldig fett ut!!
      Ooog gratulerer med dagen! Jeg digger deg🎉💃🏼

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg