DOBBELDATE, SAVN OG SØVN

Reklame | Annonselenker BikBok / Junkyard

JAKKE HER / GENSER HER / BUKSE BIKBOK HER / SKO HER

AKKURAT NÅ: Nå er jeg ufattelig trøtt. Jeg satt nemlig oppe til klokken to i natt og jobbet med bloggen. Det skal sies at fra halv ti til tolv så gikk tiden med til å skru opp et monster av en IKEA-kommode og det ble prioritert overfor bloggen der og da. Kanskje ikke det lureste valget med tanke på at jeg måtte opp nå, skrive dette og så skal jeg rett på jobb, men sånt skjer. Jeg overlever!

UKENS TANKE: Jeg forstår ikke hvordan jeg klarte å jobbe rundt 80%, ha et sosialt liv, trene og drive bloggen for fullt før jeg dro. Nå synes jeg det er vanskelig å balansere 40% jobb med resten. Det blir nok bedre når jeg kommer inn i rutiner igjen, men altsååå hvordan gjorde jeg det?

UKENS SERIE: Nå er jeg tilbake på Sex and the city. Egentlig så vil jeg starte på sesong to av Broen fordi hallo, det er en av de beste serien jeg har sett i mitt lit. Dessverre så kan jeg ikke det fordi Morten og jeg ser det sammen og det er litt kos, så jeg får holde ut til jeg ser han igjen <3

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

UKENS CRAVING: Jeg craver Litago så sykt mye. De siste ukene har jeg kjøpt den store kartongen og går rundt i leiligheten og drikker rett far tuten hehe wopsi.

UKENS SANG: Dean Lewis – Waves

UKENS HØYDEPUNKT: Det har vært en del av de også altså! Jeg må trekke frem da Morten og pappaen hans tok meg med på hummerfiske for aller første gang. Det var veldig gøy å få prøve og det er alltid deilig å være på sjøen.

Så var det utrolig koselig å se igjen en jentegjeng jeg jobbet med tidligere. Vi samlet oss på Delicatessen på Majorstuen og koste oss med skravling, tapas og vin til sent på kveld! Okei, en ting til.

Da jeg dro til Martine etter jobb på torsdag og var kjempesliten, men så hadde hun vartet opp med hjemmelaget lasagne og tilbehør! Det var koselig det <3

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

UKENS IRRITASJONSMOMENT: Det er lite som har irritert meg altså. Det må bli pirk som at jeg savner Morten masse og hater at jeg ikke har fått sett han på snart en uke 🙁

UKENS SEIER: Shit, jeg fikk gjort mye i går! Jeg vasket sikkert fire maskiner med klær, sengetøy og håndklær, vasket hele leiligheten, fikk tatt masse kule bilder so jeg gleder meg til å bruke på bloggen, skrev en del innlegg, fikk sendt alt jeg skulle av mail og jaggu fikk jeg ikke til å skru opp en IKEA-kommode! Flink meg.

UKENS MEST LESTE INNLEGG:

Vlog / Morten besøker meg i Oslo

En update fra Sørlandet

Ting du ikke vet om Love Island

UKENS MATRETT: Lasagnen Martine lagde til meg, definitivt! Den må jeg få oppskriften på og dele med dere altså. Sunn er den også!

UKENS FAVORITT-BILDE: Dette fra Love Island, fordi det er sååå mange gode minner bak og nå skal vi snart på dobbeldate <3

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

13 kommentarer

Siste innlegg