UKEN SOM GIKK / SYKDOM, REISE OG KJÆRLIGHET

Reklame | Sponset genser Kouture / Annonselenke Nelly

Nå begynner jeg å komme tilbake til bloggrutiner igjen. Såpass tilbake er jeg at jeg til og med husket at jeg pleier å ha “Uken som gikk” på mandager. Nå er det veldig lenge siden forrige gang, men det gjør ikke noe når det har skjedd mer denne uken enn hva det vanligvis gjorde på fire uker før Love Island, hehe. 

GENSER KOUTURE / BUKSE HER

AKKURAT NÅ: Nå sitter jeg i sofaen til Morten og blogger mens han driver med et eller annet på mobilen sin. Sosialt par, ikke sant? Vi skal ha taco- og kosekveld veldig snart og da skal selvfølgelig både mobilen og Macen bort (til min store skrekk) 😉

UKENS TANKE: Jeg tenker på hvor heldig jeg er som har Morten og hvor ufattelig glad jeg er for at jeg dro til Love Island!

UKENS SERIE: Broen! Jeg begynte å se på det da vi kom til Sørlandet og vi er helt hekta. Tenk at jeg ikke har begynt å se dette før nå da dere. Er det mulig liksom? Den serien MÅ dere faktisk se om dere ikke allerede har gjort det. 

UKENS CRAVING: Hm… Jeg har merkelig nok ikke cravet så veldig mye mat. Kanskje pizza? Ja, jeg tror det må bli pizza. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

UKENS HØYDEPUNKT: Det var selvfølgelig å se Morten igjen! Han kom til meg på tirsdag og selv om det kun var fire dager siden vi gikk fra hverandre på Gardermoen så kjentes det ut som en evighet. Bare det å være sammen igjen er definitivt høydepunktet fra forrige uke. 

UKENS IRRITASJONSMOMENT: At jeg ikke har vært helt i form. Det er så irriterende, særlig når jeg vil være i toppform så Morten og jeg kan gjøre masse gøy. Jeg har slitt litt med mye rart den siste uken, men jeg håper virkelig det går over fort fordi nå er det ikke lenge til jeg har bursdag, woho!

UKENS SEIER: Det er rett og slett at jeg klarte å skru opp sengen min selv, hehe. Riktignok med god hjelp fra vb roomie! Det var nemlig ikke så enkelt som vi trodde og verktøy hadde vi heller ikke. Heldigvis ordnet alt seg til slutt og etter å ha fått hentet en drill og bannet mer enn de fleste kunne jeg endelig legge meg i min helt nye seng. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERAJAKKE MONKI

UKENS MEST LESTE INNLEGG:

Jeg svarer på spørsmål om Morten

Fikk jeg betalt for å være med på Love Island?

I dag reiser vi

UKENS MATRETT: T A C O !! 

UKENS SANG: Dean Lewis – Be Alright

UKENS FAVORITT-BILDE: Dette <3

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

19 kommentarer

Siste innlegg