FIKK JEG BETALT FOR Å VÆRE MED PÅ LOVE ISLAND?

På Love Island var jeg helt skjermet for sosiale medier og fikk ikke med meg noe som ble skrevet eller sagt. Da jeg om hjem ble jeg fortalt at flere har stilt spørsmål ved min deltakelse og at det har gått rykter om at jeg ble headhuntet og fikk betalt av TV3 for å være med. Av den grunn så tenkte jeg å svare helt ærlig på dette en gang for alle slik at den ballen kan legges død. 

Jeg ble verken headhuntet eller fikk betalt. Det kan jeg si med en eneste gang. Jeg sendte inn en søknad og var gjennom flere intervjurunder før jeg kom med i programmet. Vi kan si det så enkelt som at hvis jeg hadde fått betalt for å være med så måtte alt om Love Island vært merket med reklame på alle mine sosiale medier og det har det ikke vært av den enkle grunn at jeg ikke fikk en eneste krone for deltakelsen min (bortsett fra premien da selvfølgelig). Personlig så synes jeg det hadde vært utrolig merkelig å få betalt for å være med i et program hvor målet er å finne kjærligheten fordi da er det fort gjort å være der av feil grunner. 

Da jeg dro til Love Island tok jeg en stor sjanse med bloggen og jobbet beinhardt for å skape innhold til bloggen for to hele måneder. Jeg var ikke tilgjengelig for annonsører, jeg hadde ingen garanti for at alt skulle gå bra med innlegg, videoer og alt som skulle skje på bloggen i løpet av tiden min på kjærlighetsøya.

Jeg tok en sjanse, men jeg gjorde det fordi jeg var genuint interessert i å reise til Love Island og gi dette kjærlighetsgreiene et forsøk. Nå gikk jo det helt fantastisk bra og jeg kunne faktisk ikke vært lykkeligere! Akkurat nå er livet mitt 10/10 og jeg håper dere tror på meg nå som jeg har fortalt dere sannheten.

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

14 kommentarer
    1. Synes det er utrolig teit at folk sprer rykter om at du fikk betalt osv!
      Jeg blir så sykt glad av og se deg og morten sammen! Smelter hjertet mitt❤️ Man ser virkelig på dere at dere er forelsket😻 håper dere har det helt fantastisk og masse lykke til videre på kjærlighetsreisen❤️

    2. God kveld, gode du <3
      Jeg kan ikke skjønne at folk kan spekulere i sånt, bare fordi man er et kjent fjes fra før. Nå skal sant sies at jeg ikke viste hvem du var før loveisland, da jeg sjeldent leser blogg og ikke ser på paradise hotell.
      Men som du selv skriver, så håper jeg virkelig at folk kan slutte å tenke sånn å at dette ryktet legges død.
      Nyt dagene med Morten, fokuser på kjærligheten og legg litt blogg på hyllen - vi alle skjønner det og vi alle er her når du er tilbake!
      Stor klem <3

    3. Tror folk også skal se litt på at du hadde en kjedelig start med partnere, så det er jo dumt av noen å betale deg for å være med på noe når du når som helst kunne røke ut 🙂 moro å ha deg på tv-en igjen da, stemte på dere hele veien ☺️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg