KAN MAN BLI MER SINGEL?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg tror kanskje ikke det finnes et menneske som er mer singel enn meg. Til tider føler jeg meg som forkvinne i singel-foreningen, så det er veldig spennende å skulle gå inn i noe som kan endre på nettopp dette. Jeg kjenner jo ikke til noe annet enn denne tilværelsen og er godt vandt med alt den innebærer. 

I går kveld var jeg så singel som man overhodet kan bli. Jeg jobbet til åtte, det var sent, jeg var sulten og tenkte over hva jeg skulle ha til middag. Så kom jeg på at det nok en gang bare er jeg som skal spise. Skal jeg virkelig gidde å lage et ordentlig måltid så sent som jeg skal hive i meg på fem minutter? Nope, det ble den velkjente og gode singel-varianten av middag, nemlig Fjordland kjøttkaker. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Får ikke kos noe annet sted, så kan like gjerne kose litt med min store kjærlighet mat <3

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Her har vi altså hele singel-handelen min. Veldig spennende. Planen for kvelden og egentlig morgendagen også er å sitte her hjemme alene på sjeselongen jeg har forsøkt å gjøre om til en sofa mens jeg ser på Love Island UK og jobber. Da trenger man ikke stort mer enn en enslig Fjordland-middag, en liten sjokolade og litt påfyll til kjøleskapet.

Herregud, jeg er så glad for at jeg skal på Love Island nå som høsten kommer haha. Det hadde liksom vært enda tristere med denne tilværelsen når det øser ned regn utenfor, alle levende lys i leiligheten er tent og jeg sitter og klemmer rundt en pute under min romantiske-komedie fordi jeg ikke har noen andre å klemme på. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Haha, neida nå tuller jeg litt med dere. Vel, noe sannhet er det, men jeg synes ikke veldig synd på meg selv fordi jeg er singel. Som dere faste lesere vet så trives jeg veldig godt i eget selskap, men jeg skal være så ærlig å innrømme at tanken på en kjekkas å holde rundt i stede for sofa-puten virker mer og mer fristende. Vi får håpe jeg finner han i løpet av høsten 😉

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

4 kommentarer
    1. Jeg har akkurat blitt singel og synes det er vanskelig å være alene. Har du noe ide om hva man kan gjøre, så man trives alene? Du virker så flink på å klare deg alene😊❤️

    2. Ingrid: Åh, så trist å høre <3 Nå har jeg alltid vært alene, så er en litt annen situasjon. Det so er med meg er at jeg faktisk liker å være alene og koser meg i eget selskap. Jeg kan godt ha filmkveld alene, gå på tur alene, ha spakveld osv. Eller bare sitte og gjøre ingenting, men trives alene. Det tar muligens litt tid når du er vandt med å ha noen, men det å lære seg å trives alene er gull verdt <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg