NÅ KOMMER SANNHETEN FREM

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg føler nesten at hele blogg-Norge har skrivesperre om dagen, eller er det noe jeg innbiller meg? Det er egentlig litt godt å se fordi her er det et ganske stort problem. Jeg tror det bunner i at alle mine gode idéer og all min kreativitet har gått til innlegg som skal ut når jeg er borte og fordi jeg har hatt fri i tre dager og bare jobbet eller pakket. Sånt tar på og man får ikke mye inspirasjon av å sitte inne i en leilighet. Derfor var det utrolig godt å få besøk av tre herlige jenter i går kveld! Vi spiste masse godt, drakk bittelitt prosecco og snakket i timesvis til klokken plutselig var halv tolv og alle fikk sjokk. Sånne kvelder er best. Når skravla går og man glemmer tiden. 

Nå er jeg nødt til å få pakket så mye som mulig av tingene mine her i leiligheten. De skal bæres ned i boden og stå der til jeg kommer tilbake fra Love Island. Angående det så skal jeg avsløre hvilke punkter fra mitt forrige innlegg som var fleip og hvilke som var fakta! Det var gøy at dere likte det! Jeg synes det var ganske moro, haha. Sååååå, punkt nummer 3 og 4 var fakta og de andre var fleip. Det var faktisk noen som klarte å gjette riktig. Klapp på skulderen til dere!

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

4 kommentarer
    1. Yes, jeg tippet riktig. Ene visste jeg fra før, den andre kunne vel ingen 100% være sikker på. Har lyst på flere av de innleggene<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg