FLEIP ELLER FAKTA

Reklame | Annonselenker Nelly / Junkyard

Nå tenkte jeg å gjøre et litt annerledes, men veldig morsomt innlegg. Jeg synes i alle fall det er ganske gøy med slike innlegg så det håper jeg dere også gjør. Dere pleier jo å være fornøyd så, haha. Det som er greia nå er at jeg skal gi dere fem påstander om meg selv hvor er tre fleip og to er fakta. Er ikke det gøy? Så gjetter dere på hva dere tror er fleip og hva som er fakta i kommentarfeltet. Svaret kommer i morgen! Så hva tenker dere, er dere med? Vi kjører på. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERABIKINIOVERDEL HER / SOLBRILLER HER / BIKINITRUSE HER / SARONG H&M

 

1. FAVORITTYDRET MITT ER ZEBRA

2. JEG REISER TIL LOVE ISLAND PÅ FREDAG

3. JEG HAR FORTSATT KUN HATT SEX DEN ENE GANGEN PÅ FESTIVAL ETTER AT JEG BLE FRISK FRA VAGINISME

4. JEG HAR TELEFONSKREKK OG HATER Å SNAKKE MED FREMMEDE I TELEFONEN

5. JEG HAR FÅTT LEILIGHET PÅ ST. HANSHAUGEN OG FLYTTER DIT NÅR JEG KOMMER TILBAKE

 

Nå er jeg veldig spent på hva dere kommer til å velge som fleip og fakta her, haha. Det blir så moro! Bare skriv “fleip” og tallene dere tror er fleip bak og “fakta” og tallene dere tror er fakta. Husk at hele tre stykker er fleip og kun to er sannheter. Wiii, gleder meg til å se svarene deres <3

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

33 kommentarer

Siste innlegg