UKEN SOM GIKK / STRESS

Reklame | Annonselenker Nelly / Spons Kouture

TOPP KOUTURE HER / SKJØRT HER

AKKURAT NÅ: Jeg har besøk av Martine, endelig! Vi har så vidt sett hverandre på flere måneder og nå drar jo snart begge to fra Norge så vi måtte faktisk sette av tid til å se hverandre. Det er så koselig selv om vi begge sitter på hver vår Mac og jobber, haha.

UKENS TANKE: Tenk om jeg stresser så mye som jeg gjør, skriver ferdig over 40 blogginnlegg og planlegger alt til minste detalj for så å måtte dra hjem fra Love Island etter en eller to uker… Dette gikk opp for meg i går kveld. For en utrolig trist tanke!

UKENS SERIE: Love Island UK! Åååh, i går satt jeg og gråt foran tv-skjermen. To som hadde vært et par nesten hele veien ble splittet fordi jenta ble sendt hjem. Det var så trist, men jeg Googlet de og vet dere hva? Der faktisk forlovet den dag i dag! Det er så koselig <3

UKENS CRAVING: Alt og ingenting. Jeg har null inspirasjon i matveien, men fyser på ting hele tiden. Det er så vanskelig! Jeg tror kanskje min største craving denne uken har vært en skikkelig junk food pizza om dere skjønner hva jeg mener. En pizza med tjukk bunn og masse fett, haha. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

UKENS HØYDEPUNKT: Den var vanskelig. Hva har jeg egentlig gjort denne uken da? Det får vel bli søndag tror jeg. Det var egentlig en ganske kjip dag, men det nok seg opp veldig da Michelle og Martine kom på besøk. Vi chillet litt hjemme, spilte inn en video til dere før vi dro ut og spiste på Olivia. 

UKENS IRRITASJONSMOMENT: Alt, hehe. Jeg er så irritabel om dagen at jeg irriterer meg selv. Det mest irriterende er vel at jeg er så stressa at jeg nesten ikke får puste og jeg hater at jeg ikke er et av de chille menneskene som tar alt på sparket. Åh jeg får vondt i sjela bare av å skrive det. 

UKENS SEIER: I går natt fikk jeg masse blogginspirasjon og skrev ned flere gode idéer til innlegg so kommer ut når jeg er borte. Det var gøy! Etter å ha hatt skrivesperre i en ukes tid løsnet det endelig og det var så moro. Jeg gleder meg faktisk til dere får se hva jeg har jobbet med de siste ukene. Det er så mange bra innlegg om jeg får si det selv og jeg har fått med meg noen veldig flinke gjestebloggere på laget som slipper innlegg når jeg er borte!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

UKENS MEST LESTE INNLEGG:

Studier eller Love Island

Ukens spørsmål

Vi avslører skjønnhetsklinikkens store løgn

UKENS MATRETT: Det var et veldig godt spørsmål. Hva har jeg spist mon tro… Bønnetacoen som ble bønnefajita med bbq smak, noe jeg hater. Æsj, den havner i hvert fall ikke på lista. Dette er muligens utrolig trist, men i går kom Michelle på besøk med en Grandiosa, haha. Det er faktisk utrolig undervurdert. Herregud, her sitter jeg og lister opp en grandis som ukens matrett for et trist liv. 

UKENS SANG: James TW – Say Love <3

UKENS FAVORITT-BILDE: Jeg elsker alt med dette bildet! Fargekombinasjonene, lyset og meg. Etter at Helene begynte å ta bilder av meg har de blitt så utrolig mye kulere. Hun er altså så flink! Jeg sier at hun må bli fotograf, er dere ikke enig? Dere kan forresten finne lignende kjole HER og skoene HER.

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

6 kommentarer
    1. Håper denne uka blir bedre for deg da:) Et tips; tenk positivt. Hva så om det beste du spiste var en Grandiosa? Du er jo så flink og kreativ ellers, så hvorfor ikke tillate seg selv å ha det litt enkelt, for en gangs skyld! Hvis noe denne uka blir vanskelig, tenk positivt. Hvis ikke er det faktisk lov å ha det litt negativt noen ganger, livet er jo ingen dans på roser<3

    2. Jeg har også problemer med stress. Men mine er på en måte kroniske.
      Jeg sliter med vondt i nakke og da også hode pga stress, og en ekkel smerte/spenning i magen..
      En gang for noen år siden fikk jeg et panikk anfall og jeg vil derfor anbefale alle å jobbe kontinuerlig med stresset man føler på.
      Mine tips handler om å ta ting mindre seriøst. Helt ærlig. Å få toppkarakter i alt er ikke viktig! Det viktigste er å ikke la stress ødelegge for deg..du går glipp av fine stunder og hverdagsgleder fordi du stresser så fælt.
      Mitt stress har handla mye om skole og nå er jeg akkurat ferdig med bacheloren og er ferdig utdanna. Så jeg håper at jeg opplever mindre av det.
      Fysiske problemer pga stress er så ubehagelig. Iblant har stresset vært så ille at jeg kjenner pulsen opp og ned veldig fort og hele kroppen kjenner pulsen veldig godt.
      Men en ting som har stressa meg de siste årene er økonomi. Og det blir enda verre nå som jeg må tjene egne penger og ikke kan leve på lånekassa.. jeg har ingen jobb i september og gjett om det har begynt å stresse meg a..
      Jeg gleder meg til å se deg på love island
      Et tips.. ikke tenk på type gutt du liker men vær åpen!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg