UTROLIG RØRENDE

Reklame | Annonselenker Nelly

Ååh, dere er virkelig verdens beste lesere! Så mange fine kommentarer dere la igjen på innlegget om Love Island. Jeg var så nervøs før i dag, men dere har roet meg helt ned. Det er ikke til å tro, altså jeg blir så rørt. At dere faktisk vil meg så godt… Fine dere, tusen millioner takk for alle lykkeønsker. Dere er fantastiske og når gleder jeg meg bare enda mer til å reise.

Jeg har registrert at flere har ganske mange spørsmål angående deltakelsen min. Hva skjer med bloggen? Når drar jeg? Hvor lenge blir jeg borte? Derfor tenkte jeg å ha en spørsmålsrunde om nettopp dette! Så legg igjen en kommentar her, så skal jeg svare på alt i et innlegg <3.

TOPP HER / SKO HER / LIGNENDE SKJØRT HER

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

21 kommentarer

Siste innlegg