UKENS SPØRSMÅL / PENGEBRUK, SEX, VENNSKAP ++

Reklame | Annonselenker Nelly

OLYMPUS DIGITAL CAMERASOLBRILLER HER / JUMPSUIT HER / SKO BIRKENSTOCK

Hva er egentlig side2 blogger? Og hva er fordelene med det?

Som Side2 blogger er man en del av Egmont, altså et mediehus. Her har du et nettverk som skal gi deg støtte og kan hjelpe deg med ganske så mye man trenger hjelp til her i bloggverden. Når du er under Side2 så betyr det også at de kan dele innleggene du skriver på deres sider som igjen genererer flere klikk. Så er det muligens økonomiske fordeler, men det kan jeg ikke uttale meg om dessverre. 

Skal du ikke studere likevel? Kan du fortelle hvilke studier du søkte da?

Det blir nok dessverre utsatt nok en gang, men jeg håper og tror det er verdt det. Jeg søkte på en bachelor i journalistikk og en i medie- og kommunikasjon. Begge virker utrolig morsomme og jeg gleder meg til å forhåpentligvis starte på et av studiene ved en senere anledning. Det er jo det jeg vil jobbe med!

Kan du lage en video der du bruker selvbruningen du reklamerer for nå? Liker selv ikke å bruke det da jeg alltid for skjolder, så da tyr jeg til solarium istedenfor. Mulig det bare er jeg som ikke får til teknikken 🙂

Det skal jeg prøve å få gjort! Mine beste tips for å unngå skjolder er å bruke mousse-formen og en påføringshanske. Etter at jeg begynte med det får jeg ekstremt sjelden skjolder.

Hvordan får du håret ditt til å ligge sånn? Lage en video/innlegg? Hva bruker du?

Jeg skal lage en video hvor jeg viser dere dette 😀

OLYMPUS DIGITAL CAMERAKJOLE HER (UTROLGT I DENNE FARGEN)

Er du og Marte i familie?

Nei, det er vi ikke. Btw det er så morsomt at dere er så glad i Marte, haha. Jeg prøver å få henne til å starte blogg, tenk så morsomt!

Bruker du sminkefjerneren/rensen fra Biotherm til å fjerne øyesminke også? 

Ja, det gjør jeg 🙂 Funker kjempebra!

Du stråler virkelig!! og så sykt fine øyevipper du har!! Hvilken mascara bruker du?

Så koselig å høre <3 Jeg bruker en fra MacFactor, million lashes et eller annet i sort.

 Er vaginisme at det kun gjør vondt under sex, eller vil det tilsi at man har vondt når man er hos gynekologen også (fordi man kniper igjen alt)? Jeg har kun vært borti sistnevnte, noe som gjorde at jeg ikke fikk tatt undersøkelsen som planlagt.

Vaginisme kan gjøre vondt utenom samleie også. Noen klarer ikke en gang få en q-tips inn i skjeden fordi det gjør så vondt, så det kan godt være. Altså jeg kjenner det om jeg sitter mens jeg har på meg body for eksempel. Jeg ville uansett sjekket det opp for å være på den sikre siden :-). Lykke til!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kan du tjene penger med afiliateslenker når du ikke er side2 blogger?

Ja, det har ingenting med Side2 🙂 Så det kan jeg fortsatt gjøre. 

Kan du kun bruke de affiliatelenkene av de du har fått spons av? Eller kan du bruke det på alle?

Nei, mye av det jeg linker til har jeg kjøpt selv! Så lenge siden tilbyr en form for affiliate-linker så kan jeg linke uten spons. 

Har vaginismen hatt noen innvirkning på sexlysten din?

Både ja og nei. I begynnelsen gjorde det vel det fordi jeg var ganske nedfor og ikke så noe lys i enden av tunellen. Etter hvert gikk det over og da ble det mer sånn at nå vil jeg fordi jeg ikke kan, haha. Jeg vil alltid ha det jeg ikke kan få, så det gir jo mening sånn sett. 

Så du hadde kjøpt en så fin bikini frå Shein! Lurte på om du må betale toll for å få det sendt til Norge?

Tusen takk! Nei, så lenge du passer på å holde deg under tollgrensa så slipper du det. Troooor den er på 350kr, men jeg ville dobbeltsjekket. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Har du noen råd til ei som gruer seg til gynekolog-time?

Personlig synes jeg ikke det er noe stress, men jeg skal prøve <3 Tenk at dette er jobben deres og de har full kontroll på hva de driver med. De ser også flere titalls underliv om dagen så det skal nok mye til å overraske dem på noen måte og husk at hovedfokuset deres er å sjekke at alt er bra med deg, ikke om du har barbert deg eller hvordan du ser ut. 

Hvor mye penger bruker du vanligvis i måneden utenom alle faste ugifter?

Hm… Godt spørsmål! Nå har jeg veldig mange faste utgifter haha. Så hvis vi ser bort ifra alle utgifter med leiligheten, mobilregning, trening, forsikringer, Spotify, Lightroom og NOAH (skjønner dere eller?) så bruker jeg vel mellom 3500 og 5000 på en vanlig måned. Noen ganger mer, sjelden mindre haha. Jeg har en del luksusvaner aka kaffe, iskaffe og smoothie. Med alt det andre så blir det jo ganske så mye mer da, dessverre 🙁 Hater faste utgifter. 

Ååå, kan du gi flere boktips fremover?

Ja, jeg har kjøpt meg en ny bok jeg skal begynne på nå snart!

Wow! Her var du helt sykt nydelig!! Du gløder! Kan du lage en video hvor du viser denne sminkelooken? 

Det skal jeg få til! Tusen takk forresten, utrolig koselig <3

OLYMPUS DIGITAL CAMERAKJOLE HER

Hvor ser du The Bold Type?

På NRKTV! Dere må se den serien, så utrolig bra. 

Har du hatt sex etter at du ble frisk fra vaginismen din?

Nei, det er overhodet ikke noe jeg stresser med. Når det eventuelt skjer så skal det være i en 100% trygg situasjon med en gutt jeg har tillit til og som prøver å forstå hvordan dette føles for meg. Haha, et par krav der ja. 

Hei, har du sluttet i butikkjobben og satset på blogg?

Nei, jeg jobber enda i butikk 🙂 Satser allikevel så fullt på blogg som det er mulig å gjøre med jobb ved siden av, hehe. 

Hei! Var det passkontroll da dere ankom Sarande med båt?

Ja, det var passkontroll begge veier. 

Det stikker fortsatt i hjertet av dette bildet <‘3

Er ikke du og Sofie like gode venner lenger?

Sofie og jeg er absolutt gode venner og jeg er kjempeglad i henne! Vi er kanskje ikke så bestevenner som vi var for typ et år siden hvor vi gjorde alt sammen og var sammen hele tiden, men det er vel heller ikke normalt å ha det slik over lengre tid. Jeg hadde alt for mye fritid, haha. Neida, men vi er veldig gode venner og vet at vi har hverandre selv om vi ikke får tilbragt like mye tid sammen som før. 

Smaker kaffe-melken veldig mye melk? Liker ikke melk så godt, så må finne andre måter å få i meg kalsium på. Elsker bloggen din<3

Først og fremst, tusen takk <3 Ja, den er kjempegod! Smaker mye kaffe og det er nam. 

Er det trygt å bestille fra shein.com? Hvordan er evnt. strl. derfra?

Ja, det synes jeg. Størrelsene er ofte små, men jeg pleier å lese kommentarene fra andre som har kjøpt! Kvaliteten er ikke all verdens, men det funker.

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

28 kommentarer
    1. Hei Andrea!
      Skulle ønske jeg egentlig skrev et annet sted enn kommentarfeltet, men vil at du skal vite at du har gitt meg så mye glede gjennom bloggen. Glede, og kunnskap! Fortsett den gode jobben, gleder meg til flere gode innlegg!

    2. Hvorfor kan du ikke fortsette og bo med Sofie nå som du likevel ikke skal begynne på skole? Og hvordan kan Stina.blogg tjene over 1 million i året på bloggen, når du som regel ligger over hun på listen på blogg.no??? Og du tjener 5000 i måneden?? Jeg forstår det bare ikke?? Kan du svare på det? Please?🙏

    3. Anonym: 1. Jeg skulle ikke flytte fra Sofie fordi jeg skulle begynne på skole og jeg er uansett ikke interessert i å bruke SÅ mye penger bare for å bo. Jeg har venner som bor i større og finere leiligheter til lavere pris 🙂
      2. Det aner ikke jeg, haha. Hun jobber hardt og har vært i gamet lenge og er veldig god på det hun gjør! Ting tar ofte tid 🙂

    4. Hei! Elsker bloggen din, blitt fast leser!:) Lurer på om du kan fortelle litt om sminkerutinen din til hverdags?

    5. Hei, Andrea!
      Dette er ikke relevant for akkurat dette innlegget, men jeg vil bare påpeke at du er en av de flinkeste, mest genuine bloggerne! Jeg blir alltid inspirert av å lese bloggen din, se på bildene dine og rett og slett av måten du formidler egne tanker på. Heier masse på deg, og håper du får mer oppmerksomhet slik at du kan leve av bloggen snart! Det ville vært veldig fortjent. Lykke til! <3 Klem

    6. Hege: Så koselig at du liker bloggen 😀 Jeg følte det passet meg bedre å stå på egne bein litt for å se hva jeg kan få ut av det 🙂 Savner Side2-redaksjonen veldig da, men jeg må tørre å satse litt på egenhånd!

    7. Hei 🙂
      Digger bloggen din Andrea! Bloggen din er inspirerende og du tar utrolig fine bilder. Så må jeg også si at jeg digger deg på snapchat, utrolig gøy og følge med i din hverdag der! Stå på med bloggingen, du er utrolig flink!

    8. Hei, håper på svar! Jeg har også vondt når jeg har sex, av og til også når jeg putter i tampong. Jeg vil undersøke GU for å finne ut om dette handler om vaginalisme eller kjønnsykdommer o.l, men dersom det er vondt å ta en tampong i, hvordan skal jeg greie å gå til GU? jeg gruer meg skikkelig og vurderer å ikke dra fordi jeg er redd det skal være vondt… plis svar!

    9. Anonym: Hei! Bor du i Oslo? I så fall kan jeg anbefale Helene Enger på Volvat, hun er veldig flink på dette med vaginisme og om du har det anbefaler jeg Charlotte på Helsefabrikken til behandling. Hvis du drar til en gynekolog så vet forhåpentligvis han eller hun hva vaginisme er og uansett så tar de hensyn til plagene dine 🙂 Det kommer nok til å gå helt fint ås lenge du opplyser om hvilke typer smerter du har før undersøkelsen!

    10. Tusen takk Andrea! Du aner ikke hvor mye du hjelper unge å snakke høyt om vaginisme og ting som er tabu å snakke om i dag! Du er helt klart mitt forbilde! Takk for svar ovenfor <3

    11. Hei!
      Hvilken str har du på jumpsuite ?
      Skal bestille, men er usikker på om disse er store i størrelsen ?
      Hva syns du?

    12. Heii, synes du har fått så sykt fint hår i det siste, og lurer bare på hvordan hårrutinene dine er? Synes det har blitt mye friskere etter paradise, og jeg vil så gjerne få tykkere og friskere hår selv!!
      Digger bloggen din forresten❤️❤️

    13. Helle: Ååh, ja det har kommet seg mye 😀 Nå var det helt ødelagt da jeg dro til Mexico da… Ei som ikke klarte å bestemme seg om hun ville være blondine eller brunette, haha. Jeg tar kosttilskudd, ølgjær og hårpiller og så bruker jeg gode hårprodukter, striper kun etterveksten cirka hver tredje mnd og prøver å unngå varmeverktøy! Jeg jobber med et innlegg om hårproduktene <3

    14. Har du sett på serien “singel”? Går på sumo.
      I episode nr 6 så snakker hun ene jenta om at hun har vaginisme. Kom til å tenke på deg når jeg så på episoden.

    15. Flytter du fra Sofie fordi du er fattig? Du bruker jo penger på ferie ogsånt så skjønner ikke helt hvorfor du bruker så mye penger når du er fattig.

    16. Anonym: Haha, jeg er ikke fattig. Jeg har en fast inntekt fra klesbutikk-jobben og blogg som ekstra. Det går på hva jeg ønsker å prioritere pengene mine på. Jeg er ikke interessert i å betale så mye som vi gjør kun for å bo et sted. Da vil jeg heller betale mindre for leilighet og kunne gjøre mye mer gøy ellers, som å dra på flere ferier 😉 Jeg bruker jo ikke penger jeg ikke har liksom.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg