VIDEO: GLOWY SMINKELOOK

Ahhhh, nå har jeg akkurat ryddet bort alle spor fra gårsdagens vors (bortsett fra potetgullrestene ofc, de koser jeg meg med as we speak) og vasket leiligheten. Vi hadde det så koselig og festet sammen hele kvelden og natten! Det er lenge siden jeg har vært ute så lenge, men det var så gøy yeiii. Samtidig kjenner jeg det godt i dag, så det holder fortsatt med en gang innimellom. 

Over til noe helt annet! Jeg har laget enda en video, woho. Nå er det nesten sånn at jeg må roe ned alle disse videoene, det blir så mange. Vel, det får bli en annen gang for her kommer en step by step video som viser hvordan du lager sminkelooken jeg har forelsket meg i den siste tiden! Trykk på bildet for å komme til videoen og husk å abonnere på kanalen min HER.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

3 kommentarer
    1. Så fin sminkelook 🙂 Hvilket nr har du i øyeskyggen? Og hvor pleier du å kjøpe frøya produkter?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg