EN DRAMATISK DAG I SARANDE

Reklame | Annonselenker Nelly

Hello, verdens fineste <3 Nå er jeg klar for å ta fatt på den andre kvelden her i Sarandë. Dag en var mildt sagt innholdsrik. En ting er at vi fikk beskjed om å kle på oss, noe som er greit nok. Dessverre sluttet ikke dramaet der, haha. Det har skjedd mye og jeg skal fortelle dere alt sammen nå. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

KJOLE HER (utsolgt i blå) / VESKE H&M SKO HER

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

KJOLE HER (utsolgt i blå) / VESKE H&M SKO HER

Etter strandturen vår dro vi tilbake til hotellet (som forresten er utrolig fint) for å stelle oss til kvelden. Vi var litt gira på å utforske mer av Sarande og tok turen inn til Sarande sentrum. Det var faktisk et helt nydelig sted! Vi havnet nede ved sjøen og vi kunne gå langs hele havna som var full av butikker, restauranter og barer. Det var skikkelig koselig og utrolig vakkert. 

Etter litt vandring havnet vi på en restaurant som het Centrali. Kjempegod service, utrolig koselig uteservering og veldig god mat. Det skal de ha, alle som jobber i servicebransjen på dette stedet er helt fantastiske mennesker! Så blide, pliktoppfyllende og det virker som de virkelig vil at vi skal kose oss. Det gjorde vi også! Gamlemor tok til og med et glass prosecco som jeg faktisk ble brisen av, haha. Sånn er det når man drikker alkohol såpass sjelden. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hadde bare resten av menneskene her klart å oppføre seg hadde kvelden vært perfekt! Vi gikk fra restauranten og dere som følger meg på Snapchat (andreasveinsdot) og Instagram fikk med dere at vi møtte den nydeligste hunden jeg har sett i mitt liv (bortsett fra Celine da). Han minte meg faktisk litt om Celine, haha. Så kosete, frempå, men ikke frekk om dere skjønner og utrolig blid. Han smilte fra øre til øre, logret og koste. Vi døpte han til Hector, et navn han kledde så til de grader.

Vi hadde møtt på han en del ganger denne kvelden og sist gang stod han med en dame som holdt en annen hund. Vi trodde kanskje det var eieren hans og ble så glade for at han faktisk ikke var en løshund, men vi tok så veldig feil.. Hun informerte oss nemlig om at myndighetene tar livet av hundene om sommeren, antakeligvis for at vi turister ikke skal sjeneres av det. Heldigvis skulle hun ta han med seg for kvelden, noe hun gjør innimellom for å gi han mat og passe på han. Jeg fikk jo sjokk og begynte å gråte på flekken. Jeg hadde allerede rukket å bli glad i denne nydelige skapningen!

Samtidig som dette skjer hører jeg en av jentene rope ut om en blotter. “Han blotter seg!”. Da hadde det stått en fyr like ved oss og bretta ut penisen sin mens han stod og så ut som han var heeeelt borte og stirret målrettet fremover. Hva som skjedde etterpå vet vi ikke helt fordi alle spredte seg, dama med hunden og Hector forsvant og på en eller annen måte samlet vi oss langs veien. Tror dere ikke blotteren fulgte etter oss?

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Altså. Dette stedet er crazyyyyy, samtidig som det er utrolig koselig. Vi opplever så mye ubehagelig og uønsket oppmerksomhet fra menn. I går var det en eldre mann som gikk forbi oss på Havna, ganske så tidlig på kvelden og bestemte seg for å rope “puta” til oss. Alle vet vel hva det betyr? Nei, for en dag. Vi prøver å ta det med en klype salt, men jeg kjenner jo at det koker på innsiden her… Vel, vel. Alt i alt så har vi det ganske så bra!

Nå skal vi snart ut igjen og vi krysse fingrene for at denne kvelden blir bedre. Jeg skal i alle fall finne en gave til Hector <3.

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

16 kommentarer

Siste innlegg