TING ER IKKE SOM DE SKAL VÆRE

Reklame | Annonselenker Nelly

OLYMPUS DIGITAL CAMERAKJOLE HER / SKO HER 

Åhhhh, dere! Jeg tror jeg begynner å bli syk. Det er helt totalt krise. Jeg begynte vel egentlig å kjenne på det allerede på søndag, men jeg har prøvd å late som at det ikke skjer. Det funka ekstremt dårlig på trening i går da jeg måtte gi meg etter tre øvelser fordi jeg var helt kjørt. Det funka enda dårligere i dag da jeg våknet opp og kjente at absolutt hele kroppen verket. Altså håret mitt verker!

Dette kan virkelig ikke skje nå. Ut ifra gårsdagens innlegg har dere vel fått med dere at jeg har nok å gjøre denne uken så det er jo kjipt å bli syk sånn sett, men det aller verste er om jeg blir syk før mandag! Jeg reiser jo og jeg har ingen planer om å være syk på ferie. Det eneste jeg skal gjøre på den ferien er å ligge på en solseng, spise masse god mat, lese bøker, kose meg med verdens beste venner og drikke masse vin. Ikke være syk. 

Nå har jeg holdt meg frisk så lenge, men da er det jo typisk at dette skjer når det passer dårligst… Blæh. Vel, jeg skal gjøre mitt beste for å ignorere det litt til og satse på at det går over. Jeg kommer nok til å droppe den intensive treningen fordi det gjør ting bare verre.

Vel, vel. Det jeg egentlig skulle nå er å dra på trening, men da får jeg i det minste gjort litt ekstra jobb. Jeg har ikke tenkt til å leve foran Macen på ferie så planen er å få skrevet en god del på forhånd slik at bloggen fortsatt er i tipp topp stand selv om jeg ligger og slapper av i Sarande ;-). 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

14 kommentarer

Siste innlegg