INNSPILLING OG FORBEREDELSER

Reklame | Annonselenker Nelly / EVO / Hendrix Hair

Denne uken må jeg holde tunga rett i munn for å klare å huske alt jeg skal. Jeg har allerede feilet og holdt på å legge en avtale oppå en annen, men heldigvis har jeg begynt å notere absolutt alt i kalenderen min. I går skjedde det ikke noe spennende så jeg starter rett og slett på i dag!

TIRSDAG. Frisørtime. Wii, denne satt jeg opp for kanskje tre og en halv uke siden. Jeg elsker å sette opp avtaler tidlig, men samtidig blir jeg så rastløs fordi jeg vil at ting skal skje . Heldigvis er dagen her og klokken ni satt jeg meg ned i frisørstolen hos flinkeste Guro på Hendrix Hair sentrum, akkurat i passe tid før jeg drar på ferie neste uke!

Innspilling. Jeg dro på noe veldig morsomt like etter frisørbesøket mitt. Jeg var nemlig på en innspilling! Jeg skulle gjerne fortalt dere hva det er, men det kan jeg dessverre ikke gjøre helt enda. Jeg lover at dere skal få vite det om ikke så alt for lenge og jeg tror dere kommer til å synes det er like moro som det jeg gjør ;-). 

Trening. Vanligvis liker jeg ikke å trene etter at jeg har vært hos frisøren fordi da er håret så utrolig fresht og fint, men noen ganger så må man gjøre unntak. Derfor ble treningen lagt til kveldstid og det blir styrkeprogrammet i dag. 

KJOLE HER / SKO HER / LIGNENDE SOLBRILLER HER 

ONSDAG. Jeg har en kort senvakt på jobb og starter ikke før klokken 16. Dette gir meg masse tid på formiddagen som jeg har tenkt til å bruke godt. 

Dagen startes med trening, antakeligvis trappeløp. Dusje, fikse meg og sminke meg så skal jeg i et møte klokken 13. 

På onsdag skjer det også noe veldig moro! Lillesøsteren min kommer på besøk til Oslo, woho. Vi har reservert bord og skal ut og spise klokken 21 så det tror jeg blir skikkelig hyggelig. 

TORSDAG. Samme arbeidsvakt så jeg har mye fritid her også. Forhåpentligvis får jeg med meg noen som kan ta litt bilder av meg. Det begynner da å bli en stund siden forrige blogg shoot og det er på tide med en ny!

Det blir fortsettelse på innspillingen nesten hele dagen før jeg begynner på jobb klokken 16. 

Jeg må også ta en runde og handle inn det aller siste til Albania-turen. Vi drar jo på mandag så nå begynner jeg å få litt dårlig tid. 

FREDAG. Fredagen er dessverre litt kjip. Jeg har en laaaang vakt på jobb så nesten hele dagen forsvinner til det. Planen er å starte dagen på trening. Det blir styrkeprogrammet igjen og det tror jeg skal gå veldig fint med tanke på at jeg etter planen skal ha en liten hviledag på torsdag. Kanskje jeg til og med får lurt med meg Marte på en treningsøkt. Nå er det lenge siden jeg har hatt en treningsvenn så det hadde vært veldig koselig. 

LØRDAG. Work, work, work. Heldigvis stenger vi tidlig fordi det er lørdag og det er alltid deilig! Planene for lørdag er enda ikke satt, men jeg tror muligens jeg skal gidde å dra kroppen min ut i verden for å være litt sosial etter jobb.

Jeg skal overhodet ikke drikke alkohol, blææh, men sosial kan man alltids være. Nå vet jeg ikke hva planen til resten av gjengen er, men et eller annet koselig skal jeg da få til å gjøre. Hvis ikke kan jeg alltid trene, hehe. 

SØNDAG. Friiiii og siste dag før Albania! Åh, som jeg gleder meg til den turen. 

Jeg starter dagen med å ta det helt med ro. Kjenner jeg meg selv rett så er jeg allerede godt i gang med planlegging av pakking. Jepp, det er faktisk noe jeg driver med. Pakkelisten regner jeg med er skrevet og det er bare å slenge alt i kofferten slik at den er klar til dagen etterpå. Jeg tenkte å spille inn en pakke-video til dere om det er ønskelig. Typ “Pakk med meg til Albania”, woho!

Så tenkte jeg å shine over leiligheten, noe jeg alltid gjør før jeg reiser steder. Nå skal Sofie være hjemme, sånn halvveis i hvert fall, men det har bare blitt en rutine å gjøre det før jeg reiser fra den så hvorfor ikke?

Alt dette skal i teorien skje før klokken 12 for da har jeg en time med personlig trener på EVO. Siste økt før ferie. Det blir spennende å se hvordan formen er når jeg kommer hjem etter en uke med sol, vin og latskap haha. Heldigvis kommer man seg raskt tilbake og jeg tror jeg skal pakke med meg ett sett med treningstøy i håp om at det kanskje kommer til å taes i bruk. 

Det skjer faktisk litt på søndag altså. Klokken tre reiser jeg til Lørenskog for å besøke en venninne som nettopp har flyttet inn i en helt ny leilighet sammen med samboeren sin og verdens søteste katt. Hun skal fikse neglene mine, vi skal kose masse med katten og lage taco! En perfekt avslutning på det jeg håper og tror blir en kjempefin uke. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

8 kommentarer

Siste innlegg