UKENS SPØRSMÅL / KOSTHOLD, SOSIALE MEDIER OG SEX

Hei☺️ Jeg lurte litt på hvorfor du studere og har jobb ved siden av når du har signert kontrakt med Nettavisen? Er det sånn at du ikke vil satse 100% på bloggen, eller er bare bloggen midlertidig jobb?

For det første studerer jeg fordi jeg ønsker å fortsette på en påbegynt bachelor i journalistikk og etter hvert jobbe som journalist. Jeg jobber både fordi jeg må og fordi jeg liker å jobbe. Som jeg har sagt før ville jeg nok beholdt en liten stilling ved siden av bloggen uansett hvor mye jeg tjente på den fordi jeg føler jeg har godt av å være litt ute blant folk og gjøre noe helt annet enn å blogge. Man tjener ikke automatisk noe særlig penger av å blogge, være signert av Nettavisen/Side2/Egmont eller ligge fast på topp 20-listen her på blogg.no. Jeg tjener så godt som ingenting. Jeg føler jeg satser så godt jeg kan ut ifra omstendighetene.

Hei, bare lurer, men er du lesbisk? Eller har du noen gang tenkt på at du er det? Har du noe imot det? Hva tenker du om det?

Nei, jeg er hetero. Jeg har heller aldri tenkt på om jeg er lesbisk, men jeg har ingen verdens ting i mot det. Jeg føler litt at man kan falle for et hvilket som helst menneske. Det går så mye på personlighet og kjemi, men den seksuelle delen er muligens litt annerledes. Nå kan jeg ikke se for meg å bli seksuelt tiltrukket av en jente. 

Elsker jakken! Hvor er den kjøpt?

Tusen takk, elsker den selv ;-). Den er fra Zara!

Med tanke på vaginisme, kan du bruke tampong? eller må du bruke bind? 🙂

Jeg bruker tampong. Noen ganger går det helt fint, andre ganger er det verre. 

Hvordan går det med vaginismen?

Takk som spør <3 Det går mye bedre nå etter at jeg hadde en behandlingstime i slutten av forrige uke og en på tirsdag! Utrolig deilig. 

Hei Andrea! Hva søkte du på for å finne denne veska på eBay? Utrolig fin er du😻

Den er dessverre kjøpt for mange år siden så det husker jeg ikke, men prøv “shoulder bag” bare. Tusen takk <3

Hvor mye spiser du i løpet av en dag og hva?

Jeg prøver å ha et balansert normalt kosthold. Noen ganger spiser jeg sunnere enn andre ganger og jeg har ingenting jeg aldri får spise for eksempel. Det varierer veldig, men for å være ærlig er ikke det noe dere har noe med. 

Hvorfor har du ikke kontakt med noen i familien din?

Jeg har kontakt med absolutt alle bortsett fra en.

Hvorfor var du så gira på enhjørninger inne på paradise hotel? Er du det fortsatt?

Jeg var egentlig ikke det annet enn at jeg ville kalle alliansen vår for “The Unicorns” (som btw er verdens søteste navn). 

Stemmer det at du har vært på date med Herman Tømmerås?

Haha, I wish. Nei, det har jeg dessverre ikke :-(.

Hvordan skal du få kjæreste når du ikke en gang kan ha sex?

Nå er jeg ikke på utkikk etter kjæreste, men jeg håper og tror at eventuelle dates er interessert i meg som menneske og ikke bare sex. Nå er det ikke slik at dette er en permanent tilstand. Jeg tror og håper jeg kan bli helt frisk, men det må gå gradvis. Helt ærlig tror jeg en fremtidig kjæreste bare vil være positivt for dette og heller hjelpe meg på rett vei. 

Skal du på premierefesten til Paradise Hotel?

Det ser dårlig ut altså.

Hvem av karakterene i Friends ville du datet?

Chandler <3

Hei lurer på en ting. Når man har sex med en man møter ute på byen, hvor drar man da? Syntes det er litt skummelt å dra hjem til noen man møtte på byen, og skummelt å ha med en fremmed hjem. Han vet jo da hvor du bor og kan komme tilbake senere. Please svar, har lurt på dette lenge. Hva er vanlig?

Jeg er på ingen måte rett person å spørre om dette, hehe. Jeg hooker sjelden folk på byen, men om du synes alt dette er skummelt så ville jeg heller latt være.

Hei kan du legge ut oppskrift på de bananpannekakene du lagde på snappen din?:))

Yes! Jeg lager som alltid ting på øyemål, men jeg kan forklare litt. Jeg bruker en halv banan som jeg moser godt før jeg tilsetter litt havregryn og litt fullkornsmel, ett egg, kanel, kardemomme og melk slik at røren blir passetykk. Visp alt sammen og stek på middels varme! De er supergode. 

Hvor har du fått tak i plakatene på veggen? Skikkelig fine 😍

Tusen takk! De er fra Upstairs som ligger på Arkaden i Oslo. 

Hvilket kamera og hva slags redigering bruker du?

Jeg bruker Eos d50 med en 50 mm linse og redigerer alt i Lightroom. Det har så mye å si hvordan man redigerer lys og kontraster, stor forskjell på før- og etterbildene.

Hei, liker bloggen din❤️Jeg lurte på om du kunne ha et innlegg hvor forteller oss din meny for ukas middag for hele uka? Hvordan middagsmenyen din ser ut i en uke? Jeg bor på hybel selv og kunne trenge litt nye tips.

Tusen takk, så hyggelig! Det varet veldig godt forslag, både fordi jeg får et innlegg ut av det og fordi jeg kan inspirere meg selv litt. Jeg skal begynne å jobbe med det asap. Takk for tips!

Er det ikke krevende å få så mye hate i sosiale medier?

Hm… Godt spørsmål. Jeg ble på en måte vant med det etter Paradise for da var det helt ekstremt mye. Jeg har blitt veldig flink til å ikke oppsøke hatet. Jeg leser ikke i kommentarfelt på artikler om meg, har ikke Jodel og hvis jeg vet jeg har en dårlig dag så venter jeg til jeg føler meg bedre med å sjekke kommentarfeltet her på bloggen bare sånn i tilfelle. Heldigvis får jeg som regel bare positivt her fordi dere er så nydelige<3.

Har du noen gang vurdert å ta silikon?

Ja, jeg har skrevet om det tidligere. Da jeg var yngre hadde jeg veldig lyst på silikon fordi det liksom var så fint og da jeg var 18 hadde jeg pengene på sparekonto og konsultasjonstimen booket. Heldigvis var det noe i meg som følte at nei, dette må du vente med, avlys. Mye endret seg også da jeg begynte å jobbe i undertøysbutikk. Jeg tror jeg hadde et bilde i hodet av hvordan de fleste kvinners pupper så ut, at alle var så fine og nesten alle har silikon. Det fikk jeg avkreftet da og så pupper i alle mulige former og fasonger. Alle var jo kjempefine! Jeg tror alle burde jobbe i undertøysbutikk en gang i livet, haha. Nå angrer jeg ikke et sekund på at det ikke ble noe silikon. Jeg synes puppene mine er kjempefine som de er!

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

16 kommentarer
    1. Vet ikke hvorfor, men jeg ble så irritert da jeg leste dette spm “Hvordan skal du få kjæreste når du ikke en gang kan ha sex?”, asså hva faen tenker den personen med? Greit at sex er en del av forholdet, men respekterer ikke kjæresten hvordan du er så er han heller ikke verdt det, tenker nå jeg da. Du er forresten veldig modig som tørr å dele at du ikke kan ha sex. Stå på! <3

    2. Heia deg som studerer ved siden av bloggen! Det tror jeg du får igjen for i fremtiden 🙂 (alle bloggere burde gjort det samme)

    3. Føler du svarer ganske bitchy eller frekt noen ganger, jeg spurte deg om kosthold for å få noen tips og finne ut hvilken mengde som er normalt for folk for å sammenligne med meg selv. Men Okei, da har vi ikke noe med det :))

    4. Anonym: Er overhodet ikke meningen å være bitchy eller frekk mot dere. Jeg er veldig glad i leserne mine og utrolig takknemlig for at dere er her, spør og engasjerer dere så jeg beklager på det sterkeste om det blir oppfattet slikt. Når det gjelder svaret på spørsmålet mener jeg det at dere ikke har noe mer med hvor mye og hva jeg spiser. Jeg synes det er synd at jeg skal bli oppfattet som frekk fordi jeg forteller at jeg ikke vil dele noe. Selv om jeg er blogger betyr ikke det at jeg må dele alt, og det håper jeg dere kan respektere 🙂 Hvis du er usikker på hva som er normalt å spise, mengde, næringsinnhold osv.vil jeg anbefale deg å snakke med en sertifisert og utdannet kostholdsveileder, ikke ta råd fra bloggere!

    5. Helene: Jeg misliker Donald Trump og er uenig i veldig mye av det han sier, står for og mener. Personlig synes jeg det er direkte kvalmt at en mann som har utvist såpass kvinneundertrykkende og til tider ganske så diskriminerende holdninger sitter som president i USA. Våpenloven er jo i mine øyne totalt krise.

    6. Så enig i det med kosthold! Dette har ingen av oss noe med, og i tillegg er det dumt at bloggere legger ut om dette med tanke på påvirkningskraft osv. Veldig bra:)!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg