UKENS SPØRSMÅL / LØNN, KOSMETISKE OPERASJONER, PARADISE ++

Du tar så utrolig fine bilder, elsker alle bildene dine<3 Hvilket kamera bruker du? 🙂

Tusen takk, så hyggelig at du liker bildene mine! Personlig synes jeg det er viktig med bra bilder på en blogg, så det er gøy å høre. Jeg bruker Canon Eos 550D, så har jeg en ekstra linje jeg bruker mest som er 50mm. 

Hva heter sangen som er i vlogen?

Det er Ikon – Lights remix!

Hva syns du om Isabel raad egentlig?

Jeg har møtt henne et par ganger via Sofie og Side2 og da ga hun et veldig godt inntrykk! En kjempehyggelig og blid jente.

Ka va inni dæm brødskivene dere kunne gå og spise på hele tia på PH? 🖤

De var så usunne, haha… Lyst brød med majones, ost og skinke. Heldigvis fikk vi mast oss til grovere brød etter hvert. Vi spiste de jo heeeele tiden. 

Hvor mye koster sånn akrylnegler du har, på Beauty House! <3

Det jeg gjør koster 990 fordi jeg har påfyll, men tror det koster rundt 1200 kroner for nye! Jeg vil virkelig anbefale dere å dra til Caroline på Beauty House Pilestredet om dere skal sette på negler. Jeg har prøvd fire andre steder som skal være bra i Oslo, men ingen er i nærheten. De knekker eller faller av innen kort tid, mens Caroline sine holder i en evighet. Forrige gang jeg var der hadde jeg ikke gjort noe med de på 6 uker og de så enda smashing ut. Det er en grunn til at jeg drar dit og betaler nå i stede for å få gratis et annet sted. Caroline er best og jeg kommer aldri til å dra til noen andre med mindre hun legger opp, haha. 


Se så fine neglene mine er! Looove them. 

Har ikke du skole? Du stresser ikke haha …

Jeg tar to enkeltemner som tilsvarer fire timer med forelesning i uken fordelt over to dager. Så det å dra hjem i helgen er ikke noe stress. Disse er forøvrig på mandag og tirsdag så vet dere det. 

Hvem tjener best av deg og Martine J?

Det vet jeg ikke, spør ikke hun hva hun tjener. 

Hvem var innlegget du skrev i kveld om?

Hm.. Det er et veldig sårt og åpent innlegg som jeg synes var ganske skummelt å publisere. Jeg tror ikke jeg kan eller vil gå mer inn på hvem som var bakgrunnen for følelsene jeg beskrev der, men det handler på en måte ikke om en person selv om det gjør det. Det er mer mine følelser knyttet til noe, men ja. Det er litt vanskelig å forklare, men det er på en måte et menneske jeg ikke lenger har kontakt med så føler det blir feil å skrive noe mer enn det. 

Når var sist du og Sofie møtte Kevin?

Det er lenge siden! Kevin, hva gjør du? Haha. Det var faktisk lenge før jul, kanskje i november tror jeg? Da han sist var i Oslo.

Hvordan er det å bo i en storby? Har det noen ulemper?

Jeg føler at Oslo er verdens minste storby. Jeg ser mer fordeler enn ulemper da, det gjør jeg. Det er alltid mulig å gjøre ting, selv på en søndag. Jeg husker da jeg bodde i Larvik var byen død på søndager, men det er ikke Oslo. Det er alltid en utstilling, en forestilling, caféer, konserter, restauranter og sikkert mye annet man kan dra på, selv på søndager og midt i uka. Selv om det er en storby (får lyst til å si “storby”, men ja) er det kort vei til skog og hav, noe som er fint. Hvis jeg må trekke frem en ulempe må det være at det er ganske skittent i sentrum. Altså, skikkelig skittent. Og at det tydeligvis er umulig å strø bakken så det er livsfarlig å gå ute om vinteren. 

Hva er drømmeferiestedet ditt hvor du helst vil dra?

Maldivene! Det virker som et sted hvor man virkelig kan koble av og bare nyte (så vil jeg også gjerne til Roma, Venezia og Australia).

Hvorfor tror du akkurat Erik og Isabel vinner PH?

Haha, nei altså… Jeg tror en av legende definitivt vinner, om det er Isabel eller en av de andre vet jeg ikke. Jeg ser bare til Sverige og legende-sesongen der og da stod det to all-star i finalen med hver sin nye deltager. Hele sesongen i Sverige var jo lagt opp for legendene og de stakkars nye guttene fikk jo null tv-tid. Fikk helt vondt av å se på det! Så derfor tror jeg det kommer til å stå to legender i finalen med hver sin nye deltager og jeg tror muligens det blir Erik bare fordi han ble sluppet før alle andre og det ble så mye greier ut av at han var broren til Erlend Elias, men som sagt så vet jeg ingenting. Jeg bare tror. 

Har du noen gang vært gravid og tatt abort?

Nei, heldigvis ikke. 

Hvor ville du bodd om det ikke var Oslo?

I Norge? Da måtte det blitt Trondheim, alltid hatt lyst til å bo der. 

Hva tenker du om at så mange bloggere opererer seg og fronter kosmetiske operasjoner og inngrep?

Jeg tenker at alle må få gjøre som de vil med seg selv og sin egen kropp. Når det kommer til å fronte slike inngrep ved å omtrent reklamere for det synes jeg ikke det er det lureste med tanke på at vi har utrolig mange unge lesere som faktisk ser opp til oss.

Gjør hva du vil, men hold det for deg selv. Ikke bruk det for å få klikk på bloggen din. Ikke vær så kynisk. Tenk litt lenger enn hav nesa rekker og ha i bakhodet at alt du sier og gjør kan være med på å påvirke unge mennesker selv om innlegget ditt om en eller annen operasjon eller et inngrep kanskje sikrer deg førsteplassen på topplisten i en ukes tid. 

Før noen kommenterer innlegget om leppene mine vil jeg igjen påpeke at jeg FJERNET det falske og ble naturlig :-)))).

Er mye på PH klippet bort?

Ja! Vi ble filmet hele døgnet i to måneder, og dere får se hva er det? 45 minutter av en dag? så ja, MYE er klippet bort. Det skjedde faktisk mer drama og intime ting enn hva som ble vist, men de ville kanskje ikke ha en slik drama- og sex-sesong.

Hvem av deltagerne fra din sesong har du fortsatt kontakt med?

Martine, Morten og Sofie ser jeg jo hver eneste dag! Andre jeg snakker med innimellom er Marcus, Isabelle, Rebecca og Petter. De andre ser jeg en sjelden gang og snakker med litt sånn innimellom via sosiale medier og det er koselig!

Hvordan er inntrykket ditt av Litauen? Vil du reise dit flere ganger?

Jeg ble veldig positivt overrasket! Folk var så utrolig koselige og imøtekommende, flotte muligheter for shopping og mat så ja, jeg vil definitivt tilbake. Reiseguiden til Kaunas kommer forresten til uken. 

Likte du livet før Paradise eller etter Paradise best?

Vanskelig å svare på altså… Det er egentlig ikke så store forskjeller. Jeg stresser mer over livet mitt nå enn da og kjenner mer på et slags press. Samtidig får jeg oppleve mye mer og gjøre morsomme ting jeg ikke hadde fått tidligere. Så kanskje dette livet? Ja

Hva er den beste beslutningen du noen gang har tatt?

Å dra til Mexico, haha. Seriøst, dere aner ikke hvor moro det var!

Kanskje litt personlig spørsmål, men hvor går alle pengene dine da? Med tanke på at du tjener på bloggen og jobber gaaanske mye? 🙂

Tjener lite på bloggen og jobber deltid 🙂 Har en husleie på 8000kr i mnd, i tillegg kommer strøm og Internett på rundt 1000kr til sammen så der har vi fort 9000kr. Studielån, mobil, trening, Spotify, forsikringer og mat. I tillegg handler jeg jo litt, er med på sosiale ting og da går pengene. Det er ikke det at jeg ikke har penger, men en slik tur (LA) koster utrolig mye og det har jeg ikke råd til å prioritere.

Skulle du ønske du var fra et annet land enn Norge?

Kanskje vanskelig å svare på, men jeg føler nei. Jeg er veldig glad for at jeg fikk vokse opp i et trygt og fint land sånn som Norge. Vi har fått skolegang, lov til å tenke og snakke fritt i det offentlige rom, helsetjenester, muligheter og ja. Norge er et fint land å vokse opp i. Skulle jeg valgt et annet måtte jeg tatt Island, men jeg er fornøyd med Norge altså. 

Har du tenkt til å ta noen tatoveringer eller piercinger?

Nei, aldri! Sier jeg nå, haha. Jeg synes det er veldig fint uten. Det eneste jeg kunne tenkt meg er flere hull i ørene. 

Er du venninne med Martine Lunde, hvorfor ikke i så fall?

Jeg vil ikke si at vi er uvenner, men nære venner er vi jo ikke. De gangene vi møtes synes i alle fall jeg at det er veldig koselig.

Hvor mye tjener du på bloggen?

Den siste lønningen jeg fikk var på cirka 4000 kroner etter skatt :-))))). Blir rik av å blogge, eller hva?

Hvordan er det å ikke ha en mamma?

Jeg har en mamma. Jeg har bare valgt å ikke ha kontakt med henne. Det er selvfølgelig litt spesielt, men det funker for meg. Skulle jeg ønske at det var annerledes? Ja, selvfølgelig, men sånn er det. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

8 kommentarer
    1. Hei
      Ser at du prøver å spare penger. Nå som du er student er det mye penger å spare.. Håper derfor du har byttet over til spotify student til 49kr mnd og at du kjøper student billett til ruter etc. Kan gjerne gi tips til hvordan du kan fly gratis.

    2. Anonym: Hei 🙂 Takk for gode tips! Jeg har ikke ruterkort, går over alt med mindre jeg skal til osteopaten min på Røa og tar t-bane som er cirka to ganger i måneden 😀 Jaha, tips gjerne om det!

    3. Du sier du betaler ca 8000 i husleie. Skaff deg norwegian kredittkort og betal husleien med appen Payr. Da blir husleien registrert som kjøp og du får 80 cashpoints hver mnd. 1 cashpoint = 1kr. Dvs får du 1000kr++ hvert år å reise gratis for, kun ved å betale leien.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg