SEX OG SINGELLIV

Denne faste torsdags-spalten min heter egentlig singelliv & dating, men i dag er temaet sex som singel og da klarte jeg ikke motstå denne overskriften. Så i dag skal jeg late som om jeg er Carrie Bradshaw og skriver et filterløst innlegg om dating, sex og singelliv. For hvordan fungerer det egentlig med sex som singel? Nå passer jo dette dårlig i mitt tilfelle, ettersom jeg har fått sexforbud og ikke kunne gjennomført et samleie om jeg så hadde ønsket (noe jeg gjør, haha). Vel, jeg kan si så mye som at jeg hadde et liv før det inntraff. Sånn litt innimellom i hvert fall. 

Det er ikke helt enkelt dette med sex og singelliv. Ikke for alle. Noen “lever livet” som de så fint kaller det. Andre kaller det å ligge rundt med så mange som mulig, og gjerne flere på 24 timer, men folk ordlegger seg på forskjellige måter, hehe. Andre, som meg, har ikke det forholdet til sex at jeg er komfortabel med å bli med det som antakeligvis ikke er Prince Charming hjem fra byen hver eneste lørdag. Selv med ølbriller på finner jeg det sjelden sjarmerende med sprengkåte gutter på fylla, som er villig til å bli med en hver jente i baren hjem. Altså noen av de hopper helt seriøst fra jente til jente, etter hvert som avslagene kommer på løpende bånd, som en bie gjør fra blomst til blomst. Jeg ville bare tegne et bilde for dere. 

Nå skal jeg ikke si at det aldri har skjedd, men det er ikke en hverdagsaktivitet akkurat. Tja, man kan vel alltid få seg en fuckfriend, jeg hører det er populært. Det er bare en liten ting… Hvordan skaffe man seg en av de da? Det er mulig jeg er sær, men det skal litt til å finne en man faktisk vil ha sex med igjen og igjen og igjen og igjen. Eller? Vel, jeg har ikke vært så heldig. Det kan han noe å gjøre med at jeg sjelden dater, og derav sjelden har sex så det blir vanskelig å finne en aktuell kandidat, men men. 

Så hvordan tilfredsstiller man de naturlige behovene som singel hvis man ikke vil ha tilfeldige ligg etter byen og ikke har en fuck friend? Et alternativ er jo å faktisk begynne å date noen, da blir sex en naturlig del av det. Et annet alternativ er leketøy, woho! Nå skal det sies at det ikke kan sammenlignes med en mann, men det er en grei måte å… Hva sier man, “lette på trykket?”. Haha, fungerer det uttrykket når det kommer til oss jenter også egentlig?

Nå føler jeg at jeg stiller dere flere spørsmål enn jeg gir svar, men mange av dere er ganske så lure. Jeg er også nysgjerrig på å vite hva dere tenker. Hvordan har man et godt sexliv som singel? Hva fungerer for dere? Som dere forstår ut ifra dette innlegget er jeg, til tross for å ha vært evig singel, totalt lost når det kommer til dette. Hjelp meg!

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

 

4 kommentarer
    1. Hadde ikke du prøvd med samme partner flere ganger da?? Når dette skjedde?? Da hadde du vel en fuckfriend da eller??

    2. Hmm.. du har aldri hatt kjæreste , “prøve med samme flere ganger” er ikke en fuckfriend?
      Hva “har du/ har du hatt da? One night stand “hver gang”?
      Eller hva vil du si/kalle det? Eller misforstår jeg veldig her nå?
      Lov å spørre om hvor gammel du var første gang? Når synes du det er greit/Ok å første gang?
      Hvor mange har du hatt sex med?
      som du skriver hvordan tifredstiller man seg som singel? Lov å høre hva du gjør da? Pga du “bare” skrev/spurte, men ikke hva eventuelt du ja..
      Eller var det der leketøyet kom inn i bildet ?

    3. Usikker: Det kalles å date noen 🙂 Privat, det er opp til hver enkelt, men jeg vil anbefale å være trygg på personen og være over seksuell lavalder, privat og det har jeg vel svart på i innlegget.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg