UKEN SOM GIKK #7

AKKURAT NÅ :

Nå står jeg og koser meg på kjøkkenet, sånn helt seriøst. Egentlig hater jeg å lage mat, men nå var det lit kos. Jeg lager faktisk biff, noe jeg spiser kanskje en gang i året. Her skal en kose seg på en mandag altså! Ved siden av lager jeg rotmos og kokt bokkoli, namnam. Dette er en uvanlig sen middag, men jeg jobbet sent så da må det nesten bli slik! Nå skal jeg kose meg med middagen, rydde litt i klesskapet og så legge meg tidlig. 

UKENS TANKE: 

Det må skjer noe i livet mitt. Jeg kjeder meg så mye at jeg synes det var spennende med drama her om dagen. Altså drama i mitt privatliv, noe jeg vanligvis hater. Jeg kan gjerne se på fra utsiden, men jeg hater drama i livet mitt! Derfor ble jeg skremt da jeg faktisk synes det var spennende, og det gikk opp for meg at jeg må gjøre noe gøy snart. 

UKENS SERIE:

Okei, unnskyld! Jeg ser fortsatt på Friends, men det er så koselig. Nå er jeg på siste sesong om veldig kort tid, så neste uke lover jeg at det blir en ny serie. Antakeligvis Mindhunter som er den FBI-serien jeg snakket om forrige uke. Hører den er spennende!

UKENS CRAVING:

Rødvin, omg. Jeg har kost meg så mye med rødvin denne uken. Ett lite glass som kveldskos, namnam. 

UKENS HØYDEPUNKT:

Det må bli vorset på lørdag! Jeg hadde en god del av mine nærmeste venninner på besøk hjemme hos meg, og det var så koselig. Det er lenge siden vi har fått samlet en så stor gjeng på en vanlig lørdag. Vi, eller jeg, lagde pizza så spiste og koste vi oss til tusen. Det var høylytt prat om alt mellom himmel og gjord, og så utrolig mye latter! Det var helt fantastisk. 

UKENS IRRITASJONSMOMENT:

Jeg må forstå at jeg ikke kan drikke sprit, hehe. På lørdag startet det hele rolig med vin, så skulle vi lage daquiries som ble sykt mislykket fordi jeg tok i alt for mye sprit. De gikk uansett ned, men jeg tåler sprit veldig dårlig og i hvert fall med slike blandingsforhold. Det ødela hele kvelden min ute fordi da de drinkene kicket inn forsvant hukommelsen og jeg ble alt for full til å få en morsom kveld. Det er så irriterende!

UKENS MATRETT:

Da var vi på punkt tre som omhandler lørdag, haha. Pizzaen jeg lagde ble så utrolig god! Okei, det var typ som ne ferdigpizza. Jeg kjøpte ferdigbunn og lagde fyll av karbonadedeig, masse krydder, hakkede tomater og tomatpuré og toppet det med mozzarella. Superenkelt, men supergodt!

UKENS MEST LESTE INNLEGG:

Er det greit å ligge med en fyr som er i et forhold?

Har dere et ledig bord til én?

Ukens spørsmål 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

4 kommentarer
    1. Er så dumt at du snapper hele tiden om bloggen. «Nytt innlegg på bloggen! » «sveip opp for å se hvordan jeg ser ut » kan bli litt mye av det..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg