AKKURAT EN SLIK DAG JEG TRENGTE

Hei, dere! Nå har jeg krøpet inn i morgenkåpen min og sitter foran tv-skjermen. Denne uken har virkelig gått i ett! Jeg har hatt full arbeidsuke, kommet meg opp tidlig, trent hver dag og vært skikkelig sosial. I dag kjente jeg at jeg trengte en rolig dag med litt alenetid. Etter morgenens treningsøkt dro jeg hjem og dusjet i en evighet. Jeg kuret håret, brukte blåsjampo og shavet det som var nødvendig. Det var superdeilig, og nå sitter jeg og koser meg med litt sjokolade mens jeg venter på at klesvasken skal bli ferdig. Endelig er bunnen av skittentøyskurven tom. Det tok en evighet!

Om en halvtimes tid må jeg komme i gang. Klokken fem skal jeg gå i NOAHs fakkeltog mot pels her i Oslo, noe jeg ser frem til! Det blir min første gang fordi jeg har jobbet de tidligere gangene. Det er noe jeg gleder meg til å være med på! Senere kommer noen av jentene hit og vi skal lage pizza, drikke vin og kose oss før vi tar en tur på byen i kveld. Det blir så bra!


Hjemmestrikkede ullsokker <3

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg