UKENS SPØRSMÅL // TA SILIKON, LIVET FØR PH, MER PH, CHALLENGES +++

Kunne du tenkt deg å vært med i en ny sesong av Paradise Hotel?

Ja, det kunne jeg kanskje tenkt meg! Jeg savner det så utrolig mye at jeg tror ikke jeg hadde klart å takke nei om jeg fikk tilbudet. 

Telee er helt ute av bildet i PH gjengen? Ser eller hører ingenting om hu noen plasser 🙂

Jeg møtte faktisk Teele tilfeldigvis på gata i stad, og det var veldig hyggelig. Nå er det lenge siden vi har sett hverandre, men vi avtalte å møtes en dag vi fikk tid, så det blir koselig. Man går jo litt tilbake til egne liv etter hvert, og har ikke like mye kontakt med alle.  

Jeg har hørt at du skal ta silikon er det sant? 

Hvaa hvor i all verden har du hørt det? Altså, det har jeg overhodet ingen planer om, så nei 🙂

Betaler Morten leie hos dere?

Haha, nei det gjør han faktisk ikke 🙂

Hva tenkte du første gang du skulle på do på PH med alle kameraene der?

Hahaha, for et morsomt spørsmål! Jeg tenkte ikke så mye over det egentlig. Det eneste var de gangene jeg hadde jumpsuit så jeg måtte dekke til puppene, da tenkte jeg over det. 

Er det lenge siden du kjøpte den vesken? Veldig fin fikk selv lyst på den😘

Den er dessverre fra i fjor høst, elsker den så det skjønner jeg!

Hei, kan du ikke ha et innlegg på vippe extensions ?;-) Forklare litt hvordan du holder de rene ,anbefale produkter og tips og triks 😉 

Det kan jeg helt sikkert få til, tusen takk for tips!

Kunne du blitt sammen med en tjukk fyr? Hvis han hadde alt annet du ser etter i en gutt ellers?

Merkelig spørsmål, men ja det kunne jeg helt sikkert blitt. Hvis man faller for et menneske så faller man jo for personen. 

Når var første gang du var full?

Det var da jeg gikk på ungdomsskolen, tror jeg var typ 15 år gammel. Jeg har skrevet et innlegg om det HER.

Du skrev du var betatt av Kevin er du det fortsatt?

Nei, det er jeg ikke 🙂

Hva anbefaler du å spise på Olivia? Har ikke vært der før, men skal der i helgen med noen venner

Jeg er veldig glad i den ene salaten de har der, jeg tror den er med panchetta kanskje. Ellers så er foccaciaen der supergod, og Nutella ostekaken er helt amazing!

Kan du ha pizza challenge med Petter? Og smoothie challange med Morten og Sofie? Og Petter sminker deg video?

Wow, her var det mange gode forslag så moro! Jeg vet ikke hva alle disse challengene er, haha. Kan du forklare meg det så kan det sikkert prøves 🙂

Hvor er den jakka fra? 

Den er fra Shein.com 

Jeg bare lurte på hva lakse-lasagne er? Hvordan bruker du laksen i denne retten? 

Man ovnsbaker den, så bruker man den lagvis 🙂 Oppskrift kommer på bloggen!

Var det flaut at foreldrene dine så deg på PH?

Nei, egentlig ikke. Eller, det var vel et par episoder de kanskje ikke hadde trengt å se hehe. Det er jo ikke kult at foreldrene dine ser deg hooke på TV liksom, og jeg burde nok advart de på forhånd, noe jeg ikke gjorde wopsi.

Hvordan var livet ditt før ph?

Det var ganske vanlig, holdt jeg på å si. Jeg jobbet, trente og var med venner. Litt kjedelig, og det var vel derfor jeg også ønsket noe mer, og dro til Mexico.

Hva er dine topp 3 favoritt Disney-filmer?

Løvenes Konge er absolutt nummer én! Jeg elsker den filmen, og det er en av mine favoritt-filmer av alle. Nummer to og tre må nok bli Den lille havfruen og To Gode venner ♥ 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

8 kommentarer

Siste innlegg