JEG ELSKER DET

Det første jeg vil si er tusen takk til alle som har bidratt til innsamlingsaksjonen Sofie og jeg har startet. Alle bidrag går til å hjelpe den sult- og kolerarammede befolkningen i Jemen, så tusen tusen takk! Hvis du ikke allerede har bidratt kan du lese innlegget jeg skrev om situasjonen i Jemen, og hvordan du kan bidra HER

I dag har jeg så mye å gjøre at det var ikke et alternativ å sove lenger enn til klokken syv. Jeg måtte løpe rundt allerede fra klokken åtte for å rekke alt jeg skal, så dette blir nok en morsom dag! Jeg elsker når det skjer masse. Det er både trening, vippe-fiksing, jobb og middagsdate som står på planen, og jeg regner ikke med å være hjemme før sent i kveld. Martine lå enda og sov da jeg måtte opp i dag tidlig, og det gjør det enda vanskeligere å faktisk komme i gang. Hun drar fra oss i dag, og det er litt trist. Det har vært veldig hyggelig å være roomies, sånn på ordentlig (altså vi har delt rom) disse tre dagene. Heldigvis flytter hun ikke så langt unna! 


Jakke BikBok og bukse // Sko, øredobber og veske H&M 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

4 kommentarer
    1. Ville du anbefale å søke jobb hos CHANGE og må man bruke uniform når man jobber der? + Er lønnen ok? Vurderer å søke jobb der selv, men syns det er greit å høre med noen som allerede jobber der om hva de synes. Takk for svar 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg