SÅ LANGT I ÅR HAR JEG…

Tenk at 2017 snart gå mot slutten. Det er faktisk bare fire måneder igjen av året, og så fort som tiden løper nå går nok de månedene unna på et blunk! Jeg tenker å lage et ordentlig oppsummerings-innlegg helt på slutten av året, men nå vil jeg trekke frem noe av det jeg har oppnådd så langt i år! Dette har vært et fint og spennende år, og det har vært en del forandringer. Jeg har blant annet…

Fått en ny bestevenninne, og flere gode venner. Dette er jo helt fantastisk! Det beste i hele verden er kjærlighet, og jeg har fått flere nye mennesker i livet mitt som igjen betyr enda mer kjærlighet, woho. Jeg har vært så heldig å kunne kalle enda en for en bestevenninne, og det er selvfølgelig Sofie. Det er så gøy når man møter mennesker og skjønner med en gang at vi kommer til å bli så gode venner! Vi flyttet jo sammen veldig kort tid etter at vi kom hjem, og nå har vi bodd sammen i fire måneder. Jeg har også fått venner for livet i flere av de ande, og jeg har fått nye venner ut av deres vener igjen. Ga det mening? 

Besøkt to nye land. Det er alltid gøy da! Særlig når det er land jeg faktisk har ønsket å besøke, nemlig Mexico og USA. Jeg rakk dessverre ikke se så veldig mye av USA, men vi fikk spist en middag der i hvert fall. Jeg skal definitivt tilbake dit for å besøke landet, og flere steder ordentlig senere i livet. Mexico var jo amazing, og selv om vi bodde på et lukket hotell i to måneder fikk vi sett en del utenfor før vi sjekket inn og det var veldig moro. 

Blitt mer selvsikker. Dette er mye takket være mitt opphold på Paradise Hotel. Jeg har skrevet mer utdypende om det og hvordan oppholdet endret meg HER, men jeg kan si at jeg har blitt mye sterkere. Når jeg snakker om selvsikkerheten tenker jeg på at jeg er mer sikker på hvem jeg er, hva jeg står for, hva jeg synes er greit og den største forskjellen er at jeg tør å si ifra og jeg bryr meg mye mindre om hva andre mener om meg og det jeg gjør. Det er så deilig det!

Vært med på å løpe et maraton. Det er jo insane. Ikke bare har jeg vært med på å løpe maraton mot en ekte maratonløper, men det var sammen med Stian Blipp på Stian Blipp show! Det hadde jeg ikke akkurat sett for meg skulle skje for et år siden. Jeg var så redd før vi skulle starte at det var like før jeg trakk meg. Heldigvis gjorde jeg ikke det, og nå har jeg en morsom erfaring. Det var skikkelig gøy, og at jeg fikk gjøre det med disse fine menneskene gjorde hele opplevelsen enda bedre. 

Fått en drøm oppfylt. Da jeg ble signert av Side2 gikk en drøm i oppfyllelse for meg. Det fikk meg på en måte til å føle at jeg faktisk var en ekte blogger, g at dette virkelig er noe jeg kan klare! Det at de har tro på meg, og viser at jeg gjør noe bra ved å dele innlegg fra tid til annen betyr så mye for meg. Dette er et av de absolutte høydepunktene i 2017, og dette sammen med det neste punktet er nok umulig å overgå i løpet av de neste fire månedene. 

Kommet langt på vei til å få en fantastisk jobb. Jeg er nærere enn noen gang. Det jeg snakker om er å kunne ha bloggen som fulltidsjobb, og det hadde vært en fantastisk jobb! Jeg elsker å blogge, og skulle virkelig ønske at jeg hadde mer tid og ressurser til den. Nå går mye tid til jobb, og etter en 8- eller 9-timers arbeidsdag er energinivået ganske lavt og inspirasjonen er ikke helt på topp. Jeg er nærmere enn før, og derfor tar jeg med dette punktet også!

Hatt den sykeste opplevelsen EVER! Nå snakker jeg selvfølgelig om Pærra. Det var jo helt utrolig, absolutt alt sammen. Jeg savner det fortsatt ofte, og da snakker jeg om flere ganger i uken. Det er virkelig helt ubeskrivelig, og jeg er evig takknemlig for at jeg fikk muligheten til å være med på akkurat dette. Jeg gruer meg allerede til januar fordi jeg kommer til å være dødssjalu på den gjengen som drar nedover </3.

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

4 kommentarer
    1. Så koselig 🙂 Heldig du er💚 Men må bare spørre om noe.. Telee er helt ute av bildet i PH gjengen? Ser elr hører ingenting om hu noen plasser 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg