UKENS SPØRSMÅL // ABORT, KEVIN ELLER PETTER, HOOKING, LEI AV PH ++

Når skal du klippe håret og farge det rosa?

Det skal jeg gjøre i høst en gang når jeg skal ta pause fra extensionet mitt! Jeg vet ikke akkurat når det blir, men dere skal selvfølgelig få se masse bilder når det skjer! Jeg synes det er litt skummelt, men det blir nok gøy. 

Hooket ikke du og Kevin i PH-kollektivet?

Hehe, etter at jeg svarte på om Kevin og jeg hooket i forrige spørsmålrunde rant kommentarene inn. Jo, vi hooket i Paradise-kollektivet under en lek, men det hadde jeg faktisk helt glemt! Så beklager det 🙂

Har du noen anbefalinger til hvordan man kan bli kvitt urenheter i ansiktet?

Jeg vet ikke helt altså. Ha gode hudpleierutiner, ikke sov med sminke og han noen sminkefrie dager så huden får puste litt kanskje? Det er det jeg gjør i hvert fall, i tillegg til å bruke en rens/sminkefjerner som jeg har vist dere HER og en god dag- og nattkrem.

Er du lei av å skrive om Paradise Hotel?

Nei, egentlig ikke! Nå har jeg vel skrevet det meste man kan skrive om programmet, haha. Jeg vet at noen lesere er lei, mens andre etterspør det så jeg synes det er en litt vanskelig situasjon sånn sett… Men eg elsker å skrive om det!

Kommer du til å savne Sofie når hun drar til Bali og New York?

Jaaaa, selvfølgelig!

Hvem av ph-deltagerne skal på Martin’s fredag den 25. August? (Kan du svare på dette nå?) hehe

Det er Petter og André. Jeg skulle egentlig, men det ble forandringer i jobbplanene, så jeg får dessverre ikke vært med allikevel.

Hadde du tatt abort om du var gravid den dag i dag?

Det måtte jeg tatt stilling til der og da, men antakeligvis ja. 

Kunne du vært sammen med Petter?

Nei, det kunne jeg nok ikke. Vi hadde bare kranglet, og det hadde ikke vært et hyggelig forhold, haha. Han er en kjempefin gutt, men vi to matcher bare ikke på den måten. 

Hvem ville du blitt sammen med mest, av Petter og Kevin?

Det måtte blitt Kevin altså. Vi krangler aldri, så sånn sett hadde nok det vært et hyggeligere forhold enn med Petter som jeg krangler eller diskuterer med stadig vekk, hehe. 

Hvor gammel er søstera di? (Hvilket år har hun bursdag?)

Hun er født i 1996, så hun er altså to år yngre enn meg 🙂

Hvordan gikk det med daten du og Petter hadde?

Den ble dessverre avlyst, men vi skal ta det igjen en annen gang!

10 kommentarer

Siste innlegg