MITT FAVORITTPRODUKT I HVERDAGEN

Nå skal jeg tipse dere om et av mine favorittprodukter i hverdagen.

Jeg har alltid brukt sminkeservietter for å fjerne sminken min. Det jeg opplever er at det alltid sitter igjen rester av sminke. I de korte periodene hvor jeg er flink til å rense huden min kommer det med masse sminke til tross for at jeg akkurat har fjernet den med en sminkeserviett. I tillegg er det ikke akkurat det beste for huden å gni en serviett over ansiktet gjentatte ganger. Huden min er ganske sensitiv og blir fort irritert av slikt. Allikevel har jeg oversett dette fordi jeg har tenkt at sminkeservietter er det enkleste alternativet.

Da jeg var i Mexico ble jeg tipset av en av de andre jentene om en sminkefjerner fra Biotherm. Jeg fikk prøve den, og ble solgt med en gang! Det er en rosa krukke med hvitt innhold. Sminkefjerneren er som en litt oljete krem som du smører i ansiktet. Deretter masserer du litt vann over dette igjen, før du fjerner alt med en fuktig klut. All sminke forsvinner med en gang, og huden ser frisk og fin ut rett etterpå.

 

Dette er en personlig anbefaling, null ad. Den fåes kjøpt på Kicks til rett under 300kr!

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg