UKENS SPØRSMÅL // DATE MED PETTER, NAKEN PÅ PH, SILIKON +++

Hvor tar du vippeextention?

Det tar jeg hos Beauty House ❤  

Hva er det beste med å bo med Sofie?

Det har jeg skrevet et innlegg om HER

Er du fornøyd med hvordan bloggen har blitt?

Det går opp og ned altså. Det er noen dager jeg føler at bloggen er veldig bra, mens andre dager er jeg ikke helt fornøyd og det er ganske kjedelig. Alt i alt er jeg vel ganske fornøyd. 

Hva gjør at du faller for en gutt og hva ser du på som grei aldersforskjell?

Det går så mye på sjarm og kjemi! Hvis man føler at dette er hyggelig, dette stemmer og deg vil jeg snakke mer med og være med så er det et godt tegn. Alderforskjell er ganske vanskelig å svare på. Det kommer så an på personen, men jeg ser ikke for meg å date noen som er mer enn ett år yngre enn meg… Helst eldre, hehe. 

Hvorfor ville du være med på PH?

Fordi jeg ville utfordre meg selv og prøve noe nytt! Jeg følte meg litt stuck i det samme gamle, og ville gripe muligheten når den først kom 😀 Jeg angrer ikke et eneste sekund.

Synes du det er kjedelig at Sofie er så mye borte?

Ja, det blir litt kjedelig i lengden. Det som er deilig med å bo med noen er at man ikke må sosialisere seg så mye fordi man alltid er rundt noen, haha. 

Hva fikk deg til å begynne å blogge?

Jeg trengte et sted å få utløp for tankene mine, og har alltid likt å skrive så da falt valget på blogg. I tillegg er jeg jo over gjennomsnittet glad i selveksponering, så det passet jo bra sånn sett også haha. 

Hvis du måtte valgt mellom Grünerløkka og Majorstuen, hva hadde det blitt?

Wow, bra spørsmål! Hvis du hadde spurt meg for fire måneder siden hadde jeg lett sagt Majorstuen. Jeg har bodd der tidligere og trivdes utrolig godt. Nå bor jeg veldig nære Løkka, og har fått øynene opp litt for den bydelen. Den er veldig kul og det er så mye liv der. Allikevel tror jeg valget måtte falt på Majorstuen. Det er så mange fine gater og bygninger som jeg hadde elsket å bo i!

Hvordan var det å vise seg naken på PH?

Haha, det tenkte jeg ikke over etter dag tre tror jeg. Eller, jeg kom fort inn i en sånn rytme at jeg dekket til underlivet og puppene med hendene når jeg gikk ut av dusjen eller satt på do av en eller annen grunn. Det tok jeg meg selv i å gjøre lenge etterpå, til og med når jeg var alene på badet hjemme med låst dør, haha. 

Har du sett hele sesongen av PH 2017?

Selvfølgelig! Det var kjempemoro. Jeg tror jeg vil se den igjen snart, so many memories.

Hva inspirerer deg til og komme på noe å skrive på bloggen?

Ting som skjer i livet mitt, andre bloggere, nyhetsbilder, trender og vennene mine!

Har du noen “ritualer” du gjør for å takle stress? Er det noe som har fungert bedre enn annet?

Jeg pleier å trene eller gå en tur om jeg er veldig stresset. Det pleier å hjelpe 🙂

Hvordan var det å bli kjent etter PH?

Ganske gøy, men samtidig veldig uvant og til tider slitsomt. Det er lett å føle at alle stirrer på deg selv om de egentlig ikke gjør det. Så er det tilfeller hvor det er ganske slitsomt, som da jeg var på festival tidligere i sommer og jeg hørte folk snakke om meg fra alle kanter. Det endte med at jeg dro hjem fordi jeg var så lei.

Kan du synge?

Nei, og det er så trist. Jeg er skikkelig tonedøv, men innerst inne vil jeg bli en popstjerne hehe.

Angrer du på noe fra PH?

Ja, et par ting og det skal jeg skrive et innlegg om!

Har du noen gang hatt lyst på silikon?

Ja, det har jeg skrevet om HER

Er det noen steder du gjerne vil reise?

Ja, så mange! Toppen av listen må være Australia, Maldivene, Bali, Los Angeles, Sør-Frankrike, Italia og New York (på høsten).

Hva angrer du mest på i livet?

Wow, dypt spørsmål! Det må nok være at jeg har sløst alt for mye med penger… Som da jeg hadde friår og tjente 200 000, bodde hjemme og satt igjen med rundt 50 000 da jeg flyttet… Jeg hadde jo friår for å spare opp penger, men sløste alt underveis. Jeg angrer og på at jeg ikke brukte den tiden til å reise. 

Føler du at folk liker deg bedre etter Paradise?

Hehe, nei egentlig ikke. 

Hvilken utdanning vil du ta?

Jeg har tatt en del av en treårig bachelor i journalistikk, og denne ønsker jeg å fortsette på i fremtiden. Jeg kunne ikke tenkt meg noe som helst annet!

Hva er ditt beste minne fra PH?

Det har jeg skrevet om HER.

Hva skjedde med daten din med Petter på torsdag?

Den skal vi ha på onsdag ❤

Hvor er t-skjorten din fra?

Den er fra Monki!

Hvordan var det å få vite at Morten og Sofie hadde følelser for hverandre?

Det var så på tide da de endelig fant ut av det! Alle kunne se at de var veldig glad i hverandre, så det var hyggelig da de endelig fant hverandre på ordentlig ❤

Dine topp 3 serier?

Friends, Sons of Anarchy og Gossip Girl!

Hva er det beste du har opplevd i 2017?

Definitivt Paradise Hotel. Beste jeg har opplevd noensinne faktisk. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

11 kommentarer
    1. Jeg syntes du og Petter er søte sammen, men helt ærlig utifra videoer så virker dere til å diskutere/krangle ganske mye, haha, så det ville vel kanskje vært litt slitsomt i lengden om dere skulle holdt på sånn om dere hadde vært sammen. Dette var ikke ment negativt altså og dere ville nok funnet på en løsning, om dere hadde blitt sammen.
      Søkte du på paradise hotel selv? Og husker du hvor du var og hva du gjorde på det tidspunktet når du fant ut at du skulle søke? Hadde likt å lese om det!

    2. Har du lite å blogge om da du fortsatt må blogge så mye om ph som du gjør, også mye mer enn noen av de andre ph-bloggerne? Det er virkelig ikke så spennende lenger:-) Så kanskje greit å variere og tenke på litt andre veier å ta hvis du skal holde deg enda lenger på topplisten, for du er en god blogger!

    3. Susanne Aa.: hvis du ser gjennom bloggen min de siste to månedene er det ikke mye om PH 🙂 Jeg tror det er 3 innlegg til sammen i løpet av 60 dager (kan være +/- her). Det vil jeg ikke si er så mye. Jeg skrev et innlegg om ting som ikke ble vist på TV og det ble veldig populært så da skrev jeg ett til som jeg publiserte i går. I spørsmålsrunden svarer jeg på spørsmål fra leserne mine, og det er derfor det er en del om PH i dette innlegget. Det er tydeligvis ganske interessant for mange da det kommer såpass mange spørsmål fortsatt 🙂 PH skriver jeg om kun fordi det blir etterspurt og fordi mange av leserne mine gir tilbakemeldinger på at de synes dette er morsomt – derfor skriver jeg om det. Ikke fordi jeg har så lute å skrive om som du lett ser om du blar deg gjennom arkivet og ser etter rene PH-innlegg blant de tre innleggene jeg publiserer hver eneste dag.

    4. Misha: Haha, ja vi diskuterer ganske mye! Jeg tror ikke vi kunne blitt sammen noen gang, blant annet på grunn av dette <3 Jeg søkte selv i år, men bare fordi jeg fikk så lyst etter å ha vært på intervjurunder i fjor da lillesøsteren min meldte meg på 😀

    5. Kan du forklare litt mer om team 110%? Og hvis man kan se det ett sted kan du si hvor? Også når du svarer på
      Kmt hvor kan man se det? Må man tilbake på kommentarfeltet?

    6. Kristine: Vi var med på Stian Blipp show og løp maraton sammen mot en maratonløper 😀 Jeg vet ikke om det ligger noe sted. Kanskje på TV2 et sted! Ja, jeg tror du må tilbake til kommentarfeltet <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg