JEG STARTER PÅ NYTT ET ANNET STED

Hei, fine dere! I går var en veldig lang, men veldig fin dag. Det ble lite søvn på meg natten før på grunn av redselen etter å ha blitt forfulgt... Jeg kom meg gjennom både jobb og en grei treningsøkt, før jeg faktisk var sosial på kvelden i tillegg! Flink meg. Jeg møtte Julie og Marte på Løkka, de tok et par l mens jeg koste meg med vannglasset mitt. Flink meg igjen. Det er så hyggelig å gjøre sånne ting innimellom, særlig når sola skinner!

Nå har jeg akkurat gjennomført en deilig treningsøkt med Marte. Vi bestemte oss for å melde oss inn på Evo sammen, så nå er vi i gang med å teste ut hvilket senter vi liker best. Det er ett like ved meg og ett like ved henne, så det gjør det lett å trene sammen samtidig som det ikke er stress om man skal trene alene. Det var veldig deilig å bytte senter rett og slett fordi det gamle lå ganske langt unna der jeg bor nå. Det blir så omvei å dra dit og det er en perfekt unnskyldning for å ikke dra, hehe. Allikevel er det litt trist fordi jeg har så mange gode minner fra mitt gamle senter, haha. Jeg blir knyttet til alt i verden, så dette er helt normalt om du kjenner meg. Det er bare det at jeg en gang i tiden brukte veldig mye tid der, og alle personlige rekorder når det kommer til trening er oppnådd der, og det er veldig hyggelig å tenke på! Jeg bodde typ der en periode da var jeg så sprek herregud sånn kan det gå. Nå kommer snart lillesøsteren min på besøk og i kveld er vi invitert på tapaskveld hos en venninne så vi må ut på handletur!

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT

6 kommentarer
    1. Hei! Kunne du delt oppskriften til de hjemmelagde rundstykkene du la ut på mystory? 😀 de så så gode ut!

    2. Christine: Det er superenkelt! 2 dl havregryn, 250 g cottage cheese, 2 egg og 1 ts bakepulver blandes sammen (med stavmikser eller skje bare) så stekes de på 200 grader i ovnen i ca 15 minutter 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg