JEG SKAL PÅ DATE

Det begynner å bli en stund siden jeg publiserte innlegget “jeg søker kjæreste” hvor Sofie og Morten har tatt på seg jobben om å finne en date til meg. Jeg sa at jeg skulle oppdatere dere, og nå er det på tide. Frem til nå har det ikke skjedd så mye, men i følge Kirsten giftekniv 1 og 2 har det kommet masse mail, noe som er veldig moro! Nå er de to sammen i Bodø og har gått gjennom en del av denne mailen. Sofie ringte meg på onsdag og fortalte at de faktisk har sett gjennom all mailen og funnet noen de vil jeg skal på date med! Herregud, så rart det er å ikke skulle velge dette selv. Jeg får faktisk ikke vite noe om hvem det er enda en gang, så jeg er selvfølgelig veldig spent. Nå gleder jeg meg til hun skal hjemom en tur før hun drar videre til Portugal så jeg får vite mer! Når og hvor det blir date vet jeg ikke enda, men date blir det i hvert fall. Dere får selvfølgelig full update når i etterkant og når jeg vet noe mer 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg