“KEVIN OG JEG HAR HATT SEX”

Det jeg skal gjøre nå er rett og slett å bekrefte eller avkrefte ryker. Her kommer sannheten frem! Jeg ble veldig inspirert av Sofie sitt innlegg for noen dager siden så jeg håper ikke det gjør noe at jeg stjeler ideen hennes. Hun skrev om fem påstander hun stadig får høre om seg selv, og nå skal jeg gjøre det samme. 

Kevin og jeg har hatt sex… 

Det er SÅ mange som både spør om dette og som tror de vet svaret. Det er visst noe med Kevin som virkelig fanger dere, og det er jo forståelig sånn sett. Han er en super gutt! Jeg kan uansett avkrefte at vi noen gang har hatt sex, verken i Mexico, i Norge eller noe annet sted. Vi er bare gode venner 

Andrea tror hun kan gjøre hva hun vil fordi hun var med på PH…

Nei, altså jeg er den samme som før. Det jeg derimot har merket er at alle bruker min deltagelse i Paradise som grunn for alt jeg gjør. Da vi var på Stavernefstivalen var jeg så dritt lei av mennesker til slutt, fordi om man skumpet borti noen eller snek seg fremover så kom det alltid “bare fordi hun var vært på Paradise…”. NEI. Alle kan skumpe borti noen, og nesten alle sniker seg fremover i mengden foran en konsert. Det er ikke fordi jeg har vært med på Paradise, og det var så deilig da jeg møtte Henote som har akkurat samme problem og skjønte frustrasjonen som hadde bygd seg opp i løpet av tre lange festivaldager.

Petter og jeg hadde sex i uke 9 på Paradise…

Dere og disse sex-greiene altså. NEI, vi hadde heller ikke sex og vi har heller aldri hatt sex. 

Andrea har et dårlig forhold til familien fordi hun aldri nevner dem…

Jeg har nå vært hjemme i to uker og kost meg så mye at jeg ikke vil tilbake til Oslo. Jeg snakker med familien min hver eneste dag, men når jeg er i Oslo og de er andre steder blir det ikke naturlig å nevne dem på bloggen. Jeg har et godt forhold til familien min.

Andrea har tatt restylane igjen… 

Nei. Jeg kommer nok aldri til å ta restylane igjen, men de ser ofte større ut om jeg bruker lipliner og de blir en del større om jeg er veldig allergisk fordi de hovner opp. Rett og slett. Jeg har skrevet om restylanen min her og her

Nå håper jeg vi fikk oppklart en del her. Dette er den fulle og hele sannheten, men det er selvfølgelig bare å spørre om dere lurer på noe mer 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

 

23 kommentarer
    1. Angående dette med at du har hatt sex med kevin.. du sa jo i den videoen med Rebecca og Martine j at du hadde hatt sex med en paradise hotel vinner så hvem er det du har hatt sex med da? 🙂 eller var det bare noe du sa for å virke kul å for at folk skulle trodd at du hadde hatt sex med kevin? Pierre eller øystein må det jo være da viss det er en som har vunnet

    2. Selvom overskriften er med hermetegn, så skriver du det på snap rett ut. Så det blir litt lureri, uansett. Føler ikke du trenger å bruke lureoverskrifter, du har en så bra blogg fra før, skulle tro du fikk nok klikk. Du virker som en superherlig jente, er bare såååå lei slike overskrifter og føler ikke du er en som trenger å synke så lavt at du må bruke det. Jeg hadde klikket inn på bloggen din i dag uansett, det hadde ikke trengt å skje fordi du lurte meg på snapchat.

    3. Anonym: Ja, beklager det gikk litt rakst i svingene! Utrolig koselig å høre at du sier dette uansett <3 Betyr mye med slike tilbakemeldinger, og jeg skal skjerpe meg med overskrifter.

    4. Det henger sikkert igjen i leppene dine siden den gangen du tok Restylane… Mange det ikke går skikkelig ut igjen på.. Der går an og fjerne det som er igjen om du vil det, vet mange som har gjort det;) Jeg syns leppene dine er dødsfine, men jeg var sikker på du hadde fylt i de, første gang jeg så deg:) Syns du er kjempepen.💕

    5. Anonym: Ja, det gjør nok det altså 🙂 Det blir mindre og mindre, men de hovner litt opp noen ganger om jeg er allergisk… Jeg har bare tatt det to ganger så tror det vil forsvinne helt av seg selv 😀 Åå, så koselig at du synes det tusen takk <3

    6. Villedende markedsføring?… Du skriver dette på instagram som en påstand. Og du tjener penger på klikkene som kommer til blogg.no..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg