JEG TOK RESTYLANE PÅ GRUNN AV EN TOPPBLOGGER

Helt siden den aller første episoden av Paradise Hotel ble sendt på TV3 ble det snakk om leppene mine. Det var ikke en gang snakk om at jeg kanskje hadde fillers i leppene, men at jeg hadde det og hvor stygt det var. Nå skal det sies at jeg ikke har fylt på leppene mine siden 2015. Jeg har gjort det to ganger i løpet av livet, med ett års mellomrom og det har jeg skrevet mer om HER hvis dere vil lese om det. 

Noe jeg ikke har fortalt dere her er grunnen til at jeg valgte å forstørre leppene mine, som faktisk var veldig fine og fyldige fra før av. Dette er faktisk noe jeg synes er veldig interessant, og det får meg virkelig til å tenke på hvor stor påvirkningskraft jeg sitter på i min posisjon. Det er noe alle med store blogger eller Instagramkontoer bør tenke på. Det at hvert ord og hver setning dere sier kan starte en ny tankegang hos følgerne deres, og hva dere skriver kan være med på påvirke avgjørelser de velger å ta. Det er ikke noe man kan styre, men jeg mener det er viktig å være bevisst på at det man skriver og deler kan ha utrolig stor påvirkningskraft hos andre. 

Da jeg var yngre leste jeg de største bloggene i Norge, og jeg så virkelig opp til flere av de store.Jeg synes de var flinke til å skrive, de var morsomme og ikke minst utrolig vakre jenter. Jeg leste om hvor de spiste lunsj, hva de handlet og hvordan de ble så pene som det de var. Jeg husker fortsatt veldig godt den aller første gangen jeg vurderte å teste ut restylane. Det var ganske nytt i Norge på den tiden, og det var ikke så mange som hadde hørt om det. En av bloggerne jeg fulgte skrev et innlegg om at hun hadde testet ut leppefillers, og resultatet var så fint! Hun fikk jo skikkelig flotte lepper (selv om det aldri var noe galt med leppene hennes fra før av), og dette ville jeg også teste ut. Jeg luftet det halvveis på tull for mamma og pappa, og det ble mildt sagt ikke tatt godt imot. Jeg la det fra meg en liten stund, men jeg kom stadig inn på tanken igjen. Etter hvert var det flere og flere bloggere som skrev om dette, og til slutt tenkte jeg “hvorfor ikke bare prøve?”, og det gjorde jeg. 

Jeg legger ikke skylden over på noen, fordi det var absolutt mitt eget valg å fylle inn restylane i leppene mine. Det jeg vil frem til er at man har en helt utrolig stor påvirkningskraft via bloggen, og jeg hadde helt ærlig aldri hørt om restylane før jeg leste om det på en av favoritt-bloggene mine. Det var der ideen om å teste det ut ble til, og selv om det gikk en god stund fra jeg leste om det og frem til jeg tok det så var det blogginnlegget hennes som gjorde at jeg ønsket å prøve det. Når jeg tenker på dette nå blir jeg nesten litt redd med tanke på at jeg kanskje sitter på lignende kraft, og det er skremmende. Jeg føler et visst ansvar overfor særlig de yngre leserne mine, og jeg vil bare få frem at nå som jeg har blitt mer voksen og ser tilbake på dette så angrer jeg.

Jeg kommer aldri til å fylle på leppene mine igjen, og du bør tenke godt gjennom det før du eventuelt ønsker å teste det ut. Det er kjempedyrt, og antakeligvis er leppene dine fine akkurat som de er! Du er fin akkurat som du er. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT

7 kommentarer
    1. Jeg har ikke så mye peiling på akkurat det her. Jeg lurte bare på om det aldri går helt tilbake siden folk tydeligvis ser det enda når det er så lenge siden du gjorde det? 🙂 Er det slikt at det alltid vil synes på en måte?
      Det skal sies at jeg fulgte med på paradise, og har lest bloggen osv – jeg la aldri merke til leppene dine før noen sa det haha… og jeg skjønner forsåvidt ikke hvorfor kommenterer det nå heller fordi de ser da virkelig helt fine ut.

    2. Siste setningen gjør hele innlegget. “Du er fin akkurat som du er” <3 <3
      Håper du får en strålende uke 🙂

    3. Du er nesten den eneste bloggeren som svarer leserne dine hver eneste gang! Det tror jeg mange setter veldig stor pris på.

    4. Leppe forstørring, det startet med Diana ross, hun var poupulær, så kom Tina Turner, og så kom Naomi Campel! Da begynte det for hun er antagelig den vakreste kvinnen som har levd og lever, når hun var på topp da ville alle være som henne, da startet leppe hysteriet!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg