GJESTEINNLEGG FRA MORTEN

Nå fant jeg et innlegg jeg måtte dele med en gang! Morten skrev dette da han kom på besøk til meg i Oslo for første gang, men jeg hadde helt glemt at det lå i arkivet frem til jeg skulle planlegge innlegg til i morgen. Det var så koselig å lese <3

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hei bloggen til Andrea! Da var jeg endelig på plass hos jenta mi! Det var utrolig deilig å endelig få møte henne igjen, og vi er minst like forelsket som det vi var inne på Love Island. Nå skal vi være sammen her i Oslo fram til fredag, og vi har planlagt masse forskjellig gøy å gjøre sammen!

Veldig snart skal Andrea besøke meg hjemme i Lindesnes. Det blir spennende for meg å endelig få vise Andrea hvor jeg har vokst opp og introdusere henne til venner og familie. De fleste har allerede fått sett henne på tv, og alle synes hun virker som ei perfekt jente for meg! Her i Oslo går ting litt i ett ettersom vi har en del planer med media, venner av Andrea og andre prosjekter, så det skal bli ekstra godt å ta henne med til sørlandet og virkelig slappe av og bare nyte forelskelsen!

Vi har det helt utrolig fint sammen, og jeg nyter hvert sekund med henne! Av og til føles det nesten som vi har vært sammen i årevis, vi er begge så avslappet og nyter hverandres selskap <3

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

24 kommentarer

Siste innlegg