ER JEG EGENTLIG KLAR FOR DETTE?

God morgen, fineste dere! Dette er den første dagen tilbake i “virkeligheten” for min del. Jeg skal tilbake på jobb, jeg må komme i gang med trening igjen og jeg må ta noen steg opp når det kommer til bloggingen. Heldigvis fikk jeg en liten åpenbaring i går om hvor godt jeg har det og er supermotivert for å komme i gang med hverdagen igjen!

Etter å ha satt meg på toget etter fire helt fantastisk fine og avslappende dager på Sørlandet ble jeg møtt av hverdagen i det jeg gikk av på Oslo S i går kveld. Etter mathandel, henting av pakker med koffert og bag på slep, tilbud av fire stykker om å hjelpe meg på trikken fordi jeg åpenbart hadde tatt meg vann over hodet og hadde for mye å bære på etterfulgt av svette, banning og oppgitthet kom jeg meg endelig hjem til leiligheten min. Jeg begynte å tenke på om jeg egentlig er klar for starte på hverdagen igjen. Har ting roet seg nok? Burde jeg ikke ha en uke til å få slappet ordentlig av? Har dette gått litt fort?

Så gikk det opp for meg at jeg faktisk ikke har lov til å klage på noe som helst akkurat nå. Uff, stakkars meg som måtte sitte på et tog i noen timer etter å ha tilbragt fire fridager med kjæresten min på Sørlandet. Ånei, måtte jeg hente en pakke med sponsede klær? Så fælt jeg har det.

Nei, herregud. Heldigvis tok det ikke lang tid før jeg tok meg sammen og etter en varm dusj og litt mat ble kvelden ganske så fin! Jeg pakket ut fra kofferter og bager, fikk gjennom esken med nye klær, tente masse lys på soverommet og oppdaget til min store glede at sesong to av Dynastiet delvis ligger ute på Netflix igjen! Plutselig var ikke livet så gærent allikevel og nå gleder jeg meg bare til å starte på dagen. 

Har dere noen morsomme planer for dagen? Del gjerne <3

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

14 kommentarer

Siste innlegg