EN STOR OVERRASKELSE

Reklame | Flytteservice AS

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dere som har fulgt meg en stund vet at jeg flyttet ut fra leiligheten jeg delte med Sofie like før jeg reiste til Love Island. På det tidspunktet hadde jeg ikke et sted å bo, kun en roomie som måtte på leilighetsjakt mens jeg var opptatt med å finne kjærligheten på Granca. Dette var noe jeg stresset veldig over da jeg var inne i Villaen, særlig da det begynte å nærme seg hjemreise. Har jeg et sted å bo? Hva gjør jeg hvis hun ikke fant leilighet i tide? 

Heldigvis fikk jeg Skype med pappa og da kunne han fortelle meg at jeg har fått en kjempefin leilighet! Jeg ble så utrolig glad, samtidig som jeg begynte å stresse over hjemkomsten. Jeg kommer hjem til en tom leilighet, alle flytte-eskene mine står i kjelleren hos Sofie og det første jeg må gjøre når jeg kommer hjem og er sliten etter syv intense uker er å flytte. Jeg gruet meg veldig mye til nettopp dette og derfor ble jeg ufattelig glad da jentene mine og Flytteservice overrasket meg med tidenes gladnyhet!

Dagen før jeg kom tilbake til Norge hadde de ordnet all flyttingen for meg med god hjelp fra Flytteservice AS som er et supert flyttebyrå lokalisert i Oslo og Sandvika. Jeg hadde avtalt å bruke Flytteservice før jeg dro fordi jeg virkelig hater å flytte og orket ikke tanken på førti kjøreturer og all bæringen en flytting innebærer.

Heldigvis sjekket venninnene mine opp dette og Flytteservice var skikkelig sporty og stilte opp på kort varsel slik at alle tingene mine stod klare i mitt nye hjem da jeg kom tilbake. Det var ikke bare enkelt heller fordi porten som gjør at man kan kjøre helt inn til leiligheten min var stengt så Lucas fra Flytteservice måtte bære alt av esker, poser og ikke minst det tunge sminkebordet mitt gaaaanske så langt.

Det er helt utrolig sporty gjort av han og makan til service kan jeg med hånden på hjerte si at jeg aldri har vært borti i et flyttebyrå før. Nå skal det sies at Flytteservice har trygt, effektivt og hyggelig som sine kjerneverdier og det levde de absolutt opp til!

Det er faktisk helt utrolig fordi de ordnet ikke bare flyttingen med Flytteservice, men de flyttet til og med inn tingene mine! Klærne mine var hengt opp, sminkebordet på plass og alt som kunne brettes var brettet og pent plassert i klesskapet mitt. I tillegg var hele gjengen samlet og vartet opp med taco, kjærlighetsvennlig pynt og kaker. Jeg ble så glad at jeg nesten begynte å gråte nok en gang!

Tenk å ha så flotte venninner da, dere og tusen takk til Flytteservice som stilte opp på så kort varsel! Jeg kunne virkelig ikke bedt om en bedre hjemkost.

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

14 kommentarer

Siste innlegg